Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Ryanair planes line a terminal. The airline has reported an 83% drop in festive travellers

Ryanair oferuje wycieczki all inclusive po Europie (za coś w zamian) | Wiadomości biznesowe

Ryanair, który często żartuje na temat skarg i swojego stosunku do pasażerów, stara się ustanowić komitet doradczy dla klientów, aby pomóc liniom lotniczym „nadal ulepszać usługi dla gości”.

Firma podała, że ​​szuka klientów z całej Europy, którzy dołączyliby do komitetu na spotkaniach w miastach na całym kontynencie, które rozpoczną się tej jesieni.

Powiedziała, że ​​linia lotnicza pokryje loty i zakwaterowanie dla członków komisji i partnera przed pierwszym planowanym spotkaniem w Dublinie, co wymagałoby dwudniowego pobytu.

obrazek:
Siedziba Ryanair znajduje się w Dublinie – pierwszym miejscu docelowym dla członków nowego komitetu

„Zalecenia wydane przez komitet nadadzą kształt programowi poprawy jakości obsługi klienta Ryanair do roku 2022, wzmacniając zobowiązanie Ryanaira do zapewniania najniższych cen, punktualnych lotów i doskonałej obsługi klienta” – powiedział Ryanair.

Wezwał do składania wniosków za pośrednictwem swojej strony internetowej przed 31 maja i powiedział, że wybrani wnioskodawcy zostaną powiadomieni przed 14 czerwca.

Dara Brady, dyrektor ds. Marketingu cyfrowego w Ryanair, dodała: „Cieszymy się, że możemy ogłosić powołanie pierwszego w historii zespołu doradczego klientów, który umożliwi klientom pomoc w ulepszaniu obsługi klienta i obsługi klienta Ryanair.

„Chociaż Ryanair jest nie do pobicia ze względu na niskie ceny, selekcję i punktualne loty, biorąc pod uwagę, że zwiększamy liczbę pasażerów do 200 milionów pasażerów rocznie (rocznie), jesteśmy zdeterminowani, aby nadal słuchać naszych klientów i ulepszać nasze służba im.

„Nowy Komitet Doradczy ds. Klientów zapewni nam bezpośrednie opinie klientów i zalecenia oraz pomoże nam zapewnić naszym gościom lepszą obsługę w 2022 roku i później.

„Gdy Ryanair wychodzi z pandemii COVID-19, klienci mogą oczekiwać dalszych ulepszeń w obsłudze nowych samolotów po niższych cenach”.