Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Pearson i Simon Fuller współpracują przy tworzeniu popowej akademii | przemysł muzyczny

Firma edukacyjna, z którą współpracuje Pearson Szymon Fuller, były dyrektor Spice Girls, który stworzył programy telewizyjne, w tym Pop Idol, uruchomił nowy projekt o nazwie Academy of Pop skierowany do pokolenia artystów amatorów TikTok.

Premiera Hollywoodzkiej Akademii Sztuk Dramatycznych w Hollywood rozpocznie się w przyszłym roku, z „małymi klasami” uczniów, którzy będą mogli osobiście uczestniczyć w codziennych lekcjach obejmujących aktorstwo, taniec, muzykę i teatr muzyczny. Zajęcia będą również dostępne dla uczniów, którzy będą mogli śledzić transmisję na żywo online.

Szymon Fuller
Simon Fuller mówi, że „jest zachwycony partnerstwem z Pearsonem”. Zdjęcie: Amanda Edwards/Getty Images Discover

„Ponieważ sztuki sceniczne znajdują się w sercu współczesnej kultury, miliony ludzi rozwijają talenty poprzez występy osobiste i online, często bez formalnego szkolenia lub edukacji” – powiedział Andy Bird, były prezes Walt Disney International Operations i były dyrektor Walt Disney Operacje międzynarodowe. CEO Pearson przez rok. „To prawdziwa okazja do innowacji w tej części przestrzeni edukacyjnej”.

Platforma internetowa Academy of Pop jest rozwijana, a w ciągu najbliższych dwóch lat planowane jest otwarcie kolejnych fizycznych lokalizacji na całym świecie.

„Akademia Popu zapewni wszechstronną, bezpieczną i wciągającą platformę dla wykonawców, aby rozwijać swoje umiejętności i znaleźć potwierdzenie u naszych wybitnych nauczycieli” – powiedział Fuller. „Chętnie biorę udział osobaintegrować światy rozrywki i edukacji.

Pearson zainwestował w nowy biznes poprzez swój Pearson Ventures Fund.

Firma poinformowała również, że ponad dwa miliony studentów zapisało się do nowego Pearson+ Edukacyjna aplikacja „wszystko, co możesz zjeść” w stylu Netflix Został uruchomiony w USA w lipcu z około 100 000 płacących abonentów. Za 14,99 USD (10,92 GBP) miesięcznie uczniowie mogą uzyskać nieograniczony dostęp do cyfrowych podręczników i narzędzi dydaktycznych.

Subskrybuj codzienną pocztę Business Today lub śledź Guardian Business na Twitterze w BusinessDesk

Aplikacja reprezentuje cyfrową walkę Pearsona, gdy uczniowie odchodzą od drogich podręczników do usług wypożyczania lub kupowania używanych. W ciągu ostatniej dekady Pearson przekształcił się z grupy zdominowanej przez druk w dostawcę produktów i usług cyfrowych.

READ  Złoty może przyspieszyć zyski na kursach walutowych, gdy na horyzoncie pojawią się podwyżki stóp procentowych Nowości

Od czasu przybycia Bairda firma skupiła się na budowaniu Biznes cyfrowy skierowany bezpośrednio do konsumenta Odejście od tradycyjnego uzależnienia od szkół i uniwersytetów w celu dystrybucji swoich produktów edukacyjnych.

„Pearson+ rozpoczął obiecująco” – powiedział Baird. „Jest to ważny krok dla firmy Pearson, ponieważ rozwija naszą ofertę skierowaną bezpośrednio do konsumentów, która przyspieszy nasze dążenie do zrównoważonego wzrostu w nadchodzących latach”.