Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Trudny biznes ładowania samochodów elektrycznych

Trudny biznes ładowania samochodów elektrycznych

TWEŹ TE elektryczne koło samochodowe (wartość ekspozycji) i przygotuj się na ogłuszenie. Płynne i natychmiastowe przyspieszenie mocy akumulatora sprawia, że ​​jazda jest łatwa i ekscytująca. Jest tam najnowsza technologia, z ekranami podobnymi do tabletów zamiast starych kluczy. Dodaj spadające ceny, które sprawiają, że posiadanie i eksploatacja jest dużo wartość ekspozycjiTak tanie, jak alternatywa dla paliw kopalnych, otwarte drogi są pokusą.

Posłuchaj tej historii

Ciesz się większą ilością dźwięku i podcastów iOS lub Android.

Chyba że patrzysz z góry na te eleganckie elementy zewnętrzne. Plątanina kabli w bagażniku przypomina o konieczności podłączania i ładowania samochodów mniej więcej co 250 mil (400 km). A kiedy znajdziesz publiczny punkt ładowania, czasami jest uszkodzony lub niedostępny. Nic dziwnego, że to jeden z głównych powodów, dla których kierowcy nie kupują wartość ekspozycji Jest to problem skali.

Społeczna zmiana z węglowodorów na elektrony jest konieczna, jeśli świat ma mieć szansę na osiągnięcie celów zerowych emisji. Ale jako wartość ekspozycjiCzęściej problem z ładowaniem stanie się poważniejszy. Dzisiejsi zamożni właściciele często potrafią łączyć pliki wartość ekspozycji W domu lub w pracy. Ale wielu jest mniej zamożnych wartość ekspozycji Kierowcy nie będą mieli podjazdu przed domem ani miejsca parkingowego dla kadry kierowniczej.

Do 2040 roku około 60% całego ładowania powinno odbywać się poza domem, co wymagałoby rozbudowanej publicznej sieci stacji ładowania. Na koniec 2020 roku na świecie było tylko 1,3 miliona tych publicznych ładowarek. Według niektórych szacunków osiągnięcie celów zerowych emisji netto do 2050 r. będzie wymagało 200 milionów rzeczy.

Kto może to zainstalować? Kierowcy będą potrzebować kombinacji szybkich ładowarek „dalekobieżnych” zainstalowanych w pobliżu autostrad, które mogą szybko zwiększyć zasięg akumulatorów o setki kilometrów oraz „dodatkowo” wolnych ładowarek dostępnych w Carbside lub na parkingach przy centrach handlowych, restauracjach itp. . A sektor prywatny wyczuł szansę na zarobienie pieniędzy na boomie wartość ekspozycji Obiekt już wykazuje zainteresowanie. Firmy transportowe i producenci samochodów na zamówienie inwestują w infrastrukturę. Firmy naftowe, na czele z Shellem, umieszczają ładowarki na stacjach benzynowych i kupują firmy żeglugowe. Firmy, które mają mnóstwo prądu na sprzedaż, zaczynają wąchać.

Jednak biznes żeglugowy ma poważne problemy. Pierwszym z nich jest koordynacja między właścicielami punktów ładowania, właścicielami miejsc, w których będą one instalowane, władzami planistycznymi i firmami sieciowymi. Innym jest koszt. Według niektórych szacunków rachunek za ładowarki potrzebne do osiągnięcia zera netto do 2050 r. wyniesie 1,6 biliona dolarów. Przede wszystkim zyski mogą być poza zasięgiem, ponieważ na początku sieci nie będą zbytnio wykorzystywane. Powiązanym ryzykiem jest to, że pokrycie będzie zawierało luki. Kalifornia to miejsce, w którym instaluje się ładowarki, ale czy ktoś chce zainwestować w Nebrasce? Następnie pojawia się kwestia konkurencyjnych sieci. Kierowcy powinni mieć możliwość przełączania się z jednego na drugi bez konieczności rejestrowania się we wszystkich z nich.

co powinienem zrobić? Rządy eksperymentują. Jak również wsparcie wartość ekspozycji Sprzedaż to dużo wyrzucania gotówki do publicznych ładowarek. Amerykańska ustawa o infrastrukturze przeznaczyła 7,5 miliarda dolarów na budowę 500 000 stacji publicznych do 2030 roku. Wielka Brytania planuje zamówić nowe budynki do instalacji ładowarek. Jednak kwoty są minimalne, a problemy z formatowaniem, pokryciem i dopasowaniem pozostaną.

Rządy muszą uczyć się z komunikacji. Większość krajów składa oferty lub wydaje przedsiębiorstwom ograniczoną liczbę licencji lub praw do widma w celu obsługi regionalnych i krajowych sieci komórkowych. Z kolei firmy muszą budować sieci zgodnie z harmonogramem, oferować kompleksowy zasięg i konkurować ze sobą. Organizatorzy ustalają zasady umożliwiające roaming między nimi.

Takie podejście ma swoje wady. Źle zaprojektowane aukcje sprawiły, że strefa euro została obciążona długiem przedsiębiorstw, a konkurencja w Ameryce osłabła. Ale w ciągu ostatnich dwóch dekad świat zmobilizował ponad 4 biliony dolarów na infrastrukturę komunikacyjną. Telefon komórkowy z krzykliwego przedmiotu dla bogatych stał się czymś, co każdy może mieć w kieszeni. Należy zwrócić uwagę na jasne iskry, które napędzają politykę klimatyczną.

Aby uzyskać więcej informacji na temat zmian klimatycznych, zapisz się do naszego dwumiesięcznego biuletynu The Climate Issue lub odwiedź Centrum Zmian Klimatu

Artykuł ukazał się w dziale „Liderzy” wydania drukowanego pod nagłówkiem „Bridging the Gap”

READ  Amazon: E-rowery zastąpią tysiące ciężarówek w Londynie | Amazonka