Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Posłuchaj, jak nowa Corvette z płaskim dachem rozrywa tor Nürburgring

Nowa Corvette to świetny samochód, ale Chevrolet dopiero zaczyna swoją bestię z silnikiem umieszczonym centralnie.

dostarczony

Nowa Corvette to świetny samochód, ale Chevrolet dopiero zaczyna swoją bestię z silnikiem umieszczonym centralnie.

ten Nowa Corvette Chevroleta W Ameryce radzi sobie dobrze, ale Chevrolet nie spoczywa na laurach. Wysokowydajne warianty Z06 i Z07 są obecnie testowane, a jeden z nich został przyłapany na pluciu płomieni na torze Nürburgring.

Niektórzy testerzy w filmie mają duży tylny spojler, a niektórzy nie, co może wskazywać, że Chevrolet planuje pakiet aerodynamiczny, prawdopodobnie dla pakietu Z07. Wcześniej Z07′ Vettes dodał bardziej opływowe opony, mocniejsze hamulce węglowo-ceramiczne, magnetyczny system zawieszenia i mocniejsze amortyzatory, aby poprawić osiągi na torze.

Można go również dostosować, aby zawierał bity aero z włókna węglowego, w tym przedni rozdzielacz i duży tylny spojler, tak jak tutaj.

Poruszając się pod skórą, wyraźnie nie jest to już napęd V8. Jeśli plotka się zgadza, słyszymy podczas wyścigu 5,5-litrowy płaski silnik V8 Chevy, zaczerpnięty z wyścigówki C8.R. Ma dwa górne wałki rozrządu, redline około 9000 obr./min i gniazdo zasilania, które oscyluje wokół znaku 460 kW.

Czytaj więcej:
* Nowe szczegóły pojawiają się na Corvette Hybrid
* Recenzja testu drogowego: Ford Mustang Mach 1
* GMSV pojawi się oficjalnie w tym roku, Corvette pojawi się w 2021 r.
* ewolucja samochodów sportowych

Wygląda też bardzo chwalebnie. Kiedy Ford wprowadził 5,2-litrowy Voodoo w Shelby GT350, podjął pewne wysiłki, aby odróżnić dźwięk od Ferrari California, jedynego wówczas produkowanego przedniego silnika V8 z płaskim silnikiem.

dostarczony

General Motors zaprezentował zupełnie nowego Chevroleta Corvette z silnikiem umieszczonym centralnie — i już tu będzie!

Obejmowało to inną kolejność zapłonu, konfigurację wału korbowego i dużo pracy nad układem wydechowym, aby nadać silnikowi bardziej „amerykański” dźwięk.

Wygląda bardziej jak Ferrari, z głośnym wykończeniem i kilkoma szybkimi zmianami dzięki dwusprzęgłowej automatycznej skrzyni biegów z nową obudową z magnezu, aby zmniejszyć wagę.

READ  Aston Martin przeszedł od Jamesa Bonda do Rocket League

Testerzy mieli również inną konstrukcję wydechu niż standardowa Corvette, która ma dwie pary portów na każdym rogu. Ta czteroosobowa grupa jest w centrum, podobnie jak starsi Vettes.

Ford wyprodukował również płaski V8, który można znaleźć w Shelby GT35 i GT350R.

dostarczony

Ford wyprodukował również płaski V8, który można znaleźć w Shelby GT35 i GT350R.

Prawdopodobnie zobaczymy nową Corvette Z06 przed końcem roku.

Również w przygotowaniu To jest szeroko omawiana hybrydowa Corvette. Według niedawnego raportu, „E-Ray” będzie miał około 485 kW, dzięki połączeniu 6,2-litrowego silnika LT2 V8 znajdującego się w standardowej Corvette z silnikiem „e-booster” na przedniej osi. Silnik będzie wytwarzał te same 370 kW mocy, a resztę energii dopełni silnik elektryczny.

Umieszczenie silnika oznacza, że ​​będzie to pierwsza Corvette z napędem na wszystkie koła. Muscle cars i ciężarówki Mówi, że mechanicy zostali dostrojeni, aby zachowywać się bardziej jak duży samochód turystyczny, aby przeciwdziałać supersamochodowi sportowemu Z06.

E-Ray porzuci również wszelkie ulepszenia nadwozia, takie jak duży tylny spojler, ale zachowa rozszerzone podwozie Z06, w połączeniu z innym wydechem i oponami Michelin Pilot Sport 4S, skutecznie zastępując członka Grand Sport rodziny Corvette.