Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Szczegółowa lista deweloperów Soulstorm „Główne poprawki” po premierze gry • Eurogamer.net

Po premierze Oddworld: Soulstorm w kwietniu z kilkoma poważnymi błędami, jest teraz w miejscu, z którego Lorne Lanning jest dumny.

W wiadomości dla fanów Lanning podziękował dziś społeczności Oddworld za opinie i cierpliwość podczas ulepszania najnowszej gry z serii.

Teraz, po siedmiu aktualizacjach później, „Refinement” oznacza Soulstorm, powiedział Lanning. „Poważne poprawki” obejmują aktualizacje ruchu Abego, jego korektę i ukrywanie się. Ulepszono sztuczną inteligencję wroga i zbalansowano kilka poziomów. Trofea na PlayStation 5 w grze zostały odświeżone, a obsługa DualSense obejmuje teraz możliwość odczuwania bicia serca Abe w sytuacjach stresowych.

„Żadna gra nie jest wolna od błędów” — napisał Lanning, ale wersja, którą możesz pobrać teraz na PS5, PlayStation 4 i Epic Games Store, jest tą, z której jesteśmy dumni i wierzymy, że Ci się spodoba. To samo dotyczy fizycznych wersji PS5 i PS4, które można kupić u sprzedawców detalicznych”.

Przypadki, w których Abe mógł zostać zamknięty, miały miejsce w rzadkich okolicznościach Zgłoszone przez dewelopera Oddworld Inhabitants po uruchomieniu gry. Patch popremierowy – pierwszy z kilku – był wybiegł.

Oto pełna lista dużych poprawek w Oddworld: Soulstorm, prosto od Lanninga:

Główne poprawki – Menu

  • Możliwość usunięcia HUDa: Wielu zagorzałych fanów Oddworld poprosiło nas o stworzenie możliwości usunięcia HUDa. Nie chcieli wiedzieć, gdzie jest każde błoto, w stosunku do Abby, ani ile zdrowia zostało w każdej oponie.
  • Poprawki błędów SI: Ślizgi nie zacinają się już ani nie zacinają w dziwnym stanie. Teraz precyzyjnie reagują na hałas i są bardziej deterministyczne i mniej losowe.
  • Fine Tuned Abe Motion Code: Sterowanie Abe wygląda bardziej naturalnie. Jego ruchy są natychmiastowe w twoim kierunku.
  • Platformy: Poprawiono użycie przez Abe’a skakania, wieszania i czepiania się drabinek i półek. Umożliwia poruszanie się i poruszanie się z bardziej elastycznym i naturalnym ruchem.
  • Nagrody: Udoskonalono system Soulstorm Cup, który zapewnia łowcom nagród ponad 50 godzin rozgrywki.
  • Cel: Cel Abe został ulepszony, pomagając gasić lub wzniecać pożary, rozwiązywać zagadki i skuteczniej atakować bez marnowania cennych zasobów.
  • Skok Abe: Naprawiono problemy ze skakaniem Abe z poziomów. Było to stosunkowo rzadkie, ale zdarzało się i wymagało resetu.
  • Dotykowe wrażenia z PS5: obiecaliśmy wciągające wrażenia dotykowe na PS5. Zajęło nam to trzy miesiące, ale teraz testujesz konsolę PS5 tak, jak miała być doświadczona. Abby czuje bicie serca w chwilach wysokiego napięcia, a także innych ważnych możliwości dotykowych (eksplozje, kroki, spadające konstrukcje, skakanie, lądowanie itp.). To sprawia, że ​​doświadczenie jest bardziej wciągające.
  • Stealth/Stealth: Soulstorm rozszerza to, czym jest Oddworld, ale nasi fani poprosili nas o ulepszenie trybu stealth/stealth. Dodaliśmy więcej kwalifikatorów ryzyka/nagrody, dzięki czemu poziomy takie jak Stacja Phat naprawdę błyszczą.
  • Blokowanie postępu: Nasi gracze znaleźli kilka blokad postępu. Usunęliśmy je wszystkie.
  • Poprawiony poziom aren: Fani powiedzieli nam, że poziomowanie aren jest zbyt trudne i spędziliśmy czas poprawiając balans poziomów.
  • Poziom sterowca: Kilku graczy powiedziało nam, że ten poziom był dużym problemem pod względem równowagi. Naprawiliśmy odcinek, w którym początkowo moździerze okazały się zbyt trudne.
  • Ogólne główne poprawki: naprawiliśmy wiele drobnych indywidualnych niedogodności, które wspólnie zmniejszają wrażenia z gry, takie jak dezaktywacja min, wskakiwanie i wyskakiwanie Mudokonów z szafek, zacinanie się ostrzy piły łańcuchowej i inne przedmioty.
  • Ulepszone mapowanie klawiatury (PC): Utworzono ulepszony system mapowania klawiatury.
  • Utracone filmy: Zniknęło kilku graczy filmowych. Udało nam się wykryć błąd, który wymagał określonego zestawu ruchów do aktywacji, i wyłączyliśmy ten błąd.
READ  iPhone 15 Pro może nie mieć półprzewodnikowych przycisków, jak wcześniej plotkowano

Niezwykle rzadko spotykany, ale zazwyczaj wierny sercu, Abe’s Exoddus otrzymuje hojną promocję w tej nieco niejednolitej przygodzie. Eurogamer’s Oddworld: Soulstorm Recenzja.