Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sonos mówi, że klienci, którzy otrzymają dodatkowe głośniki, nie muszą ich zwracać

Sonos mówi, że klienci, którzy otrzymają dodatkowe głośniki, nie muszą ich zwracać

Sonos potwierdził, że klienci, którzy otrzymali dodatkowe niezamówione urządzenia w wyniku Błąd w ostatnim programie Nie musisz resetować głośników. „Sonos nie wymaga dodatkowych zwrotów sprzętu i szanuje decyzję każdego klienta, którego dotyczy problem”, powiedziała rzeczniczka Madeline Krebs. „Spełnialiśmy i nadal będziemy w pełni przestrzegać wymagań FTC”.

Podsumowanie wymagań Federalnej Komisji Handlu (FTC) jest dostępne na stronie amerykańskiej agencji. „Nigdy nie będziesz musiał płacić za rzeczy, które dostałeś, ale o które nie prosiłeś” Strona czyta. „Nie musisz również zwracać niezamówionych towarów. Masz prawo zatrzymać je jako darmowy prezent.”

Usterka oprogramowania pojawiła się po tym, jak klienci Sonos zaczęli otrzymywać od dwóch do pięciu dodatkowych urządzeń po złożeniu zamówienia tylko na jedno. W niektórych przypadkach zostali oskarżeni o te niechciane dodatki. W jednym szczególnie ekstremalnym przykładzie klient otrzymał Około 30 przesyłek Sonos Zawiera sprzęt audio o wartości około 15 000 USD. Sonos skontaktuje się z klientami, których dotyczy problem, aby w razie potrzeby zaproponować zwrot pieniędzy i dostarczyć etykiety wysyłkowe, aby zwrócić dodatkowe urządzenia, które zostały wysłane przez pomyłkę.

Ale w e-mailach obsługi klienta, które widzi krawędźAgenci pomocy technicznej nie skontaktowali się z nami w sprawie tego, że klienci mogą technicznie zachować te dodatkowe urządzenia. Jeden z klientów próbował przytoczyć stronę internetową FTC jako dowód, że nie musi zwracać trzech dodatkowych głośników Sonos Roam, które otrzymali po zaledwie jednym zamówieniu. Ale agent wsparcia firmy najwyraźniej zignorował te komentarze i i tak wysłał naklejki zwrotne.

Podczas gdy bezpłatne oferty będą prawdopodobnie mile widziane przez niektórych klientów, inni mogą po prostu chcieć zabrać mega pakiety ze swoich domów. Klient, który otrzymał prawie 30 przesyłek od Sonos, powiedział, że sytuacja wpłynęła na ich relacje z zarządcą nieruchomości, po tym jak ogromna liczba dostaw oznaczała, że ​​musieli zostawiać paczki w holu budynku. Klient powiedział, że zarządcy nieruchomości byli „cierpliwi” w tej sytuacji, ale ostatecznie „nie byli zadowoleni z pudeł na korytarzu”.

READ  Intel Labs wprowadza nowy model wdrażania sztucznej inteligencji w 3D