Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Chaos at Heathrow Terminal Two after an issue with the baggage system. Pic: Deborah Haynes

Lotnisko Heathrow prosi linie lotnicze o anulowanie 10% swoich lotów dzisiaj z powodu nagromadzenia bagażu | Wiadomości biznesowe

Heathrow poprosił linie lotnicze o anulowanie 10% swoich lotów dzisiaj, ponieważ lotnisko boryka się z zaległościami bagażowymi.

Przychodzi po setki pasażerów Wyszedłem czekać ponad trzy godziny w weekend Odebranie ich rzeczy bez wyjaśnienia od personelu.

Linie lotnicze otrzymały możliwość skonsolidowania swoich lotów na Heathrow – co oznacza, że ​​zamiast anulować 10% usług, mogą przenieść pasażerów na inne loty, aby upewnić się, że trzymają się z daleka.

W tym momencie jest to tylko prośba, więc to od przewoźników zależy, czy zastosują się do nich.

Linie lotnicze, które odwołały dziś swoje loty, to między innymi Virgin Atlantic, Flybe, Air France, Air Canada, TAP Portugal, Logan Air, British Airways, Delta Air Lines, Brussels Airlines, Scandinavian Airlines, Aer Lingus, IT.A Airlines, Eurowings, Lufthansa, KLM i Air Bulgaria.

Rzecznik Heathrow powiedział: „Bez zastrzeżeń przepraszamy za zakłócenia, których pasażerowie doświadczyli w weekend.

„Problemy techniczne mające wpływ na systemy bagażowe skłoniły nas do podjęcia decyzji, aby w poniedziałek 20 czerwca wezwać linie lotnicze działające w Terminalach 2 i 3 do ujednolicenia swoich rozkładów jazdy.

„Umożliwi nam to zmniejszenie bieżących skutków i wymaga, aby wszyscy pasażerowie sprawdzali w swoich liniach lotniczych najnowsze informacje”.

Użyj przeglądarki Chrome, aby uzyskać dostęp do odtwarzacza wideo

Osoby czekające „godziny” na odbiór bagażu na lotnisku Heathrow

Heathrow, podobnie jak lotniska i linie lotnicze w całym kraju, boryka się z niedoborem personelu w najbardziej ruchliwym sezonie w roku, co w ostatnich tygodniach skutkuje setkami odwołań lotów.

piątek, „Ogromny dywanik bagażowy” jest widoczny przed stacją HeathrowPracownicy doświadczyli „trwałego problemu z systemem bagażowym”.

Pasażerowie powiedzieli Sky News, że w kontroli granicznej są ogromne kolejki podczas lądowania i duże tłumy podczas odbierania bagażu w weekend.

Niektórzy pasażerowie byli zmuszeni podróżować bez bagażu.

podczas gdy, EasyJet ogłosił plany ograniczenia większej liczby lotów W pracowitym okresie letnim, kiedy przepraszała klientów za niewykonanie „usługi, jakiej od nas oczekują”.

Wiele lotów do iz Gatwick zostanie odwołanych w odpowiedzi na zapowiedź lotniska, że ​​w lipcu i sierpniu wprowadzi ograniczenia dotyczące lotów, aby pomóc w przezwyciężeniu niedoborów kadrowych.

Linie lotnicze obwiniały braki kadrowe w obsłudze naziemnej i na lotniskach, a także opóźnienia w kontroli ruchu lotniczego za wydłużenie czasu zmiany oraz opóźnienia i odwołania lotów.