Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Angry Uber Faraz Khan driver is fuming after Leeds Bradford Airport hit him with £39 fine for dropping off passengers

Wściekły kierowca Ubera na lotnisku Leeds Bradford naliczył opłatę za „oszustwo” w wysokości 39 funtów za wysadzenie pasażerów

Faraz Khan, kierowca Ubera od 2015 roku, twierdzi, że LBA niesłusznie karze taksówkarzy za recykling i twierdzi, że będzie to miało tragiczne konsekwencje dla ich branży w regionie.

Kierowca Ubera, Faraz Khan, wściekły po tym, jak lotnisko Leeds Bradford ukarało go grzywną w wysokości 39 funtów za podwiezienie pasażerów

Sfrustrowany kierowca Ubera skrytykował lotnisko Leeds Bradford (LBA) po tym, jak otrzymał 39 funtów za wysadzenie pasażerów i powrót niecałą godzinę później.

Surowa kara została nałożona na 36-letniego Faraz Khana 20 maja po trzech podróżach na lotnisko, które pozostawiły go w dobrej formie.

Został poddany opłacie recyklingowej, co oznacza, że ​​kierowcy nie mogą wrócić na lotnisko w ciągu godziny od odlotu, a Faraz, ojciec dwójki dzieci, oskarżył LBA o prowadzenie oszustwa, Raporty na żywo w Leeds.

Powiedział: „Bezpłatny godzinny parking na lotnisku Leeds Bradford to oszustwo – zrobiłem trzy podróże na lotnisko.

„Zostawiłem pasażera, podszedłem do krawężnika, żeby się wydostać, ale maszyna powiedziała, że ​​muszę zapłacić 39 funtów.

„Zadzwoniłem po pomoc, a oni powiedzieli, że „ponieważ odbyłeś podróż z recyklingu, więc musisz zapłacić 39 funtów”.

Lotnisko Leeds Bradford ma godzinny bezpłatny parking, ale kierowcy nie mogą wracać do godziny po odlocie, w przeciwnym razie zostaną obciążeni wygórowanymi opłatami, tak jak zrobił to Faraz Khan

„I powiedziałem im: „Nawet nie zostałem przez dziesięć minut i jestem taksówkarzem, będę przyjeżdżał cały dzień po pasażerów”, ale nie chcieli mnie wypuścić.

„Taksówkarze powinni mieć możliwość wysadzania pasażerów, to transport publiczny.

„Nie słuchali mnie i powiedzieli, że muszę zapłacić, bo inaczej dostanę więcej kar.

„Lotnisko, ich firma parkingowa, oszukują tam ludzi. Nie jestem sam, rozmawiałem z innymi kierowcami i powiedzieli, że ostatnio podobne rzeczy też im się przydarzyły.”

Faraz, który mieszka w Armali, musiał zapłacić wygórowany rachunek po tym, jak podrzucił innego pasażera, którego godziwa cena wynosiła 8,39 funta. Od tego czasu rozmawiał z Uberem, który powiedział mu, że jedyną opcją byłoby anulowanie lotów na lotnisko w przyszłości, jeśli sądzi, że grozi mu ponowne naruszenie przepisów lotniskowych.

Faraz jest kierowcą Ubera od 2015 roku i twierdzi, że polityka LBA nieodwracalnie zaszkodzi branży taksówkowej w Leeds, ponieważ wiele podróży odbywa się tam iz powrotem.

Dodał: „Z powodu tego, co się dzieje, stracimy wiele interesów. Czerwiec, lipiec i sierpień to okres świąteczny, odprawiamy co najmniej cztery do pięciu lotów dziennie na lotnisko i wiele innych.

Faraz Khan mówi, że polityka parkowania na lotnisku Leeds Bradford może spowodować drastyczny spadek liczby taksówkarzy jadących tam.
(

obrazek:

Faraz-chan)

„Będzie chaos, kiedy ludzie poproszą o odbiór z bezpłatnego parkingu na godzinę, ponieważ nie będziemy mogli tam pojechać”.

Rzecznik lotniska Leeds Bradford powiedział: „Ponieważ nadużywanie strefy wolnocłowej trwało przez godzinę, w 2019 r. wprowadzono opłatę recyklingową, aby zapobiec sytuacji, w której strefa ta nie stanie się rozszerzonym obszarem przetrzymywania pojazdów.

Przed wprowadzeniem opłaty recyrkulacyjnej pojazdy krążyłyby w nieskończoność, ograniczając dostęp do obiektu wszystkim pasażerom.

„Opłata za ponowne zaparkowanie jest wyraźnie podana przy wjeździe do strefy wolnocłowej na godzinę i na samym parkingu.

„Pojazdy są mile widziane w strefie wolnocłowej przez godzinę po godzinie odjazdu.”

Czytaj więcej

Czytaj więcej

READ  Prezydent RP potwierdza rozszerzenie współpracy bilateralnej między Polską a Sri Lanką