Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pudu Robotics BellaBot zyskuje popularność w polskich sklepach Carrefour, napędzając rozwój w Europie

Shenzhen, Chinyi 24 listopada 2022 r /PRNewswire/ — Firma Pudu Robotics („PUDU” lub „Firma”), wiodący producent komercyjnych robotów usługowych, odniosła wielki sukces dzięki ekspansji w Polsce, ponieważ firma BellaBot zyskuje popularność w tym kraju dzięki współpracy ze sprzedawcą detalicznym Carrefour.

Od 26 września Carrefour wdrożył BellaBot, inteligentnego robota dostawczego PUDU, w dwóch swoich warszawskich sklepach detalicznych, aby dostarczać napoje i chipsy Pepsi od 26 września. Wyjątkowe doświadczenie zakupowe zostało tak dobrze przyjęte przez lokalnych konsumentów, że robot ochrzczony „Kerfusiem” podbił serca wielu polskich kupujących.

W związku z rosnącą popularnością Kerfusia Carrefour ogłosił pod koniec października, że ​​w ponad 100 sklepach Carrefour w całej Polsce zostaną zorganizowane specjalne promocje i spotkania z fanami Kerfusia.

Wdrożenie inteligentnych robotów dostawczych PUDU w Carrefour to kolejny krok w strategii firmy polegającej na integracji innowacji technologicznych z tradycyjną branżą detaliczną. Posunięcie to odzwierciedla również ambicje PUDU, aby ulepszyć interakcje między botami a kupującymi, aby zabawiać konsumentów podczas zakupów spożywczych.

Jednocześnie charakterystyka botów odgrywa również ważną rolę w poprawie doświadczenia użytkownika. Dzięki współpracy Carrefour i Pepsi Kerfuś stał się źródłem popularnych memów w mediach społecznościowych, zwłaszcza na Twitterze, gdzie fani Kerfusia aktywnie uczestniczyli w dyskusjach na temat fajnego projektu robota i inteligentnych funkcji dostawy. Te szerokie reakcje i uznanie w mediach społecznościowych przyspieszyły sprzedaż produktów Partnerów PUDU.

„Popularność BellaBot oznacza, że ​​klienci chętnie przyjmują innowacje, a my zwiększamy nasze wysiłki, aby dostarczać inteligentne roboty dostawcze większej liczbie konsumentów w Europie” — powiedział Felix Chang, założyciel i dyrektor generalny Pudu Robotics.

Współpraca PUDU z Carrefour i Pepsi w Polsce to kolejny udany przypadek w branży retail. Firma ma już ugruntowaną pozycję w Europie, obsługując ponad 50 partnerów biznesowych z nadzieją na optymalizację działań w szerokim zakresie scenariuszy. Na przykład współpracowała z rafinerią ropy naftowej Shell przy wdrażaniu robotów na zautomatyzowanych stacjach paliw w Polsce. Boty PUDU są również wykorzystywane w detalicznych sklepach elektronicznych Media Markt w Polsce, McDonald’s w Słowenii oraz Pizza Hut i KFC w Polsce.

READ  Discovery podejmuje działania prawne przeciwko Polsce w związku z „atakiem” na wolność mediów

Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę internetową www.pudurobotics.com

Cision Zobacz oryginalną zawartość multimedialną do pobrania:https://www.prnewswire.com/news-releases/pudu-robotics-bellabot-gain-popularity-in-carrefour-stores-in-poland-fueling-european-growth-301686872.html

Źródło Shenzhen PUDU TECHNOLOGY CO., LTD. SP. Z O.O