Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Puchar Ameryki: zespół z Nowej Zelandii ujawnia ogromne siły zaangażowane w katastrofę

Puchar Ameryki: zespół z Nowej Zelandii ujawnia ogromne siły zaangażowane w katastrofę

Ostatnia awaria Team New Zealand była najpoważniejszą w erze skorupowych.

Adam Mostil / Puchar Ameryki

Ostatnia awaria Team New Zealand była najpoważniejszą w erze skorupowych.

Zespół z Nowej Zelandii uważa, że ​​siły zaangażowane w ich ostatnią praktykę nurkowania przez nos były o 70% większe niż w poprzednim najgorszym wypadku.

Mistrzowie Pucharu Ameryki są zajęci naprawą łodzi testowej AC40 po doznaniu znacznych uszkodzeń dziobu i pokładu podczas zderzenia i późniejszego wywrócenia Nastąpiło to po tym, jak stracili kontrolę nad sterem przy prędkości 40 węzłów i osiedlili się w Zatoce Hauraki w zeszłym tygodniu.

Dział projektowy zespołu z Nowej Zelandii przeprowadził istotne podsumowanie, które obejmie wzmocnienie strukturalne dziobu AC40, które będzie używane przez wszystkie drużyny na Pucharze Ameryki Kobiet i Młodzieży w Barcelonie w 2024 r., a także przez związki Pucharu w prowadzenie. Regaty przed przekształceniem w 75-metrowy jednokadłubowiec.

Zespół Emirates Nowa Zelandia

Plan wzmocnienia strukturalnego zostanie wdrożony w całej flocie.

Ponieważ wszystkie łodzie Team Kiwi mają tak wiele czujników, projektanci i inżynierowie byli w stanie rejestrować siły podczas zderzeń podczas kampanii Pucharu 2021, a teraz na AC40. Ostatni incydent wyniósł go na wyższy poziom pod względem zaangażowanych sił dziobowych i bocznych, gdy łódź zatrzymała się z drżeniem, poruszając się z prędkością ponad 40 węzłów.

Czytaj więcej:
* Puchar Ameryki: łódź testowa zespołu NZ uszkodzona w wypadku przy dużej prędkości
* Puchar Ameryki przedstawia nowe logo Barcelony 2024
* Puchar Ameryki dołącza do Hollywood w zakulisowej serii Barcelona 2024

Zespół inżynierów ustalił, że gdy ster wyszedł z wody i utracono kontrolę, łódź obróciła się wokół swojej folii i rozbiła się, gdy łódź się rozbiła, a skręcenie zwiększyło uszkodzenia.

„Nie tylko doświadczyliśmy opóźnienia wzdłużnego o 70% większego niż w poprzednim najgorszym przypadku, ale w połączeniu z równoczesnym obciążeniem bocznym o tej samej wielkości – jacht całkowicie się zatrzymał i ziewnął o 90 stopni w nieco ponad sekundę” – wyjaśnił. Jimmy Thames, inżynier budowlany w zespole New Zealand.

READ  Bunkier, Cowboys vs. Knights, Jason Taumalulu no Tree, Jeremiah Nanai, Lachlan Fitzgibbon, Graham Annesley, Panthers vs. Ailes, William Keko, Brian Toe, Dylan Brown

„Uważamy, że to załadunek masowy doprowadził do początkowej awarii przedniej płyty zderzaka.

„Uszkodzenia kadłuba i częściowe oddzielenie kadłuba dziobowego, które widzieliśmy, są prawdopodobnie wynikiem pęknięcia płyty pokładowej, a nie przyczyny źródłowej”.

W jaki sposób zostanie utwardzony obszar łuku AC40.

Drużyna Zjednoczonych Emiratów Arabskich Nowa Zelandia

W jaki sposób zostanie utwardzony obszar łuku AC40.

Inżynierowie zaprojektowali wewnętrzny pakiet modernizacji kadłuba, który będzie zawarty we wszystkich obecnych i przyszłych jachtach AC40. Uważają, że pomoże to ewoluującej łodzi poradzić sobie z większą dynamiką, ponieważ jest mocniej naciskana przez najlepszych żeglarzy na świecie.

Ulepszenia zostaną wyprodukowane przez firmę McConaghy w Chinach, która buduje flotę AC40, i nie powinny wpłynąć na harmonogram dostaw.

Zostaną zamontowane z mocą wsteczną w trzech już dostarczonych AC40 – dwóch dla Team New Zealand i jeden dla Team UK Standard Challenger.

Zespół z Nowej Zelandii uważa, że ​​przed świętami Bożego Narodzenia ponownie wypłynie po jednym AC40.

Team UK prowadzi również własną łódź testową, zwaną Silver Arrow, która przeszła testy holowania, a teraz ma dodany maszt i okucia w swojej bazie szkoleniowej w Palmie na Majorce.

Włoscy konkurenci Luna Rossa mieli problemy ze swoją łodzią testową, upuszczając maszt na ziemię, co kosztowało ich dużo czasu na rozwój. Ale odbili się szybciej niż oczekiwano, a maszt został naprawiony, a łódź wróciła do akcji w poniedziałek.

American Magic nadal trenuje na Florydzie, używając zmodyfikowanego AC75 z kampanii w Oakland w 2021 r. Ich ostatnie sesje koncentrowały się na użyciu większego żagla w celu znalezienia rozwiązania na lekkie powietrze i wzburzone warunki na morzu, które mogą być czynnikiem w Barcelonie.

Dziób i przedni pokład AC40 zostały wciśnięte w szybkie podwozie zespołu z Nowej Zelandii.

Puchar Ameryki

Dziób i przedni pokład AC40 zostały wciśnięte w szybkie podwozie zespołu z Nowej Zelandii.