Warszawa, Polska Helios Własność Cinema Network Teraz Usunęła nowy system sprzedaży biletów na COVID-19, który wskazuje stan szczepień gościa po publicznym oburzeniu.
2 lipca 2021 r. Helios ogłosił wprowadzenie na biletach w swoich kinach trzech etykiet: „zaszczepione”, „nieotwarte” i „do 13 lat”. Firma powiedziała, że zdecydowała 
Helios szybko wycofał się z projektu po publicznej krytyce i zapewnił media, że nie chce dzielić publiczności. „Ostatnio mieliśmy do czynienia z niewyobrażalnym atakiem nienawiści. Nawet przy najgorszych gratulacjach i groźbach, jakie otrzymaliśmy, byliśmy przytłoczeni liczbą wiadomości o ataku. Raport mówi.
W pierwszym kwartale 2021 r. Helios miał zerowy zysk wobec 93,8 mln zł w 2020 r. z powodu ustąpienia epidemii.

„Internetowy ewangelista. Pisarz. Zapalony alkoholik. Miłośnik telewizji. Ekstremalny czytelnik. Miłośnik kawy. Bardzo upada.”

More Stories
W Polsce odkryto setki artefaktów, w tym hełm celtycki z brązu
SOFTSWISS świętuje 16-lecie działalności: od start-upu do globalnego lidera innowacji z silną obecnością w Polsce
Giełdy w Polsce spadają pod koniec sesji; Indeks WIG30 spada o 0,45% Według Investing.com