Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Brak wystarczającej ilości snu: jak wpływa to na serce kobiety

Brak wystarczającej ilości snu: jak wpływa to na serce kobiety

Nie wiadomo jeszcze, jakie konkretne mechanizmy, dzięki którym chiropraktyka może wpływać na zdrowie serca, ale uważa się, że praktyka ta ma pośredni wpływ, łagodząc stres w całym ciele, w tym w sercu.

Na początek Thaw doradził znalezienie poduszki, która „wspomaga prawidłowe ułożenie kręgosłupa i zapewnia miękkie, ale istotne wsparcie głowy i szyi przez całą noc”. Może to pomóc zrelaksować ciało i pomóc w zasypianiu – wyjaśnił

Polecił także dwa proste ćwiczenia, które możesz wykonać przed snem:

1. Poziome rozciąganie lwa w staniu na rękach

Idealny do łagodzenia nacisku i napięcia wzdłuż kręgosłupa – wyobraź sobie, że Twoje dłonie i pięty doświadczają przeciągania liny.

Krok 1: Połóż się na plecach na łóżku, dłonie przyciśnij do ściany lub wezgłowia i wyprostuj łokcie. Nie potrzebujesz do tego poduszki.

Krok 2: W tym samym czasie dociśnij pięty w stronę łóżka, z dala od ciała. Nie wyginaj nadmiernie kręgosłupa i nie pozwalaj, aby ramiona wsunęły się do uszu. Zamiast tego trzymaj go nisko, aby uzyskać długość ramion i szyi.

Krok 3: Pozostań w tym „poziomym staniu na rękach” przez 10-20 sekund, następnie opuść pozycję, opuść ręce na boki i weź kilka spokojnych oddechów. Wykonaj to rozciąganie trzy razy.

2. Postępujące rozluźnienie mięśni

Krok 1: Połóż się na łóżku i zacznij od stóp, napinając mięśnie palców u nóg, obracając je do wewnątrz na kilka sekund, a następnie rozluźniając. Wdychaj, gdy mięśnie się kurczą, a następnie wydychaj, gdy się rozluźniasz. „Poczuj, jak narasta napięcie, gdy zaciskasz palce u nóg, i poczuj, jak napięcie znika, gdy rozluźniasz skurczone mięśnie” – powiedział Tho.

Krok 2: Powtórz ten proces, przesuwając się w górę – kostki, łydki, uda, biodra, pośladki, brzuch, plecy, klatka piersiowa, ramiona, palce, ramiona, szyja, twarz i szczęka.

READ  Spostrzeżenia na temat leczenia napadów i plany na przyszłość w badaniach nad padaczką: mgr Irina Lonikava

Krok 3: Zakończ, wykonując kilka powolnych, spokojnych oddechów, aby utrzymać uczucie spokoju podczas snu.