Polska firma, która ma budować technologię przyszłości, ogłosiła plany budowy najdłużej uśpionego obiektu testowego pociągów Maglev w Europie. .
Naomo z Warszawy podpisało umowę z grupą chemiczną CIEC z Oats, aby posunąć projekt do przodu. Prace rozpoczną się latem tego roku, zapewniając grunt i infrastrukturę pod tor testowy CIECH 750m.
Według Dla Naomo spółka zależna CIECH Sergina dostarczy trasę oraz budynek biurowy i magazyn w gminie Nova Sergina w południowo-wschodniej Polsce.
Ten tor będzie służył do testowania systemów napędów liniowych i testów lewitacji pasywnej, a także „Power Electronic Systems for Multi-Section Linear Motors”.
Poval Rodyszowski, dyrektor ds. technologii w Naomo, skomentował: „Pomyślne przeprowadzenie tych testów [will open] Ścieżka procesów pilotażowych zaplanowana na lata 2022-2024. Oczekuje się, że technologia Macrail będzie technicznie w pełni funkcjonalna do 2025 r. ”
Dodał: „Zaletą technologii Macrail jest możliwość integracji z istniejącą infrastrukturą kolejową bez konieczności wprowadzania zmian w taborze”.
Aby wziąć udział w konkursie botów SpaceX Hyperloop, Neomo, firma założona przez studentów jako Hyper Poland w 2017 roku, potrzebuje partnerstwa z CIECH (więcej w dalszej części). Następnie oparł się na zatłoczeniu tłumu i ogłosił w zeszłym tygodniu, że zebrał 1,2 miliona dolarów na platformie Cedars.
Projekt toru jest współfinansowany przez Program Rozwoju Wywiadu UE, który jest częścią jego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Zdjęcie: Wizja artysty dotycząca przyszłego systemu pociągów (Unlim3d / Dreamstime)
Czytaj więcej:
„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”
More Stories
Czechy vs Polska Prognozy meczu i typy bukmacherskie
ID Logistics: Przejęcie firmy Spedimex w Polsce
Arla otwiera elektrownię słoneczną w Tychowie w Polsce