Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Szczegółowa lista deweloperów Soulstorm „Główne poprawki” po premierze gry • Eurogamer.net

Po premierze Oddworld: Soulstorm w kwietniu z kilkoma poważnymi błędami, jest teraz w miejscu, z którego Lorne Lanning jest dumny.

W wiadomości dla fanów Lanning podziękował dziś społeczności Oddworld za opinie i cierpliwość podczas ulepszania najnowszej gry z serii.

Teraz, po siedmiu aktualizacjach później, „Refinement” oznacza Soulstorm, powiedział Lanning. „Poważne poprawki” obejmują aktualizacje ruchu Abego, jego korektę i ukrywanie się. Ulepszono sztuczną inteligencję wroga i zbalansowano kilka poziomów. Trofea na PlayStation 5 w grze zostały odświeżone, a obsługa DualSense obejmuje teraz możliwość odczuwania bicia serca Abe w sytuacjach stresowych.

„Żadna gra nie jest wolna od błędów” — napisał Lanning, ale wersja, którą możesz pobrać teraz na PS5, PlayStation 4 i Epic Games Store, jest tą, z której jesteśmy dumni i wierzymy, że Ci się spodoba. To samo dotyczy fizycznych wersji PS5 i PS4, które można kupić u sprzedawców detalicznych”.

Przypadki, w których Abe mógł zostać zamknięty, miały miejsce w rzadkich okolicznościach Zgłoszone przez dewelopera Oddworld Inhabitants po uruchomieniu gry. Patch popremierowy – pierwszy z kilku – był wybiegł.

Oto pełna lista dużych poprawek w Oddworld: Soulstorm, prosto od Lanninga:

Główne poprawki – Menu

  • Możliwość usunięcia HUDa: Wielu zagorzałych fanów Oddworld poprosiło nas o stworzenie możliwości usunięcia HUDa. Nie chcieli wiedzieć, gdzie jest każde błoto, w stosunku do Abby, ani ile zdrowia zostało w każdej oponie.
  • Poprawki błędów SI: Ślizgi nie zacinają się już ani nie zacinają w dziwnym stanie. Teraz precyzyjnie reagują na hałas i są bardziej deterministyczne i mniej losowe.
  • Fine Tuned Abe Motion Code: Sterowanie Abe wygląda bardziej naturalnie. Jego ruchy są natychmiastowe w twoim kierunku.
  • Platformy: Poprawiono użycie przez Abe’a skakania, wieszania i czepiania się drabinek i półek. Umożliwia poruszanie się i poruszanie się z bardziej elastycznym i naturalnym ruchem.
  • Nagrody: Udoskonalono system Soulstorm Cup, który zapewnia łowcom nagród ponad 50 godzin rozgrywki.
  • Cel: Cel Abe został ulepszony, pomagając gasić lub wzniecać pożary, rozwiązywać zagadki i skuteczniej atakować bez marnowania cennych zasobów.
  • Skok Abe: Naprawiono problemy ze skakaniem Abe z poziomów. Było to stosunkowo rzadkie, ale zdarzało się i wymagało resetu.
  • Dotykowe wrażenia z PS5: obiecaliśmy wciągające wrażenia dotykowe na PS5. Zajęło nam to trzy miesiące, ale teraz testujesz konsolę PS5 tak, jak miała być doświadczona. Abby czuje bicie serca w chwilach wysokiego napięcia, a także innych ważnych możliwości dotykowych (eksplozje, kroki, spadające konstrukcje, skakanie, lądowanie itp.). To sprawia, że ​​doświadczenie jest bardziej wciągające.
  • Stealth/Stealth: Soulstorm rozszerza to, czym jest Oddworld, ale nasi fani poprosili nas o ulepszenie trybu stealth/stealth. Dodaliśmy więcej kwalifikatorów ryzyka/nagrody, dzięki czemu poziomy takie jak Stacja Phat naprawdę błyszczą.
  • Blokowanie postępu: Nasi gracze znaleźli kilka blokad postępu. Usunęliśmy je wszystkie.
  • Poprawiony poziom aren: Fani powiedzieli nam, że poziomowanie aren jest zbyt trudne i spędziliśmy czas poprawiając balans poziomów.
  • Poziom sterowca: Kilku graczy powiedziało nam, że ten poziom był dużym problemem pod względem równowagi. Naprawiliśmy odcinek, w którym początkowo moździerze okazały się zbyt trudne.
  • Ogólne główne poprawki: naprawiliśmy wiele drobnych indywidualnych niedogodności, które wspólnie zmniejszają wrażenia z gry, takie jak dezaktywacja min, wskakiwanie i wyskakiwanie Mudokonów z szafek, zacinanie się ostrzy piły łańcuchowej i inne przedmioty.
  • Ulepszone mapowanie klawiatury (PC): Utworzono ulepszony system mapowania klawiatury.
  • Utracone filmy: Zniknęło kilku graczy filmowych. Udało nam się wykryć błąd, który wymagał określonego zestawu ruchów do aktywacji, i wyłączyliśmy ten błąd.
READ  Larian Studios nie będzie tworzyć dodatkowej zawartości do Baldur's Gate 3, Expansions ani Baldur's Gate 4.

Niezwykle rzadko spotykany, ale zazwyczaj wierny sercu, Abe’s Exoddus otrzymuje hojną promocję w tej nieco niejednolitej przygodzie. Eurogamer’s Oddworld: Soulstorm Recenzja.