Można by sobie wyobrazić, że linia lotnicza o nazwie Tel Aviv Air miałaby siedzibę w, no cóż, Izraelu. Nie dotyczy to jednak nowego startupu, którego nazwa pochodzi od stolicy wybrzeża Morza Śródziemnego. Z lotniska w Hamburgu linie Tel Aviv Airlines planują uruchomić loty do miejsca docelowego o tej samej nazwie i na lotnisko Ben Gurion 19 września 2021 r.
Praca w jedną stronę, w jednej płaszczyźnie
Usługa rozpocznie się od Boeinga 737-800, który ma być wynajmowany od specjalistycznej polskiej firmy wynajmu samolotów Enter Air, która ma flotę 25 samolotów, w tym dwa 737 Max 8. Samolot ze 189 miejscami będzie miał 14 samolotów premium economy miejsc, z Pozostaw środkowe miejsce wolne. Reszta kabiny będzie standardową konfiguracją ekonomiczną.
Linia lotnicza podaje na swojej stronie internetowej, że bilety na usługę dwa razy w tygodniu miały trafić do sprzedaży w połowie lipca. Żaden punkt cenowy nie został ogłoszony. Jednak, jak wspomniałem wcześniej Jedna mila na razNowy przewoźnik postawił sobie za cel osiągnięcie 9 mln euro sprzedaży w pierwszym roku finansowym. Albo planuje się dość szybko zwiększyć częstotliwość, albo te bilety będą miały bardzo wysokie ceny.
Na trasie, która zajmie około czterech i pół godziny w jedną stronę, obecnie nie ma konkurencji non-stop, chociaż El Al, Israir i EasyJet zwykle latają z Berlina.
Długie doświadczenie przemysłowe
Tel Aviv Air wystartował w październiku 2020 r. Jego założyciele, Shlomo Almagor i Paul Skodlaro, twierdzą, że w strefie ciążenia lotów mieszka prawie 12 milionów ludzi w Hamburgu, Szlezwiku-Holsztynie, Dolnej Saksonii i Bremie.
Około 6000 Żydów w północnych Niemczech jest ważnym celem wycieczek przyjaciół i rodzinnych. Pan Almagor, jeden z założycieli Tel Aviv Airlines, od 30 lat prowadził biuro podróży o nazwie Israel Reisen Almagor.
„Dobrze znamy kraj, trasę i naszych potencjalnych klientów”. Scudlaro, były kierownik sprzedaży w biurze podróży Germania, powiedział: European-Aviation.net
Finansowanie firmy jest wspierane przez cichego partnera inwestycyjnego Beteiligungsgesellschaft Hamburg GmbH (BTG). Model finansowania zabezpiecza firma Bürgschaftsgemeinschaft Hamburg GmbH (BG), która specjalizuje się w start-upach.
Bądź na bieżąco: Udział Do codziennych i cotygodniowych podsumowań wiadomości lotniczych.
Lotnisko w Hamburgu mówi, że wielki kredyt
Tymczasem port lotniczy w Hamburgu z przyjemnością wita operatora jednozadaniowego u swoich bramek w Terminalu 1. Dirk Behrens, szef jednostki biznesowej ds. lotnictwa portu lotniczego, skomentował nadchodzące dodanie europejskiego lotnictwa:
„Cieszymy się, że możemy powitać Air Tel Aviv na lotnisku w Hamburgu. Lot między Hamburgiem a izraelskim nadmorskim miastem Tel Awiwem to ogromny plus dla turystów, osób podróżujących służbowo, a także planujących wizytę rodzinną. Mamy nadzieję, że linia lotnicza Tel Aviv Air dobrze wystartuje na lotnisku w Hamburgu”.
Simple Flying skontaktowało się z Tel Aviv Air, aby uzyskać więcej informacji na temat nadchodzącej premiery, ale nie otrzymało odpowiedzi do czasu prasowego. Ten artykuł może zostać zaktualizowany, gdy nadejdzie odpowiedź.
Co sądzisz o przyszłości przewoźnika jednozadaniowego? Czy jednotorowy proces to opłacalny model biznesowy? Zostaw komentarz poniżej i powiedz nam, co myślisz o liniach lotniczych Tel Aviv Airlines.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Akcje Meta spadają wraz ze wzrostem wątpliwości co do sztucznej inteligencji
Utrzymuje się wzrost indeksu FTSE 100, Wall Street rośnie, Tesla prowadzi wzrosty, podczas gdy Europa spada
PASAŻERZY stoją w obliczu „poważnych zakłóceń” po tym, jak setki pracowników lotniska Heathrow ogłaszają tygodniowy strajk