Shenzhen, Chinyi 24 listopada 2022 r /PRNewswire/ — Firma Pudu Robotics („PUDU” lub „Firma”), wiodący producent komercyjnych robotów usługowych, odniosła wielki sukces dzięki ekspansji w Polsce, ponieważ firma BellaBot zyskuje popularność w tym kraju dzięki współpracy ze sprzedawcą detalicznym Carrefour.
Od 26 września Carrefour wdrożył BellaBot, inteligentnego robota dostawczego PUDU, w dwóch swoich warszawskich sklepach detalicznych, aby dostarczać napoje i chipsy Pepsi od 26 września. Wyjątkowe doświadczenie zakupowe zostało tak dobrze przyjęte przez lokalnych konsumentów, że robot ochrzczony „Kerfusiem” podbił serca wielu polskich kupujących.
W związku z rosnącą popularnością Kerfusia Carrefour ogłosił pod koniec października, że w ponad 100 sklepach Carrefour w całej Polsce zostaną zorganizowane specjalne promocje i spotkania z fanami Kerfusia.
Wdrożenie inteligentnych robotów dostawczych PUDU w Carrefour to kolejny krok w strategii firmy polegającej na integracji innowacji technologicznych z tradycyjną branżą detaliczną. Posunięcie to odzwierciedla również ambicje PUDU, aby ulepszyć interakcje między botami a kupującymi, aby zabawiać konsumentów podczas zakupów spożywczych.
Jednocześnie charakterystyka botów odgrywa również ważną rolę w poprawie doświadczenia użytkownika. Dzięki współpracy Carrefour i Pepsi Kerfuś stał się źródłem popularnych memów w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Twitterze, gdzie fani Kerfusia aktywnie uczestniczyli w dyskusjach na temat fajnego projektu robota i inteligentnych funkcji dostawy. Te szerokie reakcje i uznanie w mediach społecznościowych przyspieszyły sprzedaż produktów Partnerów PUDU.
„Popularność BellaBot oznacza, że klienci chętnie przyjmują innowacje, a my zwiększamy nasze wysiłki, aby dostarczać inteligentne roboty dostawcze większej liczbie konsumentów w Europie” — powiedział Felix Chang, założyciel i dyrektor generalny Pudu Robotics.
Współpraca PUDU z Carrefour i Pepsi w Polsce to kolejny udany przypadek w branży retail. Firma ma już ugruntowaną pozycję w Europie, obsługując ponad 50 partnerów biznesowych z nadzieją na optymalizację działań w szerokim zakresie scenariuszy. Na przykład współpracowała z rafinerią ropy naftowej Shell przy wdrażaniu robotów na zautomatyzowanych stacjach paliw w Polsce. Boty PUDU są również wykorzystywane w detalicznych sklepach elektronicznych Media Markt w Polsce, McDonald’s w Słowenii oraz Pizza Hut i KFC w Polsce.
Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową www.pudurobotics.com
Zobacz oryginalną zawartość multimedialną do pobrania:https://www.prnewswire.com/news-releases/pudu-robotics-bellabot-gain-popularity-in-carrefour-stores-in-poland-fueling-european-growth-301686872.html
Źródło Shenzhen PUDU TECHNOLOGY CO., LTD. SP. Z O.O
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Polska twierdzi, że dokonała nalotu na rosyjską siatkę szpiegowską
DTEK kupuje projekt akumulatorów, który zwyciężył na rynku pod względem wydajności
„Poświęcił się” – trener Polski chwali gwiazdę Barcelony