Jacques Le Brock (z lewej) i Jake Kosticki. Zdjęcia: Mark Horsberg/Ross Gibb
W szokującym skręcie sezonu Speedcafe.com może ujawnić, że Jack Le Brocq dołączy do Matt Stone Racing zamiast Jake’a Kosteckiego w przyszłym roku.
Po spędzeniu dwóch lat w zespole Le Brocq ma zamiar opuścić Tickford Racing po tegorocznym Repco Bathurst 1000.
Źródła Speedcafe.com wskazały, że Le Brocq i Matt Stone Racing zawarli umowę, podczas gdy Kostecki odejdzie, aby dołączyć do Tickford Racing.
W rzeczywistości rozwój reprezentuje bezpośrednią wymianę kierowców na 2022 między dwoma zespołami.
Speedcafe.com nie było w stanie skontaktować się z Kosteckim, Le Brocq, menedżerem zespołu Tickford Racing, Timem Edwardsem ani menedżerem zespołu Matt Stone Racing Mattem Stonem w celu uzyskania komentarza.
Był to ostry zwrot dla procesu Yatala, który ostatnio wydawał się utrzymywać status quo do 2021 roku.
Ktokolwiek Le Brockq weźmie udział w Matt Stone Racing, wisi w powietrzu.
Zane Goddard jest w trakcie swojego pierwszego pełnego sezonu w drużynie kierowanej przez Stone’a, który wcześniej wyrażał chęć zatrzymania 21-latka na pokładzie.
W zeszłym roku Le Brocq odniósł swoje pierwsze zwycięstwo w mistrzostwach Supercars w Sydney Motorsport Park.
W The Bend Motorsport Park zajął drugie podium w swojej karierze, zajmując drugie miejsce za kierowcą DJR Team Penske Fabianem Coulthardem w intensywnym romansie.
Wiktoriańczyk miał ciężką passę w 2021 roku, nie wyprzedzając szóstego miejsca w otwierającym sezon na Mount Panorama 500, zajmując od tego czasu trzy razy 10. miejsce.
W przyszłym roku rozpocznie się drugi sezon Kosteckiego w pełnym wymiarze godzin.
Po tym, jak on i Goddard wspólnie weszli do SuperLite w 2020 roku, Australia Zachodnia przeszła na pełny etat w 2021 roku.
Najlepszy wynik w sezonie Kostecki pozostaje piąty w wyścigu otwierającym Potrójną Koronę Darwina na torze Hidden Valley Raceway.
Le Brocq i Kostecki zajmują odpowiednio 18. i 19. miejsce w Mistrzostwach Kierowców 2021.
Po potwierdzeniu Thomasa Rundle, Cameron Waters zostanie ogłoszony, a Kostikki udający się do Campbellfield, w przyszłym roku brakuje tylko jednego miejsca w Tickford Racing.
James Courtney jest faworytem do pozostania w zespole, chociaż Bryce Fowood, kierowca Andretti Walkenshawa Andrettiego, mógłby znaleźć się w mieszance lub alternatywnie w Brad Jones Racing.
„Fanatyk telewizyjny. Miłośnik internetu. Ewangelista podróży. Pragnący przedsiębiorcy. Odkrywca amator. Pisarz”.
More Stories
O’Rourke zrobił wrażenie na drużynie Blackcaps pierwszego dnia pierwszego testu na Sri Lance
Czy Razor ucieka się do taktyki lub taktyki? Jego wybory przeciwko Sydney są wątpliwe
Aktualizacje na żywo Blackcaps vs Sri Lanka: 1. test, dzień 1 w Galle