Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Klienci zmagają się z chaosem w podróży na Heathrow z powodu niedoborów personelu

Klienci zmagają się z chaosem w podróży na Heathrow z powodu niedoborów personelu

s

Pasażerowie na Heathrow utknęli w długich kolejkach, ponieważ braki kadrowe nadal sieją spustoszenie w podróży.

Wściekli klienci na lotnisku West London Airport skarżyli się na opóźnienia w kontroli paszportowej, ponieważ wiele bramek elektronicznych przestaje działać.

Podróżni zgłaszali również opóźnienia w odprawie, prawdopodobnie spowodowane problemami kadrowymi oraz nieobecnością Covida.

Mówi się, że Terminal 2 na Heathrow jest „blisko przepustowy”, a pasażerowie podobno nie mogą wejść do portu co najmniej trzy godziny przed lotem.

Jeden z klientów napisał na Twitterze: „Kolejki są okropne w Terminalu 2 Ile innych wymówek? Nie do przyjęcia”.

Rzecznik Heathrow odpowiedział: „Zdajemy sobie sprawę, że dłuższe kolejki wpływają na pasażerów. Linie lotnicze będą ciężko pracować, aby obsłużyć pasażerów w przyspieszony sposób. Upewnij się, że postępujesz zgodnie z wytycznymi linii lotniczych. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.”

Linia lotnicza dodała: „Zdajemy sobie sprawę z problemu dotyczącego elektronicznych bramek, które obsługuje i obsługuje Border Force. Ten problem dotyczy wielu portów wejścia, a nasze zespoły ściśle współpracują z Border Force, aby jak najszybciej rozwiązać ten problem”.

Chaos podróżniczy zbiega się z początkiem świąt wielkanocnych, ponieważ coraz więcej Brytyjczyków chce podróżować za granicę po tym, jak wszystkie brytyjskie ograniczenia dotyczące podróży Covid zostały usunięte.

Pasażerowie na lotnisku w Manchesterze również borykają się z dużymi opóźnieniami bagażu, ponieważ lotnisko stara się sprostać zwiększonemu zapotrzebowaniu.

Jeden mężczyzna powiedział BBC, że jeden z pracowników powiedział: „Pozbyli się wszystkich [staff] I nikt nie chce wracać”.

Inni skarżyli się w mediach społecznościowych, że utknęli w samolocie, ponieważ „nie ma dostępnej obsługi naziemnej, która mogłaby nas wydostać”.

Port lotniczy Manchester już w ostatnich tygodniach obwinił długie kolejki pasażerów za braki kadrowe.

Ostrzegł przed potencjalnymi problemami, ponieważ lotnisko borykało się ze zwiększonym popytem po „znacznym zmniejszeniu” operacji podczas pandemii.

READ  Zapasy i ropa dalej spadają, ponieważ zmienna Omicron budzi obawy związane z odzyskiem

W sobotę w porcie Dover wystąpiły duże opóźnienia z powodu przestojów promów przez kanały i złej pogody.

Zawieszenie usług P&O, z trzema statkami firmy zacumowanymi w Dover, zaostrzyło długie kolejki.

Szef Brytyjskiego Stowarzyszenia Portów powiedział, że sytuacja nieznacznie się poprawiła, ale opóźnienia prawdopodobnie utrzymają się poza weekendem.

Przemawiając dziś rano, Richard Ballantine powiedział: „Dzisiaj jest trochę lepiej, rozumiemy.

Wczoraj staliśmy w kolejce przed portem do dziewięciu godzin. Wprowadzono procedury przejścia, które działają dość dobrze i umożliwiają swobodne poruszanie się innym ludziom w East Kent, firmom, mieszkańcom itp.

„Ale[to]nie jest dobra sytuacja, jeśli utkniesz w pojeździe na sześć do ośmiu godzin”.

Heathrow oszacował, że popyt na loty w czasie wakacji może osiągnąć 85% poziomów sprzed pandemii.