Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Sonko: wiodąca marka na polskim rynku zdrowej żywności

Sonko: wiodąca marka na polskim rynku zdrowej żywności

Sonko rozpoczęła swoją podróż jako mała rodzinna firma w 1989 roku, mając na celu serwowanie pysznej i zdrowej żywności wykonanej z najwyższej jakości składników.

Mimo rozwoju, by stać się wiodącą marką na polskim rynku zdrowej żywności, Sonko nigdy nie zapomniało o swoim pochodzeniu ani przeznaczeniu.

Wiedza firmy i wysoka jakość jej produktów były kluczowymi czynnikami w spełnianiu oczekiwań najbardziej wymagających klientów.

Sonko z dumą oferuje miliony produktów zadowolonym klientom w Polsce i na całym świecie.

Szeroka gama produktów może być wykorzystana w daniach międzynarodowych, dzięki czemu trafiła na stoły na całym świecie.

Bogata oferta Sonko obejmuje suchą karmę, suchy chleb, zdrowe przekąski i napoje roślinne.

Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu Sonko jest zaufanym partnerem biznesowym w projektach marek własnych.

Firma stara się dostarczać najsmaczniejsze potrawy, jakie ma do zaoferowania natura, a jej motto brzmi „Sonko – zadbaj o siebie!” Od wielu lat napędza ją do tworzenia produktów z pasją.

Jest częścią OSHEE WORLD – lidera rynku napojów funkcjonalnych w Polsce.

Napoje OSHEE i witaminy izotoniczne przeznaczone są dla osób aktywnych, uprawiających różne sporty hobbystycznie lub zawodowo, a także podążających za aktualnymi trendami życiowymi.

OSHEE inspiruje i motywuje do pracy, aktywności fizycznej i zdrowego trybu życia.

Produkty OSHEE dostępne są na ponad 50 rynkach zagranicznych na całym świecie.

Połączenie trendów, aktywności fizycznej i otwartego umysłu to znaki rozpoznawcze świata OSHEE, na którym widnieje motto: Żyj, walcz, wygrywaj!

© 2021 Europejski magazyn supermarketów – Twoje źródło najnowszych wiadomości o etykiecie prywatnej. Post promocyjny. Kliknij Uczestniczyć Aby się zarejestrować ESM: europejski magazyn supermarketów.

READ  EasyJet został oskarżony o anulowanie lotów, a następnie udostępnienie miejsc w podwójnej cenie