terminy takie jak „od mojego brataZyskuje nową uwagę korporacyjnej Ameryki, gdy młodzi konsumenci skłaniają się ku temu, co uważają za „zielone” diety.
radzi A. „Do 2030 r. nasze rutynowe wybory żywieniowe będą ukierunkowane na klimat”. Raport Z firmy konsultingowej Kearney. „Firmy, które pakują teraz, wygrają przyszłość żywności”.
sieci restauracji, np Tylko sałatkaI ChipotleI Chleb Panera leżą naklejki karbonowe na jedzeniu — a w przypadku Just Salad dodanie filtra „klimatycznego” w aplikacji.
Sieć supermarketów Fresh Market jest jednym z wielu prognostów żywności, którzy zadeklarowali „klimatyczne jedzenie”. górny trend na rok 2023.
„zrównoważony rozwój” Zjedz trochę mięsa, ale przefiltruj ich dietę przez pryzmat środowiska.
Tak samo jak „klimatarianie” i „klimatożercy”, którzy mają skłonność do niepokoju – to jedno stwierdzenie połóż to – „Nie tylko o pochodzeniu komponentów, ale także o roli, jaką te komponenty odgrywają w reagowaniu na zdarzenia klimatyczne spowodowane przez człowieka”.
…
„Regenivore” to najnowszy i najgorętszy plakat o jedzeniu w ostatnim czasie w The New York Times wspomniany.
„Nowe pokolenie chce żywności od firm, które aktywnie uzdrawiają planetę poprzez rolnictwo niskoemisyjne, surowsze zasady dotyczące dobrostanu zwierząt i sprawiedliwe traktowanie ludzi, którzy uprawiają i przetwarzają żywność” — twierdzi Kim Severson, autorka artykułów spożywczych w „Timesie”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Osoba chora na raka wspiera zbiórkę pieniędzy na rzecz Wellness Gym
Ankieta wykazała, że 1 na 5 osób błędnie uważa, że demencja jest normalną częścią starzenia się
Najdłuższe badanie oceniające pogorszenie funkcji poznawczych u dorosłych z drżeniem samoistnym