Rurka nocna została wyeliminowana (ciąg dalszy…)
TfL ma nadzieję, że Night Tube nadal będzie w stanie działać, ale przyznał, że prawdopodobnie będzie mniej pociągów, niż się spodziewano.
Mick Lynch, sekretarz generalny RMT, powiedział: „W tym strajku chodzi o zniszczenie popularnych, przyjaznych rodzinie konwencji, które pomogły oryginalnemu Night Tubeowi odnieść taki sukces.
Zamiast tego firma chce obniżyć koszty i zgromadzić wszystkich kierowców w puli, w której na żądanie kierownictwa można ich wyrzucać z jednego słupa na drugi.
„Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy w ACAS i bezpośrednich rozmowach, odkąd wyszliśmy, aby rozwiązać ten spór, ale jasne jest, że szefowie londyńskiego metra kierują się wyłącznie wynikami finansowymi i absolutnie nie są zainteresowani dobrem swoich pracowników ani obsługą pasażerów.
„Tego strajku i jego poważnych konsekwencji w okresie przedświątecznym można było uniknąć, gdyby kierownictwo metra nie wyeliminowało całkowicie dedykowanego personelu Night Tube i dokonało praktycznych ustaleń w celu zmniejszenia liczby pracowników i kosztów.
„Miesiąc temu ostrzegaliśmy, że zlikwidowanie 200 miejsc pracy dla nocujących kierowców metra stworzy koszmar dla pracowników i że LU musi wkrótce zacząć stawiać czoła tej rzeczywistości.
„Gildia pozostaje gotowa do dalszych rozmów nawet na tak późnym etapie”.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Stopy procentowe w Wielkiej Brytanii: Bank Anglii wkrótce ujawni swoją kolejną decyzję
Pracodawcy zmuszający pracowników do powrotu do pracy odchodzą w zapomnienie – twierdzi ekspert, twórca terminu prezenteizm Pracuj w domu
BlackRock i Microsoft planują fundusz o wartości 30 miliardów dolarów na inwestycje w infrastrukturę sztucznej inteligencji