Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Transport for London ukarał mnie grzywną po tym, jak odmówiłem zapłaty Samochody

Transport for London ukarał mnie grzywną po tym, jak odmówiłem zapłaty Samochody

Próbowałem uiścić opłatę za zatorów komunikacyjnych na rzecz Transport for London (TfL), ale dwukrotnie odmówiono mi zapłaty. Mój bank Nationwide powiedział mi, że TfL nie odebrał pieniędzy, ale odmówił potwierdzenia tego na piśmie. Wysłałem zrzuty ekranu oczekujących transakcji do TfL, która odmówiła ich przyjęcia i powiedziała, że ​​będę musiał zapłacić karę, gdy tylko dotrze.
RB, Bournemouth, Dorset

To znana i smutna historia. Straciłem już rachubę, ile razy donosiłem o zdumiewającej bezkompromisowości TfL. W 2019 r. organ powiedział mi, że namawiałem go do ulepszenia systemu, ale kierowcy nadal byli karani grzywnami za jego nieefektywność.

W liście do Ciebie firma TfL stwierdziła, że ​​oczekujące płatności muszą zostać zatwierdzone przez bank i dopiero wtedy staną się oficjalne. To nonsens. Płatności oczekujące zostały już autoryzowane i muszą zostać odebrane przez sprzedawcę, czyli agenta TfL Capita. Jeśli tego nie zrobi w ciągu siedmiu dni, zostanie ona ponownie wpłacona na konto posiadacza rachunku.

Nationwide mówi: „Niestety, tylko TFL może odpowiedzieć, dlaczego płatność nie została pobrana, a zamiast tego została odrzucona. Wspieramy naszych klientów, dostarczając informacje o zaległych płatnościach. Jednak przyznajemy, że nasze usługi nie spełniały naszych zwyczajowych wysokich standardów zaoferować rekompensatę.”

Kiedy się z nimi skontaktowałem, TfL zmieniło swoje stanowisko. Powiedziała: „Usługa nie była na poziomie, jakiego oczekiwaliśmy, a wykonawca przypomniał nam, jak ważne jest przestrzeganie ustalonych procesów, aby jak najlepiej wspierać klienta. W naszym systemie nie ma żadnych zapisów o żadnych opłatach ani karach, które klient musiał zapłacić .”

Wyślij e-mail na adres [email protected]. Podaj swój adres i numer telefonu. Przesyłanie i publikowanie podlega naszym warunkom

READ  Polski port Gdynia rozważa wykorzystanie wodoru