Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Świetna opowieść o linii biżuterii, która pomoże Ci lepiej radzić sobie w biznesie

Młoda kobieta zostaje zwolniona z pracy i rozpoczyna nowy biznes z łączną dotacją w wysokości zaledwie 12 dolarów.

Artem Pelikin / Piksele

Młoda kobieta zostaje zwolniona z pracy i rozpoczyna nowy biznes z łączną dotacją w wysokości zaledwie 12 dolarów.

Graham MacGregor jest konsultantem ds. marketingu. Możesz pobrać bezpłatny przewodnik marketingowy „Rozwiązanie sprzedażowe Plan B” na stronie simpleemarketinganswers.com.

Opinia: Jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w trudniejszym środowisku pracy, oto coś, co powinno Cię zainspirować.

To e-mail Mam dwa lata temu Od młodej damy z Florydy, USA o imieniu Meg Euler. Tak mi powiedziała Meg…

Czytaj więcej:
* Jak zmienić społeczność na Facebooku w biznes?
* Od matki do matki: Kiwi Business uruchamia stronę internetową dla matek, aby sprzedawać ciążową odzież sportową
* Jaki jest najłatwiejszy sposób na rozwój Twojej firmy? Czasami proste się opłaca
* 11 sposobów na umieszczenie marketingu w kalendarzu
* Czas ułożyć biżuterię wysoko

Jak zaczęła się działalność jubilerska za jedyne 12 $

„Witam, nazywam się Meg Oyler i stworzyłam udany łańcuch naszyjników unisex podczas pandemii Covid-19 za jedyne 12 USD. Musisz pomyśleć: Jak założyłem cały biznes w globalnej pandemii za jedyne 12 USD? To proste , dostrzegłem potrzebę i wypełniłem ją … mimo że miałem tylko około 12 dolarów na koncie bankowym, ponieważ straciłem pracę z powodu Covid-19.

„Kiedy codziennie przeglądałem media społecznościowe podczas kwarantanny, ciągle widziałem ludzi borykających się z przytłaczającymi uczuciami depresji, lęku i stresu. Chciałem stworzyć produkt, który każdy i każdy mógłby kupić, aby mogli wyjść z trudnej sytuacji, w której się znajdowali ”.

„Chciałem, aby ta linia biżuterii unisex miała prawdziwe intencje i czyste serce, i właśnie wtedy powstały Grow N’ Give Necklaces.

„Byłem w sklepie z rękodziełem i kupiłem dwa pudełka inspirujących zaklęć słownych i postanowiłem stworzyć głębokie znaczenie, które wpłynie na jak najwięcej żyć. Koncepcja: Wybierz słowo, w którym chcesz się rozwijać, noś naszyjnik jako przypomnienie i kiedy nadejdzie czas, przekaż go komuś innemu, aby On również mógł wzrastać z tym słowem.

„Mając tylko 12 talizmanów i kilka łańcuszków, opublikowałem film w mediach społecznościowych, który zebrał 70 tysięcy wyświetleń w mniej niż 24 godziny, ponieważ podzieliłem się moją historią i byłem tak niesamowity w historii, którą opowiadałem. Więc wróciłem do sklep z rękodziełem, dostałem więcej magii i zamówił więcej materiałów online.

„Jednak otrzymywałem wiele wiadomości od ludzi, którzy mówili, że chcą dostosować i wybrać słowo, którego nie oferowałem, ponieważ zaklęcia były gotowe.

„Wtedy kupiłem metalowy młotek do tłoczenia, półfabrykaty czarownic i kilka łańcuszków unisex. Opublikowałem kolejny film online, mówiąc, że mogę teraz dostosować dowolne słowo, które ci ludzie chcieli opracować i stworzyć. Ten film osiągnął 800 000 wyświetleń w 48 godzin, ponieważ ludzie oglądali emocjonalny film, który pokazał, przez co przeszedłem, zanim zdecydowałem się realizować swoje marzenie o posiadaniu własnego biznesu.

Moje najlepiej sprzedające się słowa to „miłość własna”, „przetrwanie” i „przebaczenie”.

„Złamało mi się serce, gdy zobaczyłem, jak wiele osób jest załamanych, przygnębionych i zestresowanych, dlatego postanowiłem wstać i walczyć o nich z umową Grow N’ Give. Opublikowałem swój pierwszy film 50 dni temu i osiągnąłem ponad 1100 sprzedaży za półtora miesiąca.

„Jestem przekonany, że te naszyjniki zmieniają życie ludzi, ponieważ skorzystałem z okazji, gdy sam czułem się przygnębiony i zestresowany utratą pracy i niemożnością opłacenia rachunków”.

READ  Covid-19: 8531 nowych infekcji środowiskowych, 11 zgonów

Świetna historia sukcesu biznesowego

Nie wiem jak wy, ale myślę, że jest to historia wielkiego sukcesu komercyjnego. Młoda kobieta zostaje zwolniona z pracy i rozpoczyna nowy biznes z łączną dotacją w wysokości zaledwie 12 dolarów.

Opublikowała dwa filmy na TikTok iw ciągu pierwszych 50 dni wygenerowała ponad 1100 sprzedaży online. To także pierwsza praca tej kobiety.

Skoro Meg Oyler bez pieniędzy i bez doświadczenia biznesowego może osiągnąć tak imponujące wyniki sprzedaży w środku globalnej pandemii, czy sądzisz, że inni przedsiębiorcy również mogą poprawić wyniki sprzedaży?

Innymi słowy, czy to inspiruje Cię do robienia czegoś znacznie lepszego niż to, z czym możesz się teraz zmierzyć?