Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Oxford University i Nintendo chcą wiedzieć, jak radzi sobie mentalnie gracze przechodzący przez zwierzęta

Nowa ankieta opublikowana przez Nintendo i Uniwersytet Oksfordzki ma na celu zbadanie związku między Przejście dla zwierząt: nowe horyzonty Czas gry i dobre samopoczucie psychiczne graczy.

Podobno ankieta przesłana w celu zidentyfikowania posiadaczy kont Nintendo rozpoczyna się od pytania respondentów o ich ostatni czas gry w New Horizons. Pytania skupiają się na tym, ile czasu gracze spędzili w grze w ciągu ostatnich dwóch tygodni oraz ile czasu spędzają oni na „graniu” w grę, a nie na uruchamianiu jej w tle.

Kolejny etap ankiety pyta o zadowolenie graczy i odczucia związane z grą, w tym pytania o zgodę/odrzucenie, takie jak „Zawsze mogę znaleźć coś ciekawego w AC:NH do zrobienia”, „Moja zdolność do grania w AC:NH była dobrze dopasowana do wyzwań gry” ”,„ Grałem w AC:NH, aby zapomnieć o moich problemach”, a nawet „Grałem w AC:NH, bo bym zwariował, gdybym tego nie zrobił”.

Pod koniec kwestionariusza pytania skupiają się bardziej na ogólnym zdrowiu psychicznym graczy, w tym pytaniu, czy obecnie żyjesz „najlepszym możliwym życiem” czy „najgorszym możliwym życiem”. Możesz zobaczyć niektóre z pytań w poniższych tweetach, które zostały udostępnione online przez Rebeccę Stone z Twinfinite:

Ankieta nie została oczywiście rozesłana do wszystkich, ale chcieliśmy dać Wam możliwość wypowiedzenia się. Jeśli Ci się spodoba, oddaj swój głos w naszych ankietach poniżej.

Ta ankieta wydaje się być kontynuacją podobnego badania przeprowadzonego przez Oxford University w zeszłym roku, które wykazało, że gry takie jak Animal Crossing To może być dobre dla twojego zdrowia psychicznego.

READ  W wieku czterech lat stał się największym na świecie dyskiem SSD, a jego pojemność 100 TB wciąż nie ma sobie równych – ale dlaczego?