Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Uzbrojona policja atakuje lotnisko w Manchesterze po tym, jak zdesperowana kobieta próbuje zdobyć jej rzeczy

Uzbrojona policja atakuje lotnisko w Manchesterze po tym, jak zdesperowana kobieta próbuje zdobyć jej rzeczy

Problemy na lotnisku w Manchesterze nie wydają się być łatwiejsze, ponieważ materiał wideo pokazuje pasażera, wyraźnie na końcu liny, wspinającego się przez zasłonę bagażową w nadziei znalezienia swojego bagażu.

Pasażer, który niedawno wylądował w Terminalu 3 lotem Ryanair z Porto w Portugalii w poniedziałek, wyjaśnił, jak musiał czekać trzy i pół godziny, aby odzyskać bagaż. Na nagraniu pokazano uzbrojonych policjantów wezwanych do strefy bagażowej, gdy wczasowicz próbował odzyskać swoje rzeczy.

36-letnia kobieta Z Chadderton, powiedział Oldham… Wieczór w Manchesterze Pasażerowie zaproponowali nawet, że sami załadują bagaż na karuzelę przed pojawieniem się policji Greater Manchester. Dzieje się to w czasie, gdy podróżni napotykają duże kolejki i opóźnienia w Port lotniczy Manchester W czasie święta jubileuszowego.

Czytaj więcej:Lot Ryanairem na lotnisko w Manchesterze odwołany, zmuszając matkę i dziecko do „spania jak psy na podłodze”

Zdjęcia udostępnione w mediach społecznościowych przez rozgniewanych urlopowiczów pokazują długie kolejki ciągnące się od budynku na parking. Jeden z pasażerów zamieścił nawet zdjęcie kolejki, w którym twierdził, że czekał godzinę i 40 minut na przejście przez kontrolę bezpieczeństwa.

Swissport, przewoźnik bagażu na lotnisku, przeprosił i powiedział, że obecne okresy szczytu na lotnisku zwiększają problemy z zasobami w odbudowie branży lotniczej. Firma ujawniła również, że od początku roku zatrudniła ponad 2800 nowych pracowników.

Urlopowicz, który kręcił sceny z karuzeli, powiedział: „Pasażerowie byli zdenerwowani, ponieważ nie mogli uzyskać żadnych odpowiedzi. Ludzie wspinali się i czołgali przez zasłonę na karuzeli, próbując znaleźć swój bagaż. Torby były tam, ale nie było nikogo umieścić je w karuzeli”.

„Nie sądzę, żeby ktokolwiek dostał swoje torby, ale nie wiem, a policja przyjechała uzbrojona. Zamykali okiennice i chodzili, żeby to udowodnić. Ludzie po prostu próbowali odzyskać swoje torby. nie ruszał się i nie było nikogo, kto mógłby nam pomóc.”

READ  Wiadomości na żywo: EDF ostrzega 18,5 miliarda euro szkód spowodowanych awarią reaktora jądrowego

Film jest najnowszym z serii dowodów i chaosu na lotnisku, ponieważ loty zostały odwołane, a także trwająca bitwa o zatrudnienie większej liczby pracowników w obliczu poważnych niedoborów.

Na lotnisku są duże opóźnienia

Opowiadając o swoim doświadczeniu na lotnisku po wylądowaniu, kobieta, która wykonała zdjęcia, powiedziała: „Na początku, kiedy wylądowaliśmy, musieliśmy czekać na schody, aby wyjść z lotu, ponieważ najwyraźniej nie było w pobliżu ludzi, którzy mogliby to zrobić. wysiedliśmy po około 30-40 minutach, a następnie minęliśmy kontrolę paszportową, gdzie nie było żadnych problemów.

„Potem udaliśmy się do hali odbioru bagażu. Wszędzie na podłodze były setki ludzi i bagaże. Niektóre z nich były datowane na 27 maja – był tam przez trzy dni.

„Najgorsze było to, że nie można było uzyskać żadnych odpowiedzi. W okolicy nie było nikogo ani przedstawicieli. Jedyne osoby, które przyjechały, to policja. Nie było problemów z lotem – była to tylko strefa odbioru bagażu i tak. Cały T3 jest w bardzo złym stanie”.

Powiedziała, że ​​jej jazda była na torze – 16 – ale torby „nigdy nie przyszły”. „Na ścianie był telefon, na który można było zadzwonić, ale nie otrzymaliśmy pomocy. Poszliśmy na karuzelę i nic nie było – wtedy nasz samolot zniknął z ekranu. Przyszła kontrola graniczna, żeby uspokoić niektórych pasażerów. nikt nie dostał worków.

„Cały czas przylatywały samoloty i coraz więcej ludzi czekało na swoje bagaże. W pewnym momencie jeden z samolotów dostał swoje bagaże, ale czekali trzy i pół godziny.

Bagaż czeka na załadunek
Bagaż czeka na załadunek

„Później torby właśnie zaczęły przychodzić. Torby z różnych lotów zostały umieszczone na tej samej karuzeli – innej niż ta, którą nam przydzielono – i w końcu dostałem swoją. Mieliśmy szczęście. To było dwa i pół godzin.. Było dużo ludzi Zły, ludzie proponowali pomoc w umieszczeniu toreb na karuzeli od tyłu, aby przyspieszyć proces.

READ  Wzrost zatrudnienia w USA spowalnia we wrześniu

„Grzej było z ludźmi z dziećmi. Nie było gdzie usiąść, napić się lub coś zjeść. Wielu ludzi zostawiało swoje torby i wracało po nie innego dnia”.

W oświadczeniu Manchester Airport odnotował odwołane loty TUI i „znaczne wyzwania” w procesach odprawy i odzyskiwania bagażu.

Rzecznik firmy powiedział: „W ciągu ostatnich kilku dni TUI i wyznaczony przez nią pracownik obsługi naziemnej, Swissport, stanęli przed poważnymi wyzwaniami związanymi z operacjami odprawy i odzyskiwania bagażu na lotnisku w Manchesterze. W wyniku obszernych dyskusji z zespołami zarządzającymi TUI i Swissport, firma było jasne, że doświadczają tymczasowego niedoboru personelu, podobnie jak w przypadku linii lotniczych i innych podróży.

„Biorąc pod uwagę te wyzwania, rozumiemy trudną decyzję TUI o anulowaniu szeregu usług w ciągu następnego miesiąca, chociaż jesteśmy wyraźnie rozczarowani, widząc w ten sposób zakłócenie planów pasażerskich. Będziemy kontynuować współpracę z Tui, Swissport i innymi partnerami, aby zapewnić najlepszą możliwą obsługę podróżnych, gdy sektor powraca. Podróżuj do pełnej siły po pandemii.

Swissport, który nie jest jedyną firmą zajmującą się bagażem na lotnisku w Manchesterze, powiedział w oświadczeniu: „Popandemiczny zwrot popytu na podróże to pozytywna wiadomość, ale obecny szczytowy okres – który może przedłużyć się nawet do normalnych czasów – pogarsza zasoby Wyzwania w odradzającej się branży lotniczej Linie lotnicze, lotniska i usługi lotnicze współpracują ze sobą, aby zapewnić różne elementy pojedynczego lotu pasażerskiego i w ruchliwych okresach Skutki uboczne opóźnień wynikających z jednego segmentu, takie jak problemy z ruchem lotniczym, kolejki bezpieczeństwa , a opóźnione zmiany w rozkładach lotów mogą prowadzić do zakłóceń lotu innych.

„Bardzo nam przykro z powodu naszej roli w zakłóceniach, jakich doświadczają ludzie. Ciężko pracujemy, aby sprostać wyzwaniom związanym z zasobami, z ponad 2800 nowymi miejscami pracy od początku roku. Będziemy nadal współpracować z naszymi partnerami, aby znaleźć rozwiązania do tego ogólnobranżowego problemu”.

READ  Akcje Netflixa spadają o prawie 40% po ostrzeżeniu subskrybentów