Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

„Nieodwracalne”: szef Mercedesa F1 przeprasza Lewisa Hamiltona po ukończeniu 13th w Imola

Kierowca Mercedesa Lewis Hamilton po Grand Prix Formuły 1 Emilia-Romania.

Luca Bruno/AFP

Kierowca Mercedesa Lewis Hamilton po Grand Prix Formuły 1 Emilia-Romania.

Szef zespołu Mercedesa, Toto Wolff, nazwał ich samochód „bezkompromisowym” w przeprosinach po wyścigu dla Lewisa Hamiltona po tym, jak siedmiokrotny mistrz świata zajął 13. miejsce w poniedziałkowym Grand Prix Emilii-Romania (NZT).

Hamilton powiedział, że był to „niezapomniany weekend” i po prostu nie był wystarczająco szybki, by wyprzedzić Imolę, Max Verstappen wygrał 1-2 na korzyść Red Bulla.

Spark Sport

Holenderski kierowca prowadzi Red Bulla 1-2 na Imola, ponieważ Ferrari jest zakłopotane.

Co gorsza, Verstappen został poddany włączeniu Hamiltona.

Powtórzył, że nie walczy już o tytuł kierowcy, mówiąc: „Zdecydowanie wypadłem z mistrzostw. BBC powiedziało, że nie ma co do tego wątpliwości.

Hamilton powiedział, że jedyną nagrodą zespołu był awans na czwarte miejsce Brytyjczyka George’a Russella po rozpoczęciu 11. pozycji.

Lewis Hamilton blokuje koło podczas hamowania podczas treningu przed Grand Prix F1 na torze Emilia Romagna.

Dan Mullan / Getty Images

Lewis Hamilton blokuje koło podczas hamowania podczas treningu przed Grand Prix F1 na torze Emilia Romagna.

„Wszyscy to czują i wszyscy schodzą w dół, robiąc wszystko, co w ich mocy. Nikt się nie poddaje i wszyscy po prostu starają się iść naprzód tak szybko, jak tylko mogą „- powiedział Hamilton.

Kiedy Hamilton przekroczył linię po utknięciu za pociągiem wolniejszych samochodów, Wolff powiedział mu przez radio zespołu: „Przepraszam, że musiałem jechać dzisiaj. Wiem, że był bezkompromisowy. To był straszny wyścig. zamierzam się z tego wydostać – powiedział Wolff przez radio zespołu.

Mercedes zdominował mistrzostwa konstruktorów w erze hybrydy, zdobywając bezprecedensowy ósmy tytuł z rzędu w 2021 roku.

Jednak zmiany regulacyjne w tym sezonie nie działały na ich korzyść, ponieważ oba samochody były narażone na niebezpieczne „morświny”.I Zjawisko wynikające ze wzrostu, a następnie gwałtownego spadku wytrzymałości na ściskanie.

Lewis Hamilton pracuje na skuterze przed Grand Prix Formuły 1 na torze Emilia Romagna.

Mark Thompson / Getty Images

Lewis Hamilton pracuje na skuterze przed Grand Prix Formuły 1 na torze Emilia Romagna.

„Widzisz skok na głównej prostej drodze, zastanawiam się, jak ta dwójka może czasami utrzymać samochód na torze” – powiedział Wolff.

„Obaj kierowcy robią wszystko, co w ich mocy i przewyższają samochód. Widzieliśmy, że zbierają wyniki dla George’a, który miał świetny wyścig – doskonały start, a następnie prowadzenie samochodu, który nie był optymalnie dostrojony. A Lewis utknął z tyłu.”

Weekend zaczął się słabo dla Hamiltona, ponieważ został znokautowany w drugiej kwarcie podczas piątkowej sesji kwalifikacyjnej, co dało mu 13. miejsce w wyścigu sprinterskim.

Potem stracił miejsce podczas wyścigu na 21 okrążeniach w sobotęI Wprowadzając go bardziej do niedzielnych klasyfikacji Grand Prix.

„Mamy dwóch z naszych trzech najlepszych kierowców, którzy zasługują na samochód i jednostkę napędową, która pozwoli im walczyć z przodu, zamiast się pocić. Żaden z nich na to nie zasługuje” – powiedział Wolff.

Kolejny wyścig Formuły 1 to otwierające Grand Prix w Miami, od 6 do 8 maja.

READ  Statystyki ataku: Manchester City vs Chelsea | Liga Mistrzów