Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Wymiana Twojego Ferrari V8 na Subaru Rally Car to jeden ze sposobów naprawy uszczelek głowicy

Wymiana Twojego Ferrari V8 na Subaru Rally Car to jeden ze sposobów naprawy uszczelek głowicy

Dla Alberta zabawnym projektem było stworzenie Subaru napędzanego Ferrari, co zajęło kilka lat od początku do końca. Zaczęło się od późnego projektu związanego z pandemią, kiedy Albert kupił silnik od złomownika supersamochodu za „nieco ponad 11 000 USD”. Chociaż jest to Ferrari 4,5-litrowy silnik V8, nie jest to 458 Italia. W rzeczywistości jest to silnik Ferrari California, co wyjaśnia jego przystępną cenę. Według Alberta koszt ten jest porównywalny do w pełni zbudowanego silnika EJ25, który normalnie byłby umieszczony w komorze silnika Subaru.

W ciągu dwóch lat i wielu prototypów wymyślił, jak go dopasować. Do zamiany zachował napęd na wszystkie koła i skrzynię biegów Subaru, co oznaczało, że musiał dostosować silnik Ferrari do sześciobiegowej skrzyni biegów Subaru. W rezultacie silnik musiał wyjść poza przednią oś ze względu na sposób, w jaki Subaru napędzało przednie koła ze skrzyni biegów. Zwykle krótki silnik typu bokser pozwalałby na to dobrze, ale Ferrari V8 pasowałoby tylko po modyfikacjach maski.

Efekty końcowe są czymś zupełnie wyjątkowym i szalonym. Wygląda świetnie, jest dobrze wyważony i daje przyjemność z jazdy. W jakiś sposób Albert utrzymał fabryczny rozkład masy za pomocą tylnej chłodnicy i wprowadził samochód do Rally Olympus, aby nim wstrząsnąć. Już się rozpadła, ale wróci silniejsza i gotowa do rywalizacji w bardziej realnych rajdach. Powodzenia.

READ  Pełna lista trybów gry LoL PvE – przeszłych i nadchodzących