Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Mark Zuckerberg wystrzeliwuje komunikat Apple IMessage dla zielonych i niebieskich bąbelków

  • Zuckerberg próbuje umieścić WhatsApp ponad iMessage Apple pod względem interoperacyjności i prywatności.
  • Powiedział, że aplikacja należąca do Facebooka jest w rzeczywistości „bardziej prywatna i bezpieczna” niż Apple.
  • Ostatnie zmiany prywatności Apple okazały się ogromnym ciosem dla biznesu reklamowego Facebooka.

Facebook Dyrektor wykonawczy Mark Zuckerberg przesuń jabłko iMessage W poniedziałek skrytykował brak interoperacyjności między urządzeniami iPhone i Android.

Opublikowanie obrazu reklamy billboardowej na Facebooku żartującej o ograniczeniach iMessage, które powodują, że wiadomości na Androida są wyświetlane w zielonych dymkach, teksty na iPhone’a pojawiają się w niebieskich dymkach.

„WhatsApp jest bardziej prywatny i bezpieczny niż iMessage, dzięki kompleksowemu szyfrowaniu, które działa zarówno na iPhonie, jak i na Androidzie, w tym na czatach grupowych” – napisał w poniedziałek Zuckerberg. na Instagramie.

Niektórzy użytkownicy od dawna narzekają na złe wrażenia z przesyłania wiadomości na różnych urządzeniach, a także na skompresowane filmy o niskiej jakości, brak potwierdzeń odczytu, problemy z tekstem grupowym i nieprawidłowe wysyłanie emotikonów.

Google Firma Apple została skrytykowana w tej sprawie na początku tego roku, wycinając rzadkie miejsce pod paskiem wyszukiwania w Internecie. Google powiedział, że Apple konwertuje teksty wysyłane między iPhone’ami a urządzeniami z Androidem na SMS-y i MMS-y, które są starymi sposobami wysyłania wiadomości tekstowych z urządzenia na urządzenie. Google chce, aby Apple zamiast tego używało RCS. Prezes Apple, Tim Cook ma oprzeć się Zwiększanie interoperacyjności iMessage z telefonami z Androidem ze względu na problemy techniczne Pomóż sprzedawać więcej iPhone’ów.

Zuckerberg miał też inny motyw, by skrytykować iMessage. Facebook, który w zeszłym roku zmienił nazwę firmy na Meta, niedawno rozpoczął dużą kampanię marketingową dla WhatsApp, promując aspekty bezpieczeństwa i funkcje prywatności platformy.

READ  Mówi się, że Apple pracuje na urządzeniu z 20-calowym składanym ekranem

Oprócz wizerunku kampanii New York WhatsApp Billboard, Zuckerberg dodał, że platforma pozwala użytkownikom ustawić czaty tak, aby „znikały za naciśnięciem jednego przycisku” i że „zaszyfrowane kopie zapasowe od końca do końca” są dostępne od zeszłego roku. „Wszystko, czego wciąż brakuje w iMessage” – napisał.

Facebook nabył WhatsApp w 2014 roku za 22 miliardy dolarów, a firma ostatnio zwróciła się do tej platformy jako potencjalnego źródła wzrostu przychodów, ponieważ inne części rozwoju firmy zatrzymały się. Przejąłeś biznes, który składa się prawie wyłącznie z reklamy cyfrowej Uderz 10 miliardów dolarów Ze względu na zmiany prywatności wprowadzone przez Apple w zeszłym roku. W aktualizacji systemu iOS firma Apple wezwała do tego ponad 1,6 miliarda użytkowników urządzeń Wycofać niż śledzone przez aplikacje. Takie śledzenie to sposób, w jaki firmy takie jak Facebook stworzyły zaufane kierowanie na użytkowników dla reklamodawców i stały się jednymi z największych na świecie.

To nie pierwszy raz, kiedy Zuckerberg próbował wejść do firmy Apple od czasu wprowadzenia zmian w prywatności. Podczas konferencji deweloperów Facebook Connect w zeszłym tygodniu Zuckerberg i inni dyrektorzy generalni kilkakrotnie wskazywali na nadzieję i przekonanie, że słuchawki Oculus i rozwój metaverse Może kiedyś zastąpić laptopa. „Ostatecznie wierzymy, że Twój Oculus będzie jedyną przestrzenią roboczą, której naprawdę potrzebujesz” – powiedział Andrew Bosworth, CTO podczas wydarzenia.

Zuckerberg wcześniej cytował Apple jako konkurenta, co skłoniło Cooka do tego w zeszłym roku Mówi, że nie Pomyśl o Facebooku w ten sam sposób. „Jeśli mogę zapytać, kim są nasi najwięksi konkurenci, nie pojawiliby się na liście. Nie działamy w branży sieci społecznościowych”.

Wyraźna nienawiść wśród prezesów Z powrotem Co najmniej do 2014 roku, kiedy Cook publicznie skrytykował model biznesowy Facebooka. Podczas wywiadu Cook zapytał, które firmy zarabiają pieniądze „zbierając duże ilości danych osobowych”, a tym, którzy to robią, powiedział: „Myślę, że masz prawo do obaw”.

READ  Apple publikuje zupełnie nową mapę, dokładniejszą nawigację w Nowej Zelandii

Czy jesteś pracownikiem Facebook/Meta lub kimś, kto ma dalekowzroczność, by się nią dzielić? Połącz się z Kali Hays pod adresem [email protected] w bezpiecznej aplikacji do przesyłania wiadomości Sygnał pod numerem 949-280-0267 lub przez Twitter DM pod adresem @hayskali. Komunikuj się za pomocą urządzenia niezwiązanego z pracą.