Po ogólnokrajowych poszukiwaniach najgorszych śpiochów w Australii, Jack Ngu dziś rano wszedł na pierwszy billboard IKEA dotyczący miejsc sypialnych, mieszkając 24 godziny na dobę w szklanym pudełku, wystawionym na widok przechodniów tuż przy porcie w Sydney. IKEA Sleep Billboard został opracowany i wdrożony przez IKEA Australia, Maverick, Havas Host, Mindshare i Mango Communications.
Wciąż śpiąc w pojedynczym łóżku i zgłaszając, że budzi się bez energii pomimo 8 godzin snu na dobę, Jack doświadcza wszystkiego, czego potrzebuje, aby zapewnić sobie doskonały sen wewnątrz billboardu zaprojektowanego przez ekspertów ds. snu IKEA.
W ramach całorocznej troski sprzedawcy o sen, Sleep Billboard poddaje produkty, rozwiązania i wiedzę IKEA ostatecznemu testowi i pokazuje, jak IKEA może pomóc każdemu, nawet osobom o ciężkim śnie, dobrze odpocząć w nocy.
Jack ma różnorodne zajęcia, które pozwolą mu zająć się czymś, zrelaksować się i przygotować na nadchodzącą noc. Otrzymał już zadanie montażu mebli IKEA, lubi śniadania, lunche i kolacje dostarczane pod jego drzwi z popularnej szwedzkiej restauracji IKEA, a wkrótce będzie pracował nad relaksującą rutyną przed snem, która obejmuje jogę dla szczeniąt, omawianie Booktok i przygotowywanie się do snu z sześcioma niezbędnymi produktami do spania IKEA.
Tablica ogłoszeń IKEA Sleep będzie znajdować się w terminalu zewnętrznym, Circular Quay w Sydney, przez 24 godziny od 9:00 we wtorek 1 października do 9:00 w środę 2 października. Posłuchaj tutaj Tik Toka IKEA Australia Aby obejrzeć transmisję na żywo od 17:30 do około 20:30 AEST dzisiaj wieczorem.
„Nieuleczalny myśliciel. Miłośnik jedzenia. Subtelnie czarujący badacz alkoholu. Zwolennik popkultury”.
More Stories
Microsoft dodaje AI Assistant do swojego Centrum Partnerów w języku angielskim — Sprzedaż i Marketing
W przypadku aktualizacji Windows 11 24H2 Update często występują błędy skanowania plików
Nowy zegarek McLarena Richarda Mille’a ma przycisk „szybkiego startu”.