Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pozostanie w domu z dala od szkoły stanowi większe ryzyko dla Tariki niż Covid-19

Matka trójki dzieci często myślała o ryzyku zabrania tameriki z powrotem do szkoły, zamiast pozostania w domu.  Easy Horrocks kłóci się o jak najszybszy powrót do klasy.

Łatwe Horrocki / W zestawie

Matka trójki dzieci często myślała o ryzyku powrotu tameriki do szkoły zamiast pozostania w domu. Easy Horrocks kłóci się o jak najszybszy powrót do klasy.

Opinia: Jestem matką trójki dzieci. Jak wszyscy rodzice, bardzo zależy mi na tym, co jest najlepsze dla moich dzieci. Więc dużo myślałem o ryzyku uzyskania czerwonego tamariki Powrót do szkoływ porównaniu do pozostania w domu.

Z drugiej strony oczywiste niebezpieczeństwo polega na tym, że mogą się zarazić COVID-19. Jednak z drugiej strony wiem, że nie mogę marzyć o robieniu tak dobrej pracy jako nauczyciela jak prawdziwy Kayako.

Ekonomista we mnie chce zrozumieć, jak równoważy się ryzyko. Oto, czego możemy się nauczyć od reszty świata.

1. Nasze dzieci są bardziej narażone na śmierć w wypadku samochodowym niż Covid.

2. Trzymanie naszych dzieci z dala od szkoły jest szkodliwe dla ich nauki, umiejętności społecznych i zdrowia psychicznego.

3. Najbardziej bezbronne dzieci ponoszą największe koszty wagarowania.

Czytaj więcej:
* Młody pracownik twierdzi, że usługi w zakresie zdrowia psychicznego nie nadążają za popytem
* The Lost Generation: Jak niektórzy uczniowie zostali pozostawieni w tyle, gdy luka Covida się powiększa
* „Chodzi o nas wszystkich”: właściciel Burger Burger udostępnia zdjęcia chorej córki proszącej o szczepionkę
* Koronawirus: kierownik dystryktu Dalekiej Północy martwił się, że Covid-19 wepchnie więcej dzieci Kiwi w ubóstwo

Miliony dzieci wróciły do ​​szkoły w Europie i Ameryce Północnej, podczas gdy Covid szalał. Obecnie istnieje wiele dowodów wskazujących na to, że ryzyko zarażenia Covidem jest znacznie niższe niż w przypadku wielu innych codziennych zagrożeń, z którymi nauczyliśmy się żyć. W pierwszych dziewięciu miesiącach 2021 r. Covid spowodował mniej zgonów wśród Amerykanów poniżej 18 roku życia Od któregokolwiek z poniższych – wypadków samochodowych, grypy, zapalenia płuc, choroby serca lub utonięcia.

READ  Victoria odnotowuje 1923 nowych lokalnych przypadków Covid-19 i 25 zgonów

Każdego dnia, kiedy przypinam moje dzieci do samochodu, ryzykuję sześć razy większą śmierć niż kiedy wysyłam je na zajęcia podczas Covid (według danych z USA). Jako rodzice nie chcemy ryzykować z tameriki. Ale robimy to na co dzień – o czym nie myślimy, bo nam się to podoba.

Kompleksowe badanie przeprowadzone w Holandii wykazało, że zamknięcie szkoły na osiem tygodni skutkowało średnio ośmiotygodniową utratą nauki.  Odkryli, że przeciętnie uczniowie nie robili postępów w matematyce, ortografii i czytaniu podczas nauki na odległość, napisał Easy Horrocks.

Kate Greene/Personel

Kompleksowe badanie przeprowadzone w Holandii wykazało, że zamknięcie szkoły na osiem tygodni skutkowało średnio ośmiotygodniową utratą nauki. Odkryli, że przeciętnie uczniowie nie robili postępów w matematyce, ortografii i czytaniu podczas nauki na odległość, napisał Easy Horrocks.

Mój pięciolatek tęskni za szkołą. Tęskni za przyjaciółmi i za nauczycielami.

Mniej uczy się na zamknięciu. Oto typowa interakcja uczenia się w domu.
Ja: „Mam czternaście truskawek, ty masz trzy, ile jest ich w sumie?”
Mój syn: „Czternaście, piętnaście, siedemnaście”.
Ja: „szesnaście przychodzi po piętnastu”.
Mój syn: Co?
(Mój sześciomiesięczny zaczął płakać, ponieważ mój dwulatek położył mu na twarzy zabawkę.)
Ja: „Dość nauki na dzisiaj”.
wygląda znajomo?

Nie zdziwiłem się, gdy przeczytałem, że kompleksowe badanie przeprowadzone w Holandii wykazało, że zamknięcie szkoły na osiem tygodni skutkowało średnio ośmiotygodniową utratą nauki. Odkryli, że przeciętnie uczniowie nie robili postępów w matematyce, ortografii i czytaniu podczas nauki na odległość.

Jeśli wpływ utraty nauki nie jest wystarczająco przerażający, dane o pogorszeniu stanu zdrowia psychicznego nie pozwolą Ci zasnąć w nocy.

Stresy związane z Covid-19 są obecne niezależnie od tego, czy dzieci są w szkole, czy nie. Jednak w przypadku większości dzieci rutyna i wsparcie szkolne poprawiają ich zdolność do radzenia sobie ze zdrowiem psychicznym. Ankieta przeprowadzona przez brytyjską organizację charytatywną YoungMinds zajmującą się zdrowiem psychicznym wśród młodych ludzi z historią choroby psychicznej wykazała, że ​​83 procent respondentów stwierdziło, że pandemia pogorszyła ich stan.

A co z wpływem pozostania w domu z przedszkola na nasze najmłodsze tamariki?

Moja dwuletnia córka uczy się mówić. Jej poranny hymn na poziomie 4 brzmiał: „Zamknij place zabaw, zamknij szkołę siusiu”. Chociaż nie było Rs, byłem zadowolony z jej rozmowy. Mniej jednak cieszyłem się, gdy czytałem o szkodach, jakie blokada wyrządza przyswajaniu języka przez dzieci. Jak opisuje BBC: „Środki podjęte w celu zwalczania epidemii pozbawiły młodych ludzi kontaktu społecznego i doświadczeń niezbędnych do poszerzenia słownictwa. Niewielki lub żaden kontakt z dziadkami, dystans społeczny, brak dat zabaw i noszenie zakryć twarzy w miejscach publicznych dzieci Mniej narażone do codziennych rozmów i doświadczeń.” Badanie wykazało, że dodatkowe 10 000 brytyjskich dzieci rozpoczęło naukę w tym roku z opóźnieniem językowym.

Przeżywam zamknięcie z trójką dzieci, mimo że jestem w szczęśliwej sytuacji posiadania stabilnego mieszkania oraz stabilnego finansowego i stabilnego związku. Usuń którykolwiek z tych trzech, a koszt pozostania w domu poza szkołą będzie wyższy.

Easy Horrocks mówi, że jej dzieci tęsknią za przyjaciółmi.

Łatwe Horrocki / W zestawie

Easy Horrocks mówi, że jej dzieci tęsknią za przyjaciółmi.

Brytyjskie badanie wykazało, że dzieci ze szkół podstawowych z 20 procent najbiedniejszych gospodarstw domowych spędzają 75 minut dziennie na uczeniu się na odległość niż dzieci z 20 procent najbogatszych gospodarstw domowych.

W Aotearoa istnieją te same wyzwania. Jak wyjaśnił Aigagalefili Fepuleai-Tapua Odkręcić: „Jeśli wiedza to potęga, dlaczego ma ona cenę, na którą nie możemy sobie pozwolić?” Mówi, że wielu jej kolegów z roku 13 opuściło szkołę na dobre po pierwszym zamknięciu Covid, porzucając edukację, aby pomóc wesprzeć rodziny.

Potwierdzają to statystyki krajowe. Raport URE z zeszłorocznego zamknięcia wykazał, że szkoły w dolnym decylu są w gorszej sytuacji. Tylko 28% nauczycieli w niższych decylach było przekonanych, że uczniowie nadrobią zaległości w nauce (w porównaniu do 50% w wyższym decylu).

Nawigacja po prawidłowej odpowiedzi na Covid-19 jest poważnym wyzwaniem, z wieloma złożonymi kompromisami. Musimy jednak przestać przeceniać ryzyko Covid dla dzieci i przestać lekceważyć koszty wagarowania. COVID-19 stwarza mniejsze ryzyko dla dzieci niż jazda samochodem. Pozostanie w domu ze szkoły oznacza pokolenie z gorszym wykształceniem i gorszym zdrowiem psychicznym.

Easy Horrocks mieszka z mężem i trzema rybkami tamariki w Auckland. Ukończyła studia MBA na Uniwersytecie Oksfordzkim i skupiła swoją karierę na pomaganiu wszystkim naszym tariki w rozwoju.