Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Dodatkowe autobusy na March Madness ujawniły również najgorsze wąskie gardła w Auckland

Dodatkowe autobusy na March Madness ujawniły również najgorsze wąskie gardła w Auckland

March Madness wymaga coraz większych autobusów. Zdjęcia: Michael Craig

Firma Auckland Transport ujawniła, które części miejskiej sieci transportowej staną się najgorszymi wąskimi gardłami w chwili rozpoczęcia March Madness.

Kontrolowana przez samorząd organizacja instaluje coraz większe autobusy z łóżkami przeznaczonymi dla studentów studiów uniwersyteckich.

Linia AT, która w marcu będzie korzystać z prawie dwóch milionów podróży tygodniowo autobusami, pociągami i promami, spodziewa się szczególnie pracowitego miesiąca.

To gorący okres w roku dla transportu publicznego, ponieważ AT i Nowa Zelandia Agencja Transportu Waka Kotahi ujawniają szczegóły… Ogłaszać Na najbardziej ruchliwych drogach wokół miasta.

NZTA zidentyfikowała osiem wąskich gardeł na autostradach miasta.  Zdjęcia: Jason Oxenham
NZTA zidentyfikowała osiem wąskich gardeł na autostradach miasta. Zdjęcia: Jason Oxenham

Kierowców nie będzie zaskoczeniem, że najgorszymi porannymi i wieczornymi wąskimi gardłami na autostradach miejskich są:

Poranek

  • East Tamaki do Green Lane North na południowej drodze ekspresowej
  • Royal do St Lukes w kierunku wschodnim autostradą północno-zachodnią
  • Greville do Esmonde na południe autostradą północną
  • Manukau do Mangere w kierunku północnym drogą SH20

wieczór

  • Princes do Greenlane na północ, autostradą południową
  • SH20 i SH1 łączą się w kierunku południowym i rozciągają się w górę
  • Centralne skrzyżowanie autostrady do Highbrook South
  • Cavendish do Coronation w kierunku północnym drogą SH20

Rzecznik NZTA powiedział, że istnieje również kilka mniejszych wąskich gardeł, takich jak jadąca wieczorem na południe Onewa na autostradzie północnej.

Jeśli chodzi o najbardziej ruchliwe główne drogi miasta, AT spełniło swoje zadanie Ogłaszać Z mapą pokazującą wąskie gardła na podstawie danych zebranych w połowie lutego.

Rzecznik firmy powiedział, że chciałaby podać więcej szczegółów, ale nie może na tym etapie, ponieważ dane pochodzą od osób trzecich i musiałyby przejść proces zarządzania danymi, aby uzyskać zgodę na ich publikację.

„Chcemy, aby w przyszłości dostęp do tego typu danych był łatwiejszy, nad czym pracuje nasz zespół ds. danych” – powiedział rzecznik.

READ  Colinição mówi, że czas się uczyć i iść do przodu – FBC News

Drogi zatłoczone w 50% lub więcej obejmują znane wąskie gardła, takie jak Brigham Creek i Lincoln Roads na zachodzie, Lake i Glenfield Roads na North Shore, Tamaki Road i części Dominion Road prowadzące do miasta, a także główne drogi wokół nich. Howick, Pakuranga i Te Iirangi Drive na południowym wschodzie.

Zatłoczone drogi, a także zamknięcia i zakłócenia w systemie kolejowym w Auckland wydłużają czas podróży środkami transportu publicznego do i z centrum miasta.

Jedna z osób dojeżdżających do pracy stwierdziła, że ​​podróż z Glen Eden do pracy zajmuje do dwóch godzin, o tej samej porze na koniec dnia.

„Wychodzę z domu o 5:50 i kieruję się na parking przy stacji kolejowej Glen Eden. Dwa lub trzy pociągi mogą zostać odwołane, zanim złapię pociąg do New Lynn, aby złapać autobus do Federal Street w mieście, w odległości krótkiego spaceru od hotelu [from] „Moja praca” – powiedziała kobieta, która nie chciała podawać swojego nazwiska.

„Mam dość. Jest o wiele gorzej niż rok temu, kiedy mogłam dojechać do pracy w 40 minut” – powiedziała kobieta, twierdząc, że elektroniczna tablica ogłoszeń na stacji Glen Eden została zdemontowana do naprawy dwa tygodnie temu. i nie wrócił.

Impas na autostradzie północno-zachodniej.
Impas na autostradzie północno-zachodniej.

Inny pasażer powiedział, że w zeszłym tygodniu dojazd do pracy z Te Atatu South trwał godzinę i 45 minut. Dojazd autobusem z domu do nowego autobusu Western Express zajął mu 45 minut i obejmował dwukilometrową podróż wzdłuż Edmonton Road.

Mężczyzna, który nie chciał ujawniać swojego nazwiska, powiedział, że podróż ekspresem zajęła kolejną godzinę, ponieważ autobus jechał na części trasy Northwest Expressway, gdzie był duży ruch.

„To okropne. Nie chcesz spędzać całego czasu na dojeżdżaniu do miasta komunikacją miejską. Wiem. ” [public transport] „Miasto miało być lepiej, ale jest źle” – powiedział mężczyzna, który następnego dnia wracał rowerem do pracy. Zajęło to 45 minut.

READ  Konferencja Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatycznych (COP28) nie oznacza końca paliw kopalnych, pomimo przełomowego porozumienia

Dyrektor ds. rozwoju i doskonalenia Grupy AT, Richard Harrison, powiedział, że niedawny wzrost liczby patronatów – najwyższy od czasów przed Covid – był oczekiwany i normalny o tej porze roku.

Dodał, że AT przygotowuje się na dodatkowy popyt w marcu.

Dyrektor ds. rozwoju i doskonalenia Grupy AT, Richard Harrison, zachęca pasażerów do korzystania z aplikacji mobilnej AT lub elektronicznych wyświetlaczy informacyjnych na stacjach kolejowych i niektórych przystankach autobusowych.
Dyrektor ds. rozwoju i doskonalenia Grupy AT, Richard Harrison, zachęca pasażerów do korzystania z aplikacji mobilnej AT lub elektronicznych wyświetlaczy informacyjnych na stacjach kolejowych i niektórych przystankach autobusowych.

„Tam, gdzie to możliwe, uruchomiliśmy większe autobusy, aby zwiększyć przepustowość tam, gdzie jest duże zapotrzebowanie. Nasze autobusy są w pełni wyposażone i zapewniamy dodatkowe usługi na trasach, o których wiemy, że będą najbardziej ruchliwe, więc nawet jeśli autobus jest pełny, pozostaje tylko krótkie oczekiwanie na następny autobus.

„Aby mieć pewność, że w pełni wykorzystamy możliwości naszych autobusów, zachęcamy pasażerów, aby w zatłoczonym autobusie usiedli na dole i zajęli każde miejsce”.

Harrison poradził pasażerom, aby sprawdzali, jak zajęty jest ich autobus lub pociąg, w aplikacji AT Mobile lub na ekranach informacji pasażerskiej na stacjach kolejowych i niektórych przystankach autobusowych.

„Codziennie monitorujemy wydajność systemu transportu publicznego i zastanawiamy się, jak możemy lepiej wykorzystać posiadane zasoby, aby poprawić wydajność sieci.

„Chcemy utrzymać Auckland w ruchu, ale na drogach i w transporcie publicznym panuje już większy ruch. Prowadzenie pojazdu i korzystanie z transportu publicznego może zająć nieco więcej czasu niż zwykle, szczególnie rano i popołudniu. Zachęcamy osoby dojeżdżające do pracy do korzystania z aplikację AT Mobile, aby zaplanować podróż, śledzić ją w czasie rzeczywistym i sprawdzać przepustowość.”