Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Psychonauts 2, aby podkreślić niezłomną zmianę, ponieważ „każdy powinien móc cieszyć się grami”

Double Fine ujawnił, że Psychonauts 2 będzie zawierać Indomitable Switch, ponieważ wierzy, że „wszyscy ludzie powinni móc cieszyć się grami”.

Double Fine podzielił się tą wiadomością na Świergot W odpowiedzi na Xbox na Twitterze powiedział, że „pokonanie meczu z najmniejszym trudem nadal wygrywa mecz”.

„Jeśli pokonasz Psychonauts 2 niezwyciężonym przełącznikiem, nadal możesz pokonać P2”. Podwójne dobre książki. „Wszyscy ludzie powinni móc cieszyć się grami. W każdym wieku, z wszystkimi możliwymi potrzebami. Jest to ciągły i ważny proces dla naszej branży oraz wyzwanie, któremu musimy sprostać. [sic]. koniec dnia? Chcemy, abyście się dobrze bawili, śmiali, przeżyli historię, która ma na was wpływ. Jakiekolwiek warunki chcesz.”

Studio podzieliło się także satyrycznym cytatem, kpiącym z tych, którzy próbują grać online i mówiącym, że nie każdy powinien grać w grę.

„Ach, ups, pokonałem Miecza Poważnego Czasu w sytuacji bez bicia, a jeśli tego nie zrobię, nie szanuję cię. I czy możesz nawet komentować rzeczy, jeśli nie masz szóstej rangi diamentu Nie sądzę” – czytamy w cytacie.

W odpowiedzi na fałszywy cytat i podkreślenie sedna sprawy, Double Fine dodał: „Świetny kumpel. Jesteś taki fajny!”

Ta debata na temat trudności gry trwa już od lat, ale faktem jest, że trudność ta na wiele sposobów jest powiązana z poszczególnymi graczami. Dodanie niezwyciężonego przełącznika do Psychonauts 2 nie wpływa w żaden sposób na gracza, który chce grać na najtrudniejszym poziomie trudności. Po prostu pozwala większej liczbie graczy cieszyć się grą, która może stać się ich kolejnym ulubieńcem wszechczasów.

Psychonauts 2 i funkcja Indomitable Switch zostaną wydane 25 sierpnia 2021 roku na Xbox Series X/S, Xbox One, PS4 i PS5 dzięki wstecznej kompatybilności. Aha, i będzie dostępny w Xbox Game Pass pierwszego dnia.

READ  Deweloperzy PSVR 2 mają do dyspozycji więcej wielokątów niż Quest 2


Masz dla nas wskazówkę? Chcesz omówić potencjalną historię? Wyślij e-mail na adres [email protected].

Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Możesz śledzić go na Twitterze Umieść tweeta i dalej Skurcz.