Skandynawska firma medialna podwaja swój cel po wczesnych sukcesach w krajach bałtyckich.
Obrazy Getty
- Polski serwis rozpocznie transmisję na żywo w sierpniu i będzie oferować na żywo Bundesliga
- Nent ma również na celu dodanie 400 000 nordyckich okrętów podwodnych w 2021 r
Nordic Entertainment Group (Nent) podała, że podwoiła swój docelowy poziom abonentów międzynarodowych na koniec roku dla usługi przesyłania strumieniowego Viaplay do 500 000 i jest na dobrej drodze do osiągnięcia docelowej liczby 400 000 klientów płacących za nordycką platformę.
Ogłaszając swoje wyniki finansowe za drugi kwartał, Nent potwierdził, że baza płatnych abonentów Viaplay wzrosła o 21% rok do roku do 3,28 miliona, czyli o 140 000 w ostatnim kwartale.
Po zabezpieczeniu bezpośrednich praw do lokalnie popularnej National Hockey League (NHL), Viaplay wystartował w marcu w regionie bałtyckim i zobaczył, że 27 000 z tych nowych uczestników zapisało się spoza Skandynawii.
Polski serwis ma ruszyć 3 sierpnia, z programem sportowym na żywo, który obejmuje Bundesligę, a Nent podwoił teraz swój cel dla międzynarodowych abonentów Viaplay.
Aby to osiągnąć, Nent twierdzi, że zwiększył swoje inwestycje w międzynarodową ekspansję Viaplay i teraz spodziewa się, że wpłynie to na jego dochody przed opodatkowaniem o 500 mln SEK (57,7 mln USD) w 2021 r. Sprzedaż netto grupy medialnej w drugim kwartale wyniosła 3,07 koron szwedzkich 1 milion dolarów (350 000 USD), wzrost o 31,3%, podczas gdy ogólny zysk wzrósł o 98%.
W poście na LinkedIn prezes i dyrektor generalny Nent Anders Jensen napisał: „Viaplay rośnie w siłę, dodając 140 000 nowych subskrypcji, co stanowi 21-procentowy wzrost w stosunku do zeszłego roku przy wzroście przychodów o 36 proc. Wspaniale jest również widzieć, jak rynki reklamowe nadal się odbudowują, przy wzroście przychodów o 28 procent, a nasz fantastyczny zespół pracował nad tym, abyśmy nadal zdobywali udział w rynku. Teraz wszystkie oczy zwrócone są na premierę w Polsce 3 sierpnia.
Dziewiąte powiedział, że rozszerzy swój pięcioletni plan podczas Capital Markets Day we wrześniu, w tym prognozę dotyczącą sześcioletniego, wieloregionalnego partnerstwa nadawców Premier League, które rozpocznie się w przyszłym roku.
„Ma skłonność do apatii. Rozwiązuje problemy. Miłośnik Twittera. Pragnący być orędownikiem muzyki”.
More Stories
Zdjęcia do „Pasji” rozpoczną się na początku 2025 roku
Ikona bicia serca Nick Perry jest nie do poznania na nowych zdjęciach po przejściu na emeryturę | Wiadomości o gwiazdach | Świat sztuki i telewizji
Piosenkarz i autor tekstów J.D. Souther umiera w wieku 78 lat: Piosenkarz i autor tekstów, który napisał hity dla The Eagles i Lindy Ronstadt, zmarł w swoim domu w Nowym Meksyku