Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Marki mogą korzystać z NFT, aby poprawić komunikację z „super fanami”

NFT są certyfikowanymi aktywami cyfrowymi i są przedmiotem obrotu w łańcuchu bloków. Podstawową koncepcją NFT jest udowodnienie własności czegoś, co nie jest powtarzalne. Innymi słowy, NFT”Sprawdź, czy coś jest prawdziwe i rzadkie”powiedział Brent Annels, dyrektor ds. marketingu Smart Token Labs, firmy zajmującej się technologią Web3.

Smart Token Labs niedawno wsparło luksusową szwajcarską markę kosmetyków do pielęgnacji skóry La Prairie, wprowadzając pierwszą kroplę NFT we współpracy z artystką cyfrową Carlą Chan.

Annels wyjaśniła, że ​​marki takie jak La Prairie zaczynają badać NFT jako sposób na dotarcie do swoich klientów.

„Wchodzimy w tę fazę NFT 2.0. Do tej pory chodziło o zdjęcia profilowe i sztukę generatywną wokół nich, co stworzyło nowe społeczności i zbudowało z nich niektóre marki. Spośród tysiąca projektów NFT będzie kilka, które mają wokół siebie prawdziwe społeczności – jak Bored Ape Yacht Club.

„Myślę, że druga fala jest trochę jak skrzyżowanie bardziej popularnych marek, które robią rzeczy z technologią. I myślę, że w istocie będą używać technologii, aby zbliżyć się do swoich klientów.”

podejdź bliżej

Prawda jest taka, że ​​markom coraz trudniej jest dotrzeć do konsumentów i zaangażować ich. Na przykład reklamy na Facebooku czy Instagramie stają się coraz droższe, a marki muszą konkurować z setkami, jeśli nie tysiącami innych marek walczących o ograniczoną uwagę konsumentów.

„Uzyskanie tego połączenia z klientami jest coraz trudniejsze. Problemem dla marek jest to, że ich punkty kontaktu z klientami znajdują się za pośrednictwem tych centralnych punktów. Tak więc inne platformy mają wszystko, co ma wspólnego z umysłem i dzieleniem się czasem z swoich klientów” powiedział Annels.

READ  Instagram testuje system powiadamiania o mylących awariach