Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Adobe wprowadza na rynek aplikację mobilną opartą na sztucznej inteligencji do tworzenia treści

Adobe wprowadza na rynek aplikację mobilną opartą na sztucznej inteligencji do tworzenia treści

Cegła suszona na słońcu Uruchomiono nowe Adobe Express Używana aplikacja mobilna Adobe Firefly'a Generacyjna sztuczna inteligencja (GenAI) ułatwiająca tworzenie treści.

Nowa aplikacja mobilna umożliwia użytkownikom projektowanie i udostępnianie w mediach społecznościowych postów, filmów, ulotek, logo i innych treści, podała firma w czwartek (18 kwietnia). komunikat prasowy.

„Adobe Express przenosi magię generatywnej sztucznej inteligencji Firefly bezpośrednio do naszych usług tworzenia treści internetowych i mobilnych.” Govinda Balakrishnana– oznajmił w oświadczeniu starszy wiceprezes Adobe ds. usług Adobe Express i Digital Media Services.

Nowa aplikacja mobilna to kompleksowy edytor treści, który, zgodnie z wersją, obejmuje możliwości narzędzi Adobe do przetwarzania obrazów, projektowania, wideo i GenAI.

W oświadczeniu stwierdzono, że aplikacja, korzystając z opracowanego przez firmę Firefly GenAI, ułatwia użytkownikom na każdym poziomie umiejętności wykonywanie złożonych zadań za pomocą prostych komunikatów tekstowych.

Funkcje aplikacji obejmują konwersję tekstu na obraz w celu tworzenia obrazów, efekty tekstowe w celu tworzenia stylów tekstu, wypełnianie generatywne w celu wstawiania lub usuwania obiektów w obrazach oraz konwersję tekstu na szablon w celu tworzenia edytowalnych szablonów, w zależności od wersji.

Jak wynika z oświadczenia, po raz pierwszy funkcje oparte na technologii Firefly będą dostępne na urządzeniach mobilnych.

„Jesteśmy podekscytowani faktem, że rekordowa liczba klientów zwraca się do Adobe Express, aby promować swoje pomysły, pasje i firmy za pośrednictwem treści cyfrowych oraz na TikTok, Instagramie, X, Facebooku i innych platformach mediów społecznościowych” – stwierdził Balakrishnan w oświadczeniu.

Adobe wdraża funkcje GenAI w swoich mediach cyfrowych, doświadczeniach cyfrowych, produktach wydawniczych i reklamowych, oświadczyli dyrektorzy firmy w marcu podczas rozmowy telefonicznej dotyczącej wyników kwartalnych.

Firma stwierdziła, że ​​zauważyła duży popyt na te funkcje we wszystkich segmentach klientów. Na przykład Firefly, wprowadzony w 2023 r., pomógł użytkownikom stworzyć ponad 6,5 miliarda obrazów, wektorów, projektów i efektów tekstowych.

READ  Świętuj sezon horrorów dzięki nadchodzącym tytułom gier Netflix

Podczas niedawnej premiery innego produktu w marcu firma Adobe poinformowała, że ​​dodała do swoich produktów nowe możliwości GenAI GenStudio Produkty Firefly mają na celu zrewolucjonizowanie łańcucha dostaw treści dla przedsiębiorstw.

Dodatki te obejmują nowe możliwości w zakresie przepływu pracy, planowania, budowy, produkcji, zarządzania aktywami, dostaw, aktywacji, analiz i raportowania. Został zaprojektowany, aby zapewnić organizacjom ujednolicony i płynny łańcuch dostaw treści.