Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Transakcja finansowania TfL oznacza, że ​​ceny rur będą musiały wzrosnąć, a usługi autobusowe muszą zostać obniżone | TfL

Ceny metra wzrosną i więcej połączeń autobusowych zostanie odciętych w stolicy, burmistrz, Sadiq ChanPo tym, jak Transport for London zgodził się przyjąć od rządu ugodę finansową w wysokości 1,2 miliarda funtów.

Transakcja, nieco poprawiona w stosunku do „ostatecznej oferty” złożonej przez ministra transportu w lipcu, Przyznaj ShapsTfL przyjął ją z zadowoleniem, ponieważ pozwoliła uniknąć „uporządkowanej degradacji” jej sieci przesyłowej.

Ale Khan ostrzegł, że jest „daleka od ideału” i nadal jest w ofercie Londyn Z niedoborem 600 milionów funtów w swoim budżecie.

Podział Transport Powiedział, że ugoda „zabezpieczy długoterminową przyszłość Transport for London” i będzie zgodna z planami wydatków przed pandemią TfL – chociaż nie zostanie skorygowana o inflację.

DfT powiedział, że finansowanie umożliwi dalsze inwestycje, w tym nowe pociągi Piccadilly Line i inne modernizacje metra. Hammersmith Bridge zostanie naprawiony, a roczna inwestycja w wysokości 80 milionów funtów w plany aktywnych podróży w celu rozbudowy infrastruktury dla pieszych i rowerzystów zostanie zabezpieczona.

Rada dyrektorów TfL podjęła decyzję na nadzwyczajnym spotkaniu we wtorek po południu, aby zaakceptować umowę, prawie cztery tygodnie później Trwające krótkoterminowe akcje ratownicze Wygasł.

Całkowite finansowanie kryzysowe w erze Covid wynosi: TfL do około 6 miliardów funtów. Pandemia koronawirusa zniszczyła sytuację finansową TfL, ponieważ jej budżet opiera się głównie na przychodach z opłat za przejazdy metrem. Jazda konna spadła do 4% normalnego poziomu w 2020 r., a w 2019 r. powróciła do około 70% poziomów w dni powszednie.

Shapps powiedział: „Przez ponad dwa lata wielokrotnie demonstrowaliśmy nasze niezachwiane zaangażowanie w Londyn i sieć transportową, od której on zależy, ale musimy być uczciwi wobec podatników w całym kraju.

„Ta umowa jest czymś więcej niż przekazaniem londyńczykom, a nawet odpowiada planom wydatków burmistrza przed pandemią, ale aby to zadziałało, burmistrz musi spełnić swoje obietnice przywrócenia TfL do stabilnej sytuacji finansowej, przestać polegać na ratowaniu rządowym i wziąć odpowiedzialność za swoje czyny. Teraz nadszedł czas, aby odłożyć politykę na bok i rozpocząć pracę – Londyńczycy na tym polegają.”

READ  Boom reklamowy w Google zwiększa ich przychody

Khan powiedział, że szereg kluczowych ustępstw oznaczało, że TfL może uniknąć „konieczności dokonywania niszczących cięć w proponowanych wcześniej podstawowych usługach transportowych – trzymając nas z dala od zarządzanego pogorszenia się londyńskiej sieci transportowej”.

Ale dodał: „Ta umowa jest daleka od ideału. Rząd nadal pozostawia TfL z dużą luką finansową, co oznacza, że ​​prawdopodobnie zwiększymy ceny w przyszłości i nadal będziemy kontynuować pewne obniżki usług autobusowych.

Ostrzegł, że „dołączone uciążliwe ograniczenia”, w tym klauzula zobowiązująca TfL do opracowania opcji reformy emerytalnej, prawdopodobnie doprowadzą do dalszych akcji protestacyjnych i zakłóceń dla podróżnych. Związek RMT zorganizował już w tym roku w stolicy serię strajków w tej sprawie.

Khan powiedział, że TfL „nie ma innego wyboru, jak tylko zaakceptować, aby doprowadzić do zawarcia umowy, aby uniknąć bankructwa TfL, uratować miejsca pracy tysięcy pracowników transportu i utrzymać pociągi, metro i autobusy jeżdżące po naszym mieście”.

Dodał: „Jedyną przyczyną kryzysu finansowego TfL jest wpływ pandemii, więc karanie w ten sposób londyńczyków i pracowników transportu jest po prostu niewłaściwe”.

Komisarz TfL Andy Byford powiedział, że finansowanie nadal pozostawia dziurę w budżecie, ale „unika scenariusza końca świata”.

Powiedział: „Zostaliśmy z londyńczykami i walczyliśmy o uczciwą kwotę. To nie jest trzyletnia umowa, której chcieliśmy, ale chroni nas dłużej, niż się spodziewaliśmy”.

„Będziemy musieli przyspieszyć nasze plany dalszej modernizacji naszej organizacji i zwiększania wydajności, a w przyszłości będziemy musieli stawić czoła serii trudnych wyborów, ale Londyn odejdzie od zarządzanego upadku sieci transportowej”.

Umowa gwarantuje poziom przychodów do marca 2024 r., ale sprawi, że TfL będzie szukał około 230 milionów funtów dodatkowych oszczędności w ciągu najbliższych dwóch lat.

Jednak Urząd Miasta uważa, że ​​uzyskał wystarczające ustępstwa, aby uniknąć najgorszych cięć, uniknąć konieczności wyeliminowania bezpłatnych podróży dla osób poniżej 18 roku życia i dać TfL pewną swobodę w zakresie kontrowersyjnej reformy emerytalnej. Teraz będzie musiała zaproponować opcje, a nie propozycje dotyczące emerytur pracowniczych – jedną z nich, jak powiedział Byford, byłoby „nicnierobienie”.