Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Bearcat: Mustang „nie jest blisko” Camaro

Bearcat: Mustang „nie jest blisko” Camaro

Nick Bearcat był w pewnym momencie gotowy do wygrania tak zwanego „Ford Cup”. Zdjęcie: InSyde Media

Nick Bearkat uważa, że ​​Mustang „nawet nie zbliża się” do Chevroleta Camaro, ubolewając nad wypadkiem z jednym z jego kolegów kierowców „Ford Cup”.

Pilot Walkinshaw, Andretti United, biegł na 10. miejscu w końcowych etapach 14. wyścigu Repco Supercars Championship w potrójnej koronie Petra Darwina.

Miał jednak wygrać tak zwany Puchar Forda, biorąc pod uwagę, że Mustang jest tuż przed nim, ponieważ David Reynolds otrzymał karę pięciu sekund za naruszenie pasa serwisowego.

Bearcat otrzymałby wówczas własną karę, gdy przekręcił wyścig Grove nr 26 w zakręt 6 na okrążeniu 28 z 35 wokół Hidden Valley.

Wcierała sól w rany brygady Forda, biorąc pod uwagę, że zamieniła Camaro z pierwszej ósemki w Camaro z pierwszej dziewiątki.

Jednak wyścigi były już bardziej kontrowersyjne niż na równi, które wciąż szalały w pierwszym sezonie Gen3 Supercars.

„Szczerze mówiąc, myślę, że nasze samochody są trochę trudne w prowadzeniu” – powiedział Bearcat.

„Myślę, że szczerze mówiąc, to samo dotyczy wszystkich facetów z Forda. Cały czas byłem na krawędzi, jeśli coś poszło nie tak…

„Zakwalifikowałem się na siódmym miejscu, a następnie zakwalifikowałem się na 24., 10 minut później, więc czuję, że musimy spróbować wyciągnąć wszystko, co w naszej mocy.

„Trym wyścigowy, nie jesteśmy nawet blisko Camaro, więc widziałem to z bliska.

„Po prostu myślę, że wszyscy faceci z Forda, wszyscy musimy jechać naprawdę ostro i dlaczego jesteśmy w górę iw dół w kolejności startowej.

Reynolds jest czasami z tyłu, Chaz i ja [Mostert, team-mate] Dolna część pleców, JC [James Courtney]I [Cameron] Woda… to szaleństwo.

„Więc będziemy jechać dalej i miejmy nadzieję, że miniemy 24. rząd, 25. rząd iz powrotem. Będę ścigał się z Chazem i zobaczę, ile zatrzymamy się.”

READ  Punkty do rozmowy w Super Rugby: Czy Shaun Stephenson zrobił wystarczająco dużo, aby dostać się do All Blacks?

Bearcat był Fordem o najwyższych kwalifikacjach w wyścigu 14, plasując Mustanga nr 2 Mobil 1 NTI na siódmym miejscu na starcie, utrzymując swoją pozycję aż do rozpoczęcia okrążenia pit stop.

Zasadniczo utrzymał swoją pozycję w stosunku do innych Fordów po zajęciu 10. miejsca, choć o jedno miejsce za Reynoldsem, przed wypadkiem.

O tym, South Australian powiedział: „[It was] nie idealny. Oczywiście, jeśli wykopiesz kogoś kwadratowego na środku tylnego paska, to wyraźnie twoja wina.

„Bronił naprawdę mocno, ale jesteśmy tutaj dla wyścigów samochodowych, nie jesteśmy tutaj, aby umieścić kursor na krwi i poprowadzić mnie przez to, więc moja wina.

„Może próbowałem obejrzeć Gdzie jest Bryce [Fullwood] Miał starać się nie zostawiać mu luki, ale ewidentnie nie wykorzystał rzutu karnego, dostał faul.

„Ale pływałem pod banderą podczas Ford Cup, a potem dostałem tam przyjacielski ogień, więc nie było idealnie”.

Bearcat zostanie sklasyfikowany na 19. miejscu po otrzymaniu 10. flagi w szachownicę, pozycji odziedziczonej w oficjalnej klasyfikacji przez innego kierowcę Mustanga, Thomasa Randle’a.