Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Więcej chaosu na Heathrow: setki pasażerów British Airways zmuszonych do powrotu do domu bez bagażu

Więcej chaosu na Heathrow: setki pasażerów British Airways zmuszonych do powrotu do domu bez bagażu

Setki pasażerów British Airways zostało wczoraj zmuszonych do powrotu do domu bez bagażu w kolejnym dniu chaosu na lotnisku Heathrow.

British Airways również odwołały ponad 25 lotów i opóźniły się dalej, ponieważ za chaos obwiniano „kwestie operacyjne”.

W zeszłym miesiącu pasażerowie również zostali dotknięci chaosem wywołanym przez British Airways, ponieważ ponad 500 lotów zostało odwołanych lub opóźnionych po tym, jak linia lotnicza doznała największego od lat załamania informatycznego.

W oświadczeniu o tym ostatnim fatalnym błędzie linia lotnicza powiedziała MailOnline: „Przeprosiliśmy klientów, których bagaże zostały wczoraj opóźnione.

Wiemy, jak frustrujące może być to, a nasze zespoły niezwykle ciężko pracują, aby jak najszybciej odzyskać bagaż.

Bardzo nam przykro, że musieliśmy dzisiaj zmniejszyć liczbę lotów z powodu ograniczeń operacyjnych.

„Nasze zespoły bardzo ciężko pracują, aby jak najszybciej dotrzeć do naszych klientów i jesteśmy w kontakcie, aby zaoferować alternatywne opcje, w tym pełny zwrot pieniędzy”.

British Airways odwołały również ponad 25 lotów i opóźniły się jeszcze bardziej, ponieważ za chaos obwiniano usterkę komputera.

British Airways okazały się puste po tym, jak wczoraj setki pasażerów zostało zmuszonych do powrotu do domu bez bagażu po kolejnym dniu chaosu na lotnisku Heathrow.

Zdezorientowany problemami na lotnisku Heathrow?

Wyślij e-mail na adres [email protected]

Dzisiaj niektórzy klienci powiedzieli, że nie mogą skontaktować się z linią lotniczą, aby dowiedzieć się, co się stało z anulowaniem ich bagażu i lotów.

Wyrażając swoją frustrację na Twitterze, Steve Regis powiedział zeszłej nocy: „British Airways w domu, zostawiają cię utknęli po tym, jak przegapili lot z przesiadką, jedyny przedstawiciel linii lotniczych mówi: „To nie mój problem, wracam do domu, zadzwoń pod ten numer, ale zrobią to”. t odpowiedź” Ponieważ jest zamknięta.

READ  Akcje Ørsted spadają po tym, jak firma porzuciła dwa projekty związane z energią wiatrową w Stanach Zjednoczonych

„Twoja załoga lotnicza jest świetna, ale obsługa naziemna jest krępująca”.

Alexander Bennett powiedział: „Pracownicy bagażowi BA wrócili do domu! Dwie godziny po wylądowaniu w głównym terminalu 5 w Wielkiej Brytanii i BA w LHR, nigdzie nie można zobaczyć żadnych bagaży nie tylko na nasz lot, ale na wiele lotów!

„Brak załogi do otwarcia rezerwacji! Straszna i brutalna obsługa!

Dzisiaj Evan Spongel powiedział: „Dzisiaj chaos na Heathrow. Wciąż nie dotarłem do domu.

Mam nagranie jednego z twoich pracowników zeszłej nocy, który mówi mi, żebym wziął hotel, wysłał ci rachunek i wrócił dziś rano po bagaż.

Właśnie zostało powiedziane, że mojej torby nie ma już na Heathrow. To nie wystarczy. Co teraz?’

Dzisiaj Ian Mercer powiedział: „Odwołałem mój lot do Edynburga o godzinie 14.05 dzisiaj i ponownie zarezerwowałem do Glasgow jutro rano. Ech?! [I’ve been] niepowiązany. Jak mogę anulować i otrzymać zwrot pieniędzy?

British Airways przeprosiły, mówiąc to

British Airways przeprosiły, mówiąc, że zwrot bagażu „ciężko pracuje”

Dan DeVaults powiedział, że otrzymał we Włoszech wytchnienie po pogrzebie, kiedy jego lot był opóźniony i wrócił na Heathrow o 1 w nocy, aby stwierdzić, że nie ma bagażu.

Przemawiając dziś do MailOnline, powiedział: „Mój lot był opóźniony, a pasażerowie nigdy nie zostali poinformowani o opóźnieniu przed dotarciem na lotnisko.

Nie otrzymałem żadnego powiadomienia sms ani e-mail. Po przylocie pilot nie był w stanie zatrzymać samolotu, ponieważ nie było obsługi naziemnej. W strefie odbioru bagażu panował absolutny chaos.

Pozostaje niejasne, dlaczego wiele lotów było opóźnionych i pozwolono im kontynuować, jeśli byli już świadomi problemów operacyjnych.

„Minęło ponad 12 godzin, a mój bagaż nie został jeszcze połączony”.

Podobno niektórzy inni pasażerowie nie mogli skorzystać z systemu zgłaszania bagażu BA, za co linia lotnicza przeprosiła.

READ  Ten najlepiej sprzedający się odkurzacz Shark Stick jest najtańszy w roku w Czarny piątek

Oświadczenie British Airways mówi: „Większość klientów była w stanie korzystać z systemu zgłaszania bagażu, ale badamy problem, którego doświadczają niektórzy klienci.

„Doceniamy, jak bardzo to frustrujące i przepraszamy za niedogodności”.

Niektórzy z tych, którzy zmienili rezerwację, tacy jak Stuart Rainey, również powiedzieli, że British Airways później odwołały swoje loty.

Powiedział, że przez cały dzień British Airways nie ma wolnych miejsc i nie jest pewien, co zrobić z jego jutrzejszym lotem.

Inny pasażer powiedział: Co porabia biblioteka?

„Podróżując BA409 wczoraj, 19 marca. Późny wylot, późny przyjazd, czekaj na molo, a potem po wszystkim bez bagażu. To nie są linie lotnicze, którymi latam dookoła świata od lat. Posortujcie się chłopaki. Proszę.”

Lynne Henderson z Glasgow była zdenerwowana, że ​​jej syn i mąż musieli kupić nowe ubrania na mecz Tottenhamu.

Powiedziałem BA na Twitterze: Czy możesz na to odpowiedzieć? Ponieważ mój mąż i syn grają w gościnność bez ubrań.

Czy zapłacisz za ubrania, które musieli kupić? Powinieneś się wstydzić za zepsucie urodzin mojego syna.

Wiadomość pojawia się, gdy lokalizator pasażerów został odwołany w piątek, a testy przed podróżą dla osób nieszczepionych zostały odwołane.

Mimo to pojawiły się dziś również doniesienia, że ​​kolejki brytyjskich sił granicznych na Heathrow były zbyt długie, co powodowało dalsze nieszczęścia dla pasażerów.

Lotnisko Heathrow napisało na Twitterze: „Siły graniczne mają obecnie pewne opóźnienia w obsłudze pasażerów przez granicę z Wielką Brytanią.

„Przepraszamy za wszelkie niedogodności, które mogą wystąpić. Zapewniamy, że nasi koledzy ciężko pracują i komunikują się z Border Force w celu zmniejszenia opóźnień”.