John lewis Sztuczny śnieg, celebryci, a nawet urocze zwierzaki zostały odrzucone, aby powrócić do podstawowej reklamy bożonarodzeniowej podnoszącej świadomość młodych dorosłych pod opieką.
Coroczna kampania w domu towarowym, TV moment Która rozpoczęła świąteczny sezon w Wielkiej Brytanii na ponad dekadę, w tym roku skupia się na wysiłkach mężczyzny w średnim wieku, aby przygotować się na przybycie nowej przybranej córki – Ellie – próbując podzielić się swoją pasją do jazdy na deskorolce.
Uważa się, że kosztowała około 7 milionów funtów, w tym płatne za programy telewizyjne i internetowe, reklama jest wyraźnym przeciwieństwem zeszłorocznej, wysokobudżetowej produkcji, w której pojawiła się dziwna dziewczyna, która wylądowała, zgodnie z formułą podobną do serii reklam Johna Lewisa z Zając i Niedźwiedź W 2013 do pingwin Monty W 2014 i 2019 roku seksowny Edgar Smok – licz na urocze postacie, które przyciągają miliony widzów online.
Claire Boynton, menedżer klienta w John lewispowiedział, że reklama to „zupełnie inna historia niż to, co robiliśmy wcześniej” i miała „skłonić cię do zatrzymania się, zastanowienia i powiedzenia „Jak mogę pomóc?”.

Temat sponsoringu i filantropii Johna Lewisa w jego najnowszej reklamie jest zgodny z podobną taktyką opowiedzianą przez Marks and Spencer, która uwypukliła beneficjentów przekazanej przez detalistę 1 miliona funtów darowizny na rzecz 1000 grup społecznościowych i charytatywnych za pośrednictwem platformy Neighborly. Jednak inni detaliści, tacy jak Tesco, Argos i Boots, skupili się na powrocie do rodzinnych spotkań.
W przeciwieństwie do wielu innych dużych firm, John Lewis wprowadził swoją reklamę nieco później niż w zeszłym roku i zdecydował się na krótsze reklamy i nieco mniej boksów w godzinach największej oglądalności, na trudnym rynku, na którym koszty lokalizacji wzrosły w niektórych momentach o jedną czwartą, jak na świecie Puchar i Czarny Piątek zbiegają się ze świątecznymi uroczystościami.
„Mogliśmy pójść o wiele więcej na świąteczną magię i zabawę, ale w tym roku wydawało się, że nie jest to właściwe, biorąc pod uwagę wszystko, co się dzieje” – powiedziała Holly Kekul, starszy dyrektor ds. reklamy w firmie John Lewis. czułem się dobrze, korzystając z tej platformy, że powinniśmy otrzymać tę wiadomość [on carers] Poza. Chcieliśmy się śmiać, ale w inny sposób niż zwykle”.
Ustaw zmodyfikowaną wersję skaterskiego pop punkowego stroju Blink 182 z lat 90. wszystkie małe rzeczy W reklamie amerykańskiego piosenkarza Mike’a Gere’a pojawia się tata „początkujący”, który najwyraźniej znajduje się w środku kryzysu wieku średniego, ćwicząc dzień i noc sztuczki na deskorolce — nawet używając deski jako podnóżka w biurze.

Powód jego wysiłków, w wyniku których omal nie przeciął go do sąsiedniego dołu i miał mnóstwo wybojów i upadków, staje się oczywisty dopiero pod koniec wyciskania łez, gdy do drzwi dochodzi zdenerwowana Stwór z deskorolką pod pachą.
Reklama została przygotowana wraz z poradami ekspertów Action for Children i Who Cares? Szkocja Ma na celu podniesienie świadomości tych, którzy mieszkają w Boże Narodzenie i opuszczają opiekę w okresie Bożego Narodzenia.
Wynika to z wysiłków firmy macierzystej Johna Lewisa o wartości 1,5 miliona funtów, aby „zbudować szczęśliwszą przyszłość”, aby pomóc w wychowaniu doświadczonej młodzieży poprzez szkolenia i staże. Firma powiedziała, że chce być „pracodawcą z wyboru” dla tych, którzy opuszczają opiekunów.
Reklama, która zostanie uruchomiona dla posiadaczy kart lojalnościowych Johna Lewisa o 6 rano w czwartek, na dwie godziny przed tym, jak trafi do szerszych mediów społecznościowych, a następnie zostanie pokazana wieczorem razem z kanałem ITV I’m a Celebrity, nie wzywa do przekazania darowizny na cele charytatywne. Jednak jedna czwarta sprzedaży specjalnego misia i innych produktów, w tym pokazanej w reklamie deskorolki, trafi do dwóch organizacji charytatywnych Akcja dla Dzieci i Who Cares? Szkocja.
Sklepy Johna Lewisa będą miały również opcję „Podaruj drzewka”, w której kupujący będą mogli otrzymać drobiazgi umożliwiające przekazanie od 5 do 15 funtów na cele charytatywne w momencie dostawy.

„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.

More Stories
Zdjęcia do „Pasji” rozpoczną się na początku 2025 roku
Ikona bicia serca Nick Perry jest nie do poznania na nowych zdjęciach po przejściu na emeryturę | Wiadomości o gwiazdach | Świat sztuki i telewizji
Piosenkarz i autor tekstów J.D. Souther umiera w wieku 78 lat: Piosenkarz i autor tekstów, który napisał hity dla The Eagles i Lindy Ronstadt, zmarł w swoim domu w Nowym Meksyku