Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Polska firma planuje najdłuższą w Europie uśpioną trasę testową McLeana – Aktualności

Polska firma, która ma budować technologię przyszłości, ogłosiła plany budowy najdłużej uśpionego obiektu testowego pociągów Maglev w Europie. .

Naomo z Warszawy podpisało umowę z grupą chemiczną CIEC z Oats, aby posunąć projekt do przodu. Prace rozpoczną się latem tego roku, zapewniając grunt i infrastrukturę pod tor testowy CIECH 750m.

Według Dla Naomo spółka zależna CIECH Sergina dostarczy trasę oraz budynek biurowy i magazyn w gminie Nova Sergina w południowo-wschodniej Polsce.

Ten tor będzie służył do testowania systemów napędów liniowych i testów lewitacji pasywnej, a także „Power Electronic Systems for Multi-Section Linear Motors”.

Poval Rodyszowski, dyrektor ds. technologii w Naomo, skomentował: „Pomyślne przeprowadzenie tych testów [will open] Ścieżka procesów pilotażowych zaplanowana na lata 2022-2024. Oczekuje się, że technologia Macrail będzie technicznie w pełni funkcjonalna do 2025 r. ”

Dodał: „Zaletą technologii Macrail jest możliwość integracji z istniejącą infrastrukturą kolejową bez konieczności wprowadzania zmian w taborze”.

Aby wziąć udział w konkursie botów SpaceX Hyperloop, Neomo, firma założona przez studentów jako Hyper Poland w 2017 roku, potrzebuje partnerstwa z CIECH (więcej w dalszej części). Następnie oparł się na zatłoczeniu tłumu i ogłosił w zeszłym tygodniu, że zebrał 1,2 miliona dolarów na platformie Cedars.

Projekt toru jest współfinansowany przez Program Rozwoju Wywiadu UE, który jest częścią jego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Zdjęcie: Wizja artysty dotycząca przyszłego systemu pociągów (Unlim3d / Dreamstime)

Czytaj więcej:

READ  City Logistics jest dobrze zapakowane w Łodzi II