Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Timex śledzi Apple Watch z obłudnym billboardem

Timex śledzi Apple Watch z obłudnym billboardem

Z pewnością nikt w branży zegarków na rękę nie spodziewał się, że Apple Watch osiągnie niesamowity sukces, jaki do tej pory odnosił. Po raz pierwszy wydany w kwietniu 2015 r. Oryginalny plan Apple polegał na promowaniu zegarka jako modnej biżuterii. Ale wkrótce stało się jasne, że… jabłko Że urządzenie do noszenia było sprzedawane jako część ekosystemu Apple i samo w sobie urządzenie techniczne. Apple wycofało urządzenie ze sklepów jubilerskich Skupił się na sprzedaży przewoźników i sklepów.
W końcu urządzenie do noszenia stało się znane ze swoich funkcji związanych ze zdrowiem, które niewątpliwie pomogły w zwiększeniu sprzedaży. Teraz Apple Watch jest najpopularniejszym zegarkiem na świecie. Zgadza się, Apple Watch sprzedaje każdy inny zegarek na Ziemi, w tym popularne marki luksusowe, takie jak Rolex, inne marki niższego poziomu, takie jak Seiko, marki niedrogie, takie jak Casio, i oczywiście marki średniej i niższej jakości, takie jak Timex.
Timex istnieje od 1854 roku i jako taki dostrzegł wiele trendów na rynku zegarków naręcznych w ciągu ostatnich 168 lat. Ale ośmielamy się zgadywać, że nic nie wpłynęło na firmę bardziej niż smartwatch, zwłaszcza Apple Watch. według zainteresowany handlemTimex postanowił konkurować z Apple i jego zegarkiem na nowojorskim billboardzie (tak, „Big Apple”), promując swój nowy zegarek analogowy za 140 USD, opracowany we współpracy z firmą odzieżową z Brooklynu o nazwie Adsum.

Pomimo sprzedaży tego zegarka, Timex nadal przewija swoją tablicę ogłoszeń wzdłuż wiadomości, którą chce przeczytać użytkownikom Apple Watch. Kopia na tabliczce brzmi: „Sprawdź godzinę, nie widząc, że masz 1249 e-maili bez odpowiedzi”. Odnosi się to do zdolności zegarka Apple Watch do przekazywania powiadomień o wiadomościach e-mail.

READ  Brazylia dołącza do walki o wprowadzenie standardu USB-C do iPhone’a

Tak, na tablicy ogłoszeń jest jakaś hipokryzja. Timex ma własną linię smartwatchy i wiecie co? Przekazują powiadomienia. W rzeczywistości witryna Timex zauważa, że ​​jego smartwatch „delikatnie współpracuje z telefonem” i dodaje, że „ponad sto lat zegarmistrzostwa nauczyło nas, że zegarek staje się częścią Twojej duszy. Uwagi i czujniki fitness, to skojarzenie jest jeszcze silniejsze”.

Smartwatch iConnect by Timex, którego nie ma w magazynie na stronie Timex, ale jest dostępny w sklepach internetowych, będzie wyświetlać powiadomienia e-mail. Jeden ze sprzedawców mówi: „Bądź w kontakcie, gdziekolwiek jesteś. Możesz otrzymywać powiadomienia SMS, Facebook, WhatsApp i e-mail na ekranie dotykowym iConnect za pomocą smartwatcha Timex”.

Musimy ostrzec Timex, że ci, którzy mieszkają w szklarniach, nie powinni rzucać kamieniami.