Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Supercars przyznaje, że proces parzystości Gen3 jest niekompletny

Supercars przyznaje, że proces parzystości Gen3 jest niekompletny

Forda Mustanga Gen3

Supercars przyznało, że proces homologacji Gen3 jest daleki od zakończenia po tym, jak producent podniósł znaki zapytania.

klasa Niedawno przeszła ostatnią procedurę VCAT w modelach Gen3 przed wprowadzeniem Chevroleta Camaro i Forda Mustanga w przyszłym roku.

W trakcie pięciodniowego programu celem było osiągnięcie parytetu aerodynamicznego wśród nowych typów pojazdów, wspieranych przez Triple Eight Race Engineering (Chevrolet) i Dick Johnson Racing (Ford).

Rozumie się, że Ford nie jest zadowolony z procedury testowej i końcowego wyniku, a Blue Oval nie podpisał się pod VCAT.

Dzieje się tak po tym, jak turniej został uznany za sukces.

Szef działu sportów motorowych Supercars, Adrian Burgess, wyjaśnił wybranym mediom, w tym Speedcafe.com, że w procesie homologacji nadal istnieją istotne elementy.

Obejmuje to sfinalizowanie specyfikacji silnika i środka ciężkości, Ten ostatni był gorącym tematem w 2019 roku.

„Proces się nie skończył; proces jest bardzo złożony i długi” – przyznał Burgess.

„Nasz proces parzystości obejmuje wiele filarów parzystości, więc dopóki cała ta homologacja nie zostanie zakończona, będziemy kontynuować współpracę z obydwoma producentami – i oczywiście Supercars i zespołami homologacyjnymi – dopóki wszyscy nie będziemy zadowoleni i proces faktycznie się zakończy.

„Pracujemy z nimi, rozmawiamy z nimi na co dzień, a jednorodność pojazdu zależy od wielu czynników.

„Tak więc samochód jest heterogeniczny; zaznaczamy dwa filary równoważności, ale ogólnie daje nam to samochód i zapewnia nam bliski wyścig, a wszystko to jest ze sobą powiązane.

„Chociaż powietrze jest tego częścią, istnieją inne części, które zasilają tę samą równoważność i będziemy nadal z nimi pracować i ciężko pracować, aby tak się stało”.

Kiedy obawy Forda zostały przedstawione bezpośrednio Burgessowi, powiedział: „Oczywiście obchodzi nas, co myślą i rozmawiamy z nimi codziennie.

„Pozostałe części procesu równoważności muszą się połączyć, aby wszystko miało sens, a wtedy zarówno producenci, jak i supersamochody zgodzą się, że samochody są jednorodne.

READ  Wiadomości Kea Kids: Jeździec Kiwi w Mongol Derby jest gotowy na najtrudniejszy wyścig konny na świecie

„Supercars nie jest zainteresowany podpisaniem czegoś, jeśli nie mamy z tym wszystkiego uzgodnionego.

„Niestety szum medialny koncentruje się na jednej części procesu, ale potrzebuję jeszcze dwóch części procesu, które zostaną sfinalizowane i uzgodnione, a wtedy będą miały sens”.

Tak było przed sezonem 2020 Operacja VCAT została wznowiona Jednak problemy z danymi pojawiają się po ocenie.

Tym razem tego nie ma na kartach, wspomniał Burgess, odnosząc się do innych aspektów, które należy sfinalizować pod kątem par.

„Kilka lat temu wystąpił błąd w procesie i nie mogliśmy uwierzyć w liczby” – dodał.

„Znaleźliśmy ten błąd w procesie i wróciliśmy i zrobiliśmy to ponownie.

„To nie jest dla mnie zmartwienie, jesteśmy pewni liczb, które produkujemy, ale są inne czynniki na bieżni i jest to obszar, nad którym wciąż pracujemy i wciąż węszymy”.

Gen3 ma zadebiutować na otwierającym sezon Newcastle 500 w dniach 10-12 marca.

Testuj muły Camaro i Mustang przeprowadzać demonstracje Na Valo Adelaide 500 w ten weekend.