Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Najbardziej krytyczny nawyk żywieniowy związany z zapaleniem stawów – nie jedz tego

Jeśli masz zapalenie stawów, które powoduje ból i sztywność, możesz być jednym z tych 58,5 miliona osób W Stanach Zjednoczonych cierpi na artretyzm. Zapalenie stawów może się pogarszać z wiekiem i nie ma na to lekarstwa. Istnieją jednak sposoby na złagodzenie niektórych objawów lub Pomóż to spowolnić. Obejmują one zmiany stylu życia, które mogą zacząć się od skupienia się na spożywanych pokarmach.

Wykazano, że niektóre pokarmy łagodzą dyskomfort i ból związany z zapaleniem stawów, dzięki dostarczanym przez nie ważnym witaminom i minerałom. Możesz również rozważyć włączenie większej liczby zdrowe nawyki żywieniowe W ogólnej codziennej rutynie, która pomoże Ci zmaksymalizować korzyści płynące ze składników odżywczych, które otrzymujesz z pożywienia. Mówi się, zgodnie z Sydney Greenpaństwa członkowskie, RDNA The Najważniejszym nawykiem żywieniowym w przypadku zapalenia stawów jest codzienne spożywanie wystarczającej ilości zielonych warzyw.

„Jeść dużo zielone warzywa „Ważne, jeśli chcesz zwalczać stany zapalne i wspierać stawy” – mówi Green. „Zielone liście, brokuły, brukselka, szparagi – są bogate w przeciwutleniacze i fitochemikalia, które pomagają zapobiegać uszkodzeniom komórek”.

The Fundacja Artretyzm Stwierdza również, że zielone warzywa liściaste, takie jak szpinak, jarmuż i inne, mogą chronić komórki przed uszkodzeniem przez wolne rodniki. Dzieje się tak, ponieważ są bogate w przeciwutleniacze, które są pełne witamin A, C i K.

Wyniki badania opublikowanego w International Dziennik Medycyny Prewencyjnej Sugeruje to, że przeciwutleniacze mogą znacznie poprawić aktywność choroby. Badanie wykazało ponadto, że przeciwutleniacze mogą być przydatne w radzeniu sobie ze stresem oksydacyjnym w reumatoidalnym zapaleniu stawów.

warzywa liściaste
walka o akcje

Tymczasem w badaniu opublikowanym przez American Journal of Lifestyle MedicineUstalono, że dieta bogata w ciemne warzywa liściaste może pomóc w zwiększeniu beta-karotenu – pigmentu, który zamienia się w witaminę A. Może również pomóc w redukcji białka C-reaktywnego (CRP), białka, którego podwyższenie może być oznaką ostrego stanu zapalnego, co oznacza, że ​​prawdopodobnie zmniejsza ryzyko lub nasilenie przewlekłych chorób związanych ze stanem zapalnym.

READ  Mastektomia z zachowaniem czucia | codzienne zdrowie

Naukowcy zasugerowali, aby tę eksperymentalną dietę nazwać codzienną dietą niskozapalną (LIFE). Pokarmy w diecie to szpinak, kapustakapusta, boćwina i bok choy.

Tak więc, jeśli masz zapalenie stawów, spróbuj dodać do swojej diety więcej zielonych warzyw liściastych i warzyw kapustnych. Te pokarmy mogą pomóc w zmniejszeniu stanu zapalnego, który powoduje bolesne objawy, i jednocześnie poprawić ogólny stan zdrowia fizycznego, więc są dobre dla wszystkich.

Kayla Garitano

Kayla Garitano jest autorką tekstów do Eat This, Not That! Ukończyła studia na Hofstra University na kierunku dziennikarstwo oraz na kierunku marketing i kreatywne pisanie. Przeczytaj więcej o Kayli