Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Kiedy miłość sprawia, że ​​rzucasz pracę w banku, żeby żyć z plecaka

Simone Denny, lat 47, jest trenerem życia, który prowadzi Simone Denny Coaching. Jest żoną Jamesa Hodgsona, 47 lat, Project Managera w IAG.

Para mieszka na wyspie Waiheke z dwiema córkami Bodhi (11 l.), India (9 l.) i kotką Lulu.

Szymon:

Urodziłem się w Melbourne w Australii, ale przeniosłem się na wyspę Waiheke, gdy miałem 9 miesięcy. Moi rodzice byli wczesnymi hipisami z Waiheke.

Ostatni rok studiów ukończyłem w Kalifornii w Stanach Zjednoczonych, a następnie spędziłem dwa lata w San Francisco przed wyjazdem do Londynu w Wielkiej Brytanii. Praca wysłała mnie na rok do Hongkongu, gdzie odwiedziłam medium, które powiedziało mi, że w 2005 roku poznam mojego męża, uroczego faceta, który uwielbia długie przejażdżki.

Czytaj więcej:
* „Niewiele osób będzie mogło spędzić 24 godziny na dobę ze swoim partnerem”
Od strefy znajomych do narzeczonego: podróż, która zmieniła nasz związek
* „Zdecydowałam się być z nim, ponieważ chcę przyjemnego życia, a nie wygodnego”.

Kiedy poznałem Jamesa w 2005 roku, jeździł po Europie i miał zamiar zrobić to samo w Ameryce Południowej ze swoim bratem. Po spotkaniu z Jamesem zadzwoniłam do siostry i powiedziałam: „Właśnie poznałam mężczyznę, którego poślubię”. Dopiero lata później powiedziałam Jamesowi o Psych.

Byliśmy w nocnym klubie po biznesowej kolacji, kiedy James pochylił się i mnie pocałował. Martwił się, ponieważ poprzedni związek zawodowy nie wypalił, ale powiedziałem: „Jesteśmy dorośli, kogo to obchodzi, jeśli to się nie uda?”

Jesteśmy aktywnymi wędrowcami, którzy uwielbiają przeżywać przygody, więc wędrówka z plecakiem wzdłuż Jedwabnego Szlaku była dla nas strzałem w dziesiątkę. W pierwszym roku nowego związku generalnie zachowywałeś się najlepiej, więc tak naprawdę nie mieliśmy krzyżówki podczas podróży, chociaż niektóre z nich były dość trudne. Nie wiem, jak dzisiaj pójdziemy!

James zawsze był jednym z moich największych cheerleaderek i zawsze wspierał mnie na każdej ścieżce, którą wybrałem, w tym podczas rozwijania mojej firmy.

READ  Pablo Matera zdradza, co zrobił Dane Cole, żeby odmówić uścisku dłoni

To naprawdę dobry człowiek, troskliwy, hojny, twardo stąpający po ziemi. James jest też bardzo bystry – ma fotograficzną pamięć i nazywamy go Walking Wikipedia.

Wędrówka z plecakiem wzdłuż Jedwabnego Szlaku przez rok była tyglem ich związku.

dostarczone

Moja praca zdecydowanie wpłynęła na nasze relacje – wiemy, jak sobie radzić i szczerze mówić o swoich uczuciach.

Mamy te same wartości rodziny, przygody i hojności, ale różnimy się pod wieloma względami. Jestem ekstrawertykiem, a James jest bardziej introwertykiem. Chce uszczęśliwić wszystkich, a to może mu zaszkodzić. Czasami James musi postawić na swoim i powiedzieć, czego naprawdę chce.

Jest bardzo analityczny i wszystko jest mierzone, na przykład ile kroków zrobił tego dnia. Kiedy byłam w trakcie porodu, James miał obsesję na punkcie mojej aplikacji do mierzenia skurczów. Byłem jak, odejdź!

Jestem facetem od wielkich pomysłów, podczas gdy James jest facetem analitycznym, który stawia kropkę nad i i przekracza t. To dobra równowaga.

Kluczem do naszego związku jest cieszenie się życiem – razem jako rodzina lub samotnie. Ważne jest, aby znaleźć czas dla siebie i dać sobie nawzajem przestrzeń na to.

Wróżka powiedziała Simonowi, że spotka swojego męża w 2005 roku i tak się stało.

meczety:

Po ukończeniu University of Canterbury przeniosłem się do Londynu, gdzie spędziłem 10 lat zajmując się bankowością i podróżując jak najwięcej. Żyłam w celibacie przez rok, kiedy poznałam Simona. Przyjaciele brali ślub i pomyślałem, że nadszedł czas, aby zrobić to samo.

Zaproponowano mi dwa projekty, a natknąłem się na ten, nad którym pracował Simon. Była pierwszą osobą, którą poznałem, kiedy zaczynałem – środowiska bankowe są zwykle spokojne i poważne, ale Simone była jasna i szczęśliwa, jak latarnia morska. Wspaniale było też pracować z innym Kiwi.

READ  Szybki melonik Black Caps Tim Southee sanki tyłek Virat Kohli w Jonny Bairstow

Simone była wysoką brunetką, więc odhaczyła te pola dla mnie, ale także emanowała niesamowitą pozytywną energią. Przez kilka następnych miesięcy zbudowaliśmy solidny związek i trochę flirtowaliśmy. Myśleliśmy, że robimy dobrą robotę, ukrywając nasz związek, ale podczas naszego pożegnalnego drinka wszyscy mówili, że od początku wiedzieli.

Żaden z nas nie lubił bankowości, więc rzuciliśmy pracę i spędziliśmy rok podróżując Jedwabnym Szlakiem i Azją do Sydney. To był tygiel – jeśli damy sobie radę z plecakiem przez rok w niektórych trudnych miejscach, takich jak Syria i Bhutan, to możemy przetrwać. Było wiele przeszkód, ale przez cały rok pokonywaliśmy je jedną kłótnią.

dostarczone

„Kluczem do naszego związku jest cieszenie się życiem — razem jako rodzina lub samotnie”.

Byliśmy w Sydney od siedmiu lat i planowałem oświadczyć się Simonowi podczas wakacji na Palau. Poprosiła ojca o pozwolenie, ale kiedy dotarliśmy na lotnisko, samolot się zepsuł i nie mogliśmy dostać się na Palau.

Kilka miesięcy później byliśmy w Port Douglas, kiedy uklęknąłem na jedno kolano i wyciągnąłem plastikowy pierścionek za 5 dolarów. Simone ma silne poczucie projektowania i wiedziałam, że jeśli kupię drogi pierścionek, będzie to stuprocentowa pomyłka, więc wybrała pierścionek zaręczynowy jeszcze w Sydney.

Simon zawsze stawia na pierwszym miejscu interesy innych ludzi, co jest rzadkie i cenne. W swojej pracy jako coach nieustannie pracuje nad samodoskonaleniem i wykorzystywaniem szans na bycie lepszą. Jest takim wzorem do naśladowania, ponieważ sprawia, że ​​ściągam skarpetki. Czasami jednak trzeba wyłączyć to ciągłe poszukiwanie możliwości rozwoju. Możemy leżeć na plaży i powiesz: Jakie jest twoje pięć najważniejszych celów w tym roku?

Oznacza to jednak, że jesteśmy dobrzy w komunikowaniu się i wyjaśnianiu problemów — niewiele pozostaje w kącie, by wywołać konflikt lub niechęć. Różnimy się pod wieloma względami, ale rozumiemy to i to jest zdrowe.

READ  Zarzuty Sama Kerra o molestowanie: ujawniono rzekomy komentarz australijskiego piłkarza do funkcjonariusza policji