Badanie przeprowadzone przez Uniwersytety w Oakland i Uniwersytet Harvarda wykazało związek pomiędzy mobilnym dostępem do Internetu a wynikami uczniów w testach.
Po przeanalizowaniu danych zebranych od dwóch milionów studentów z 82 różnych krajów, w tym Aotearoa, wykładowca ekonomii na Uniwersytecie w Auckland Sam Stemper i doktorant z Harvardu Ronak Jain odkryli, że osoby posiadające dostęp do Internetu na urządzeniach mobilnych miały gorsze wyniki w testach.
the Artykuł badawczy Ustalono, że spadki wyników w testach były „najbardziej znaczące” wśród studentek; ci, których rodzice mieli mniejsze wykształcenie; oraz w krajach o niskich dochodach.
Te same grupy wykazały także największy wzrost wykorzystania Internetu po udostępnieniu sieci Internetu trzeciej generacji.
W artykule wyjaśniono wniosek, że „mobilny dostęp do Internetu sprawia, że coraz więcej młodych ludzi posiada smartfony i korzysta z Internetu. To z kolei wiąże się z niższymi wynikami we wszystkich testach PISA”. [Programme for International Student Assessment] Wątki.”
Stemper powiedział, że po wprowadzeniu dostępu do Internetu spadły nie tylko wyniki testów.
„Znaleźliśmy dowody na to, że wskaźniki więzi społecznych i zdrowia psychicznego – czyli łatwość nawiązywania przyjaźni i poczucie przynależności – pogarszają się po przybyciu trzeciego pokolenia” – powiedział.
Stemper przyjrzał się także godzinom odrabiania zadań domowych, absencji, łatwości nawiązywania przyjaźni, poczuciu przynależności i własnej skuteczności, aby uzyskać wgląd w zaangażowanie uczniów, powiązania społeczne i dobrostan psychiczny w kontekście szkoły.
Z jego danych wynika, że 90% uczniów ma w domu smartfon, a średnia liczba minut, jakie dziennie spędzają w Internecie, wynosi 250 minut, czyli około 4 godzin.
„Po wprowadzeniu zasięgu 3G uczniowie spędzają dodatkowe 40 minut dziennie w Internecie” – powiedział Stemper. „Dla kontrastu, rozwój 3G wiąże się ze znacznym spadkiem wyników uczniów w testach ze wszystkich przedmiotów”.
Technologia zmieniła życie milionów ludzi na całym świecie, ale „polityka edukacyjna ma do odegrania rolę w regulowaniu korzystania z telefonów w szkołach, ale wykracza daleko poza to, jeśli chodzi o sposób, w jaki myślimy o skupieniu i uwadze” – stwierdził Stamper . W innych dziedzinach.
„Wszyscy zmieniliśmy sposób, w jaki spędzamy czas… Dostęp do szybkiego mobilnego Internetu wpływa na każdy element naszego życia.”
„Fanatyk muzyki. Profesjonalne rozwiązywanie problemów. Czytelnik. Wielokrotnie nagradzany telewizyjny ninja”.
More Stories
Domniemany zabójca uczennicy z Sydney oskarżył matkę o kłamstwa gliniarzy
Proces Hush Money: Kluczowy świadek Michael Cohen dał Donaldowi Trumpowi najlepszy dzień w sądzie
Andrew Barnes opowiada o pionierskim czterodniowym tygodniu pracy i karierze finansowej – podcast Money Talks