Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Jak branża gier wideo myśli o zwolnieniach z Big Tech

Jak branża gier wideo myśli o zwolnieniach z Big Tech

Redukcja etatów w branży technologicznej Ostatnio trafiła na wiele ponurych nagłówków gazet. Jest to trend branży gier wideo Mało odporny.

W rzeczywistości w pewnym momencie istniała strona internetowa o nazwie videogamelayoffs.com, która miała sekundowy licznik „dni od ostatniego masowego zwolnienia”.

Historia brzmiała: kierownictwo nadmiernie się boi Przed premierą dużej gryPracują do głębi, a gdy owoce ich pracy staną na wysokości murów GameStop, Zbiorowi strażacy.

Ta strona z fryzurami z gier wideo nie była aktualizowana od 2021 roku, ale poniżej znajduje się przybliżone zestawienie niektórych ostatnich potknięć różu.

W tym tygodniu Microsoft ogłosił 10 000 zwolnieńw tym niektórzy w 343 Industries, firmie stojącej za 2021 r nieskończona aura i Bethesda Game Studios, twórca przyszłości pole gwiazd.

liga legend Deweloper Riot Games, którego właścicielem jest chiński Tencent Holdings, obniżył wyniki w działach wydawniczym, kadrowym i e-sportowym.

Riot powiedział, że planuje zatrudnić 150 osób, a obcięte role „nie mają już dla nas sensu”.

Firma produkująca silniki do gier, Unity Software, poinformowała, że ​​zwolniła 284 pracowników w drugiej rundzie redukcji w ciągu mniej niż roku, tnąc dział sportu i rozrywki na żywo.

W grudniu izraelska firma zajmująca się grami Playtika Holding zwolniła ponad 600 pracowników.

Przy tego rodzaju liczbach nic dziwnego, że w zeszłym roku branża gier miała największy nacisk na zrzeszanie się, ponieważ pracownicy starają się odizolować od zmian ekonomicznych i zapewnić sobie lepsze płace.

Brzmi to brutalnie, ale czynniki stojące za tymi decyzjami są inne niż dziesięć lat temu.

Z pewnością pracownicy, zwłaszcza pracownicy jednostek, nadal borykali się z niepewnością zatrudnienia po wydaniu gry.

Ale uruchomienie gry nie jest już najważniejszym czynnikiem bezpieczeństwa pracy pracowników.

Głębsza integracja branżowa z Big Tech — patrz zbliżające się przejęcie firmy Microsoft przez firmę Activision Blizzard — Większa zależność od reklamy, a także nowe modele tworzenia gier oznaczają, że narracja funkcji gry łączy się z szerszą historią technologiczną „rozdęcie działa wbrew stagnacji”,

READ  Musisz mieć 11 letnich podwórek, które możesz mieć za mniej niż 100 USD

Branża technologiczna ogłosiła plany zwolnienia ponad 100 000 miejsc pracy w ciągu ostatnich kilku miesięcy, ponieważ firmy przyznają, że odbiły się w czasach pandemii i teraz mierzą się z nową rzeczywistością gospodarczą.

Kierownictwo Amazona, Microsoftu i firmy macierzystej Google Alphabet wysłało e-maile z potwierdzeniem do pracowników.

„Nie sądzę, żeby to była gra. Myślę, że to kwestia techniczna” – mówi Michael Pachter, analityk w Wedbush Securities, który śledzi branżę gier.

Był czas, kiedy przemysł gier był uważany za odporny na recesję.

Gry nie są branżą odporną na recesję. Gry naprawdę wchodzą w interakcje z rynkami

Lynn Noney, adiunkt branży medialnej na Uniwersytecie Nowojorskim

Wyższa stopa bezrobocia wydaje się korelować z większą liczbą osób, które mają wolne ręce do trzymania kontrolera. Ostatnie trendy wysadziły ten pomysł w powietrze.

„Gry nie są branżą odporną na recesję” — mówi Lynn Noni, adiunkt przemysłu medialnego na Uniwersytecie Nowojorskim.

„Gry naprawdę wchodzą w interakcje z rynkami”.

Pomimo ostatnich złych wiadomości, w tym roku może wyglądać lepiej.

Po spędzeniu większości zeszłego roku w post-covidowym funku, z opóźnionymi grami i wydatkami szacowanymi na 4,3 procent, niektórzy analitycy liczą na odbicie w 2023 roku.

W końcu ma największy skład gier od lat.

Aktualizacja: 22 stycznia 2023, 04:00