Nowe Delhi: W ramach nowych starań, aby edukować użytkowników na temat prywatności ich danych i kontroli ich danych osobowych i finansowych, Apple rozpoczął globalną kampanię, która będzie prowadzona w mediach społecznościowych i telewizyjnych w 24 krajach, w tym w Indiach.
90-sekundowa kampania wideo podkreśla mnóstwo funkcji opracowanych przez Apple w celu ochrony danych użytkowników, takich jak Ochrona prywatności poczty i Przejrzystość śledzenia aplikacji (ATT), które pomagają użytkownikom wymagać, aby aplikacje innych firm nie śledziły ich aktywności online.
Producent iPhone’a ma na celu pokazanie, w jaki sposób użytkownicy iOS mogą odzyskać kontrolę nad swoimi danymi osobowymi.
„W ciągu ostatniej dekady duża i nieprzejrzysta branża gromadziła coraz większe ilości danych osobowych. Złożony ekosystem stron internetowych, aplikacji, firm zajmujących się mediami społecznościowymi, brokerów danych i firm zajmujących się technologiami reklamowymi śledzi użytkowników online i offline oraz gromadzi ich dane osobowe, ” powiedział Apple.
Dane te są gromadzone, udostępniane, agregowane i wykorzystywane w aukcjach w czasie rzeczywistym, napędzając branżę o wartości 227 miliardów dolarów rocznie.
„Dzieje się tak każdego dnia, gdy ludzie zajmują się codziennym życiem, często bez ich wiedzy lub pozwolenia” – powiedział gigant technologiczny.
W systemach iOS 15.2 i iPadOS 15.2 możesz uruchomić Raport prywatności aplikacji, aby zobaczyć szczegółowe informacje o tym, jak często aplikacje uzyskują dostęp do Twoich danych, takich jak lokalizacja, kamera, mikrofon i inne.
„Możesz również wyświetlić informacje o aktywności sieciowej każdej aplikacji i aktywności sieciowej w witrynach internetowych, a także domenach internetowych, z którymi wszystkie aplikacje łączą się najczęściej. Razem z etykietami prywatności i kanałami, Raport o prywatności aplikacji zapewnia pełniejszy obraz tego, w jaki sposób aplikacje, z których korzystasz ze swoimi danymi” – podała firma.
Apple twierdzi, że nie przechowuje ani nie uzyskuje dostępu do oryginalnych numerów kart kredytowych, debetowych ani przedpłaconych, których używasz z Apple Pay.
„Gdy korzystasz z Apple Pay za pomocą kart kredytowych, debetowych lub przedpłaconych, Apple nie zachowuje żadnych informacji o transakcjach, które mogą być z Tobą powiązane — Twoje transakcje pozostają między Tobą a sprzedawcą lub deweloperem oraz bankiem lub wydawcą karty” – firma Potwierdzony.
Przejrzystość śledzenia aplikacji pozwala wybrać, czy aplikacja może śledzić Twoją aktywność w aplikacjach i witrynach innych firm w celach reklamowych lub udostępniać je brokerom danych.
„W systemie iOS 14.5, iPadOS 14.5 i tvOS 14.5 aplikacje muszą prosić o pozwolenie przed śledzeniem Twojej aktywności w aplikacjach i witrynach innych firm” — powiedział Apple.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Emdoor przygotowuje się do zaprezentowania swoich osiągnięć w zakresie nowej technologii sztucznej inteligencji podczas targów Global Sources Mobile Electronics Show 2024.
LinkedIn wykorzystuje Twoje dane do szkolenia Microsoft, OpenAI i jego modeli AI – oto jak to wyłączyć
Zapomnij o Apple Watch Series 10 — Apple Watch Ultra 2 w kolorze Satin Black to smartwatch, który warto mieć