Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Netflix dla Assassin’s Creed na urządzenia mobilne i dwie inne gry Ubisoft

Netflix dla Assassin’s Creed na urządzenia mobilne i dwie inne gry Ubisoft

Ubisoft ogłosił w sobotę, że nowa gra mobilna Assassin’s Creed zostanie wydana wyłącznie na Netflix wraz z dwoma innymi grami mobilnymi. Gry będą dostępne w aplikacji mobilnej Netflix i będą zawierać oryginalną zawartość zaprojektowaną przez Ubisoft, a wszystko to w oparciu o istniejące franczyzy.

Poza tytułem Assassin’s Creed, Ubisoft pracuje nad Valiant Hearts, które ma trafić na styczeń 2023 roku. Gra będzie kontynuacją „Valiant Hearts: The Great War” z 2014 roku z nową historią stworzoną przez ten sam zespół. Tworzy również kontynuację gry RPG z ukryciem i slasherem „The Mighty Quest for Epic Loot”. Nowy tytuł, nazwany „The Mighty Quest”, inspirowany jest gatunkiem roguelike i ukaże się w przyszłym roku.

Gry nie będą zawierać reklam ani zakupów w aplikacji, chociaż Netflix planuje odblokować tytuły tylko dla subskrybentów. Ubisoft odmówił podzielenia się tym, w jaki sposób generowałby przychody w ramach partnerstwa. Tytuł Assassin’s Creed ma na celu wzajemną promocję serialu telewizyjnego na żywo, który został po raz pierwszy ogłoszony w 2020 roku.

„Netflix nie podejmuje wielu takich wielkich ujęć, ale kiedy to robi, wspiera je i jest w to zaangażowany. Zdają sobie sprawę, że podróż może być świetna” – powiedział Mike Verdo, wiceprezes ds. gier w Netflix, o podejściu firmy do gier w wywiadzie dla The Washington Post. Długie, zwłaszcza w przypadku gier, ponieważ tworzenie gier zajmuje lata.

Przyszłość Ubisoft: szefowie firmy zdradzają, co ich czeka w gigantycznym świecie gier

Analitycy rynkowi zwracają uwagę na ponure wskaźniki przyjęcia gier Netflix, jak donosi A Zewnętrzna firma zajmująca się analizą aplikacji. Netflix odmówił udostępnienia liczby użytkowników grających w jego gry.

„Netflix zdołał do tej pory przekonać tylko 1,7 miliona osób z 221 milionów subskrybentów do grania w gry na swojej codziennej platformie”, powiedział Joost van Druenen, wykładowca gier w Stern School of Business na Uniwersytecie Nowojorskim. „To stosunkowo niski współczynnik konwersji i powód, dla którego Netflix twierdzi, że gra w długą grę. Ryzykuje wydawanie dużej ilości pieniędzy na treści, które nie poprawiają celowo jego działalności, zwłaszcza biorąc pod uwagę brak jasnych modeli przychodów dla którykolwiek z reklamowanych tytułów firmy Ubisoft”.

READ  O której dzisiaj jest Bushido 86? Ringwalks, klasyfikacje biegowe, transmisje na żywo, jak oglądać mecz Thomas Pakutinskas vs Soslan Gassivi

6 września Ubisoft ogłosił chińskiego giganta gier Tencent zainwestował około 304 mln USD w kluczowych interesariuszach. Obie firmy mają strategiczne partnerstwo, które obejmuje rozwój niektórych gier mobilnych Ubisoft, a także premierę tytułów na komputery PC w Chinach.

Chociaż Ubisoft wypuścił w przeszłości dziesiątki gier mobilnych, często z czasem zamykają swoje usługi. Wśród ponad dziesięciu mobilnych tytułów Assassin’s Creed opracowanych przez Ubisoft jedyną grą dostępną obecnie na platformy Android i Apple jest przygodowa gra RPG akcji „Assassin’s Creed Rebellion”. Ubisoft zamknął „Mighty Quest for Epic Loot” w 2016 roku, po podziękowaniu graczom za poświęcony czas.

„Oczywiście, w każdej grze jest cykl. Dlatego możemy zakończyć grę, gdy nie będzie wystarczającej liczby użytkowników, aby wziąć udział w grze” – powiedział Jean-Michel Detoc, dyrektor ds. Mobilności w Ubisoft. [the upcoming] Gry, które mogą trwać przez wiele lat”.

Detoc dodał, że Ubisoft zdecydował się pójść naprzód z tymi franczyzami po rozmowach z Netflix na temat tego, co najlepiej odpowiadałoby ich odbiorcom.

„Uważamy, że Valiant Hearts to naprawdę coś, co może przemówić do dużej publiczności Netflix” – powiedział Dettock. „To będzie [set] Pierwsza wojna światowa będzie kontynuacją poprzedniej wojny. Ta narracyjna i liniowa gra może być naprawdę dobra dla użytkowników”.

Czy gry wideo poradzą sobie z nazizmem i jego następstwami? Ci czescy historycy twierdzą, że tak.

Verdu z Netflix powiedział, że jego gracze mają różne gatunki i mają różne gusta.

„Nasze najlepsze gry są bardzo różne. Można powiedzieć, że publiczność docenia różnorodność. Kiedy spojrzysz na Assassin’s Creed, jest całkiem jasne, dlaczego chcielibyśmy współpracować z Ubisoftem, aby wprowadzić to na platformę” – powiedział Verdo. „Szukamy gier i franczyz, które mają trwałą wartość i specjalne miejsce w ludzkich sercach i mogą nie pasować idealnie do bezlitosnego systemu free-to-play”.

READ  PlayStation ujawnia liczbę samochodów w Gran Turismo 7

Gry Netflix znajdują się w mobilnej aplikacji do przesyłania strumieniowego i mają niezbyt fajne rozwiązanie na brak sklepów z aplikacjami Apple w bazie App Store: użytkownicy mogą kliknąć grę w aplikacji Netflix, a następnie zostać przekierowani do App Store w celu pobrania gra. Jeśli użytkownicy są już właścicielami tytułów, kliknięcie ikony gry w aplikacji Netflix spowoduje uruchomienie tych gier.

Verdu przyznał, że Netflix nie promował swoich gier zbyt mocno. Rząd tytułów jest widoczny tylko wtedy, gdy użytkownicy przewijają aplikację mobilną w dół.

„Zauważysz pewne zmiany w nadchodzących miesiącach, które zapewnią grom nieco wyższy profil w usłudze, co jest dobrą rzeczą” – powiedział Verdo, odnosząc się do planów Netflix dotyczących ulepszenia platformy gier mobilnych.

Dodał, że na dłuższą metę Netflix chce wykorzystać swoje algorytmiczne rekomendacje, z których jest znany w programach telewizyjnych i filmach, aby dostarczać publiczności sugestie dotyczące gier.

„Wierzymy, że dzięki doskonałej personalizacji i rekomendacji możemy przedstawić im gry, które są bardzo istotne dla naszych członków, które faktycznie odblokują odkrycie na dłuższą metę, w naprawdę głęboki sposób” – powiedział Verdo. „Jednak minie dużo czasu, zanim zobaczysz ten kwiat na platformie”.