Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Przepraszamy pasażerów lotniska za opóźnienie

Operator lotniska w Dublinie przeprosił pasażerów dotkniętych długimi opóźnieniami w ochronie w ostatnich dniach.

„Niestety, niektórzy pasażerowie doświadczają opóźnień na lotnisku w Dublinie” – podała agencja w oświadczeniu.

„Przepraszamy dotkniętych pasażerów”.

Linia lotnicza powiedziała, że ​​„całkowicie sympatyzuje z każdym pasażerem, który spóźnił się na lot w ten weekend z powodu opóźnień bezpieczeństwa na lotnisku”.

Wielu z nich „na szczęście mogło zatrzymać się na późniejszych lotach lub zmienić rezerwację”, powiedział Da.

Oskarżyła o opóźnienia „przeciążenie rejestrów” spowodowane zatrudnianiem i szkoleniem nowych pracowników po tym, jak podróże międzynarodowe załamały się w ciągu ostatnich dwóch lat z powodu pandemii COVID-19.

„Rekrutacja, szkolenia i kontrole bezpieczeństwa dla wszystkich pracowników międzynarodowego portu lotniczego trwają kilka tygodni. Dzieje się tak w kontekście rosnącej liczby pasażerów na lotnisku w Dublinie.

„Ma to wpływ na czas potrzebny pasażerom do przejścia przez kontrolę bezpieczeństwa, szczególnie w ruchliwych porach” – powiedział Day.

Przewidziała, że ​​100 nowych pracowników ochrony zatrudnionych od początku roku rozpocznie pracę na linii frontu w najbliższych tygodniach.

„Każdy, kto podróżuje przez lotnisko w Dublinie w nadchodzących dniach i tygodniach, powinien być przygotowany na to, że sprawy potrwają dłużej, niż można by się spodziewać” – ostrzegł DPI.

„Zachęcamy również wszystkich pasażerów, aby byli na lotnisku co najmniej dwie godziny przed wejściem na pokład samolotu krótkodystansowego i trzy godziny przed wejściem na pokład samolotu długodystansowego.

Lotnisko w Dublinie poinformowało, że jego zespół obsługi klienta może odpowiedzieć na pytania, których mogą dotyczyć pasażerowie, dotyczące ich praw.

Można się z nimi skontaktować pod numerem 01 9444717 lub e-mailem: [email protected]

Szef Irlandzkiego Stowarzyszenia Biur Podróży powiedział, że rozmawiał z DAA o opóźnieniach, których doświadczają pasażerowie na lotnisku w Dublinie.

Paul Hackett, który jest również dyrektorem generalnym ClickandGo, powiedział, że prokurator generalny jest zaniepokojony co wynikało z braku personelu.

READ  Centrum Badawcze Oczekiwania: Dług publiczny wzrośnie do 140% PKB | Wiadomości biznesowe

Hackett powiedział, że przeszedł przez lotnisko w Dublinie w zeszły czwartek i były duże kolejki.

„Przenosili się, ale były duże kolejki. Jako firma doradziliśmy każdemu podróżującemu pasażerowi, aby poświęcił dodatkowy czas i to właśnie powinni zrobić konsumenci”.

Przemawiając w RTÉ’s Morning Ireland, Hackett powiedział, że nie sądzi, aby sytuacja potrwała całe lato, ponieważ problem kadrowy został rozwiązany.

Ponadto, w związku z rozpoczęciem letniego rozkładu lotów, obecnie realizowanych jest więcej lotów.

United CV Shannon-Newark

United Airlines wznowiły dziś sezonowe, codzienne połączenia między Shannon a Nowym Jorkiem/Newark.

Wylot z lotniska Shannon to pierwszy od końca października 2019 r. rozkładowy lot z liniami lotniczymi z Shannon.

Usługa jest zaplanowana do 29 października 2022 i odjeżdża codziennie o 12:30.

Dyrektor generalny Shannon Group, Mary Considine (po lewej), Martina Kogan, kapitan United Airlines i kapitan United Airlines Dan Sullivan, na zdjęciu na lotnisku Shannon

„Usługa Newark, poprzez swoją centralną pozycję i kolejne połączenia, ma kluczowe znaczenie dla naszych pasażerów biznesowych i jest kluczowym elementem naszego połączenia transatlantyckiego z naszym regionem i szerzej zachodnią Irlandią” – powiedziała Mary Considine, dyrektor generalny Shannon Group.

Martina Kogan, dyrektor sprzedaży, United Ireland, skomentowała: „Nasi klienci w zachodniej Irlandii mogą teraz korzystać z bezpośredniej łączności w USA, a także z niezrównanej sieci drogowej z United Center w Nowym Jorku/Newark, zapewniającej wygodne połączenia non-stop do ponad 90 miejsca docelowe w obu Amerykach”.

Shannon był pierwszym amerykańskim ośrodkiem badań przedimigracyjnych w Europie założonym w 1986 roku.

Lotnisko wprowadziło niedawno nowy system kontroli, który skraca o połowę czas spędzony na liniach bezpieczeństwa i eliminuje zasadę „tylko 100 ml”.

Shannon to jedyne państwowe lotnisko w Irlandii, które korzysta z tej najnowocześniejszej technologii.