Tesco wydało ostrzeżenie dla posiadaczy kart Clubcard w Wielkiej Brytanii, ponieważ ceny żywności pozostają na boleśnie wysokim poziomie.
Ponad 20 milionów osób w Wielkiej Brytanii posiada kartę Tesco Clubcard, która umożliwia kupującym uzyskiwanie specjalnych zniżek na wybrane produkty, a także gromadzenie punktów, które można później wymienić na bony do wykorzystania w sklepie.
Klienci mogą wykorzystać swoje kupony Clubcard, aby obniżyć koszty cotygodniowych zakupów lub paliwa, zafundować sobie ponad 100 nagród partnerów, w tym Pizza Express i Spa Seekers, lub skorzystać z nowej, wspaniałej oferty Tesco Mobile.
Ale podczas gdy ludzie gromadzą punkty, wielu zapomina o ich wykorzystaniu przed ich wygaśnięciem. Ponad 2 milionom klientów Tesco przypomniano, aby wydali ponad 16 milionów funtów na kupony Clubcard, zanim wygasną z końcem lutego.
Kupony, które po raz pierwszy zostały wyemitowane w lutym 2021 r., wygasną 28 lutego i pomogą gospodarstwom domowym w całej Wielkiej Brytanii w trudnym okresie dla budżetów rodzinnych, kiedy inflacja cen żywności gwałtownie rośnie.
Dyrektor Programu Lojalnościowego Tesco, Tash Whitmi, powiedziała: „Chcemy pomóc domowym budżetom klientów jeszcze bardziej się rozrosnąć, a Clubcard to najlepszy sposób, aby uzyskać wielką wartość z Tesco – od Clubcard Rewards po tysiące ekskluzywnych ofert ze stawkami Clubcard.
„Ponieważ kupony Clubcard o wartości ponad 16 milionów funtów wygasają z końcem lutego, przypominamy klientom, aby wydali je w tym trudnym okresie roku, ponieważ budżety rodzinne odczuwają presję Nowego Roku”.
Ostrzeżenie pojawiło się po tym, jak Tesco ogłosiło w zeszłym miesiącu, że dokonuje przeglądu swojego programu Clubcard, aby częściej rozdawać kupony lojalnym klientom.
Klienci, którzy pobiorą nową aplikację Clubcard & Grocery, która w przyszłym roku zastąpi istniejącą aplikację Clubcard, otrzymają trzy razy więcej cyfrowych kuponów w ramach nowego systemu.
Oznacza to, że cztery miliony klientów sklepu w Wielkiej Brytanii otrzyma spersonalizowane oferty oszczędnościowe oparte na powtarzających się zakupach i historii zakupów co dwa tygodnie, a nie tylko osiem razy w roku w ramach obecnego podejścia.
„Odkrywca. Entuzjasta muzyki. Fan kawy. Specjalista od sieci. Miłośnik zombie.”
More Stories
Akcje Meta spadają wraz ze wzrostem wątpliwości co do sztucznej inteligencji
Utrzymuje się wzrost indeksu FTSE 100, Wall Street rośnie, Tesla prowadzi wzrosty, podczas gdy Europa spada
PASAŻERZY stoją w obliczu „poważnych zakłóceń” po tym, jak setki pracowników lotniska Heathrow ogłaszają tygodniowy strajk