Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Johan Lundgren: „Zdenerwowałem się, gdy ludzie mówią, że powinniśmy przestać latać” | easyJet

Ton Chmury unoszą się do podróży i latania Oczekuje pierwszej połowy roku przez dwa lata wolne od większości kajdan Covid. Rezerwacje gwałtownie wzrosły od czasu decyzji o zakończeniu testów podróżnych – a easyJet, linia lotnicza, która przewozi najwięcej pasażerów w Wielkiej Brytanii, właśnie powitała zdalny personel z powrotem do hangaru Luton, który służy jako główne biuro.

Jeśli optymizm wzrośnie, że do lata biznes może powrócić do poziomu sprzed pandemii, dyrektor generalny easyJet, Johan Lundgren, jest jasne, że kryzys jeszcze się nie skończył.

Mówi, że podróże i wypoczynek na krótkich dystansach, EasyJet Market wróci szybciej, ale to dopiero etap wychodzenia z pandemii po tak długim czasie w trybie przetrwania. „Musisz sobie przypomnieć, że przez 11 tygodni byliśmy w izolacji i nie wiedzieliśmy, kiedy wznowimy działalność”.

Zapytany, czy zobaczymy więcej wariantów, powiedział: „Jestem pewien, że zobaczymy. Nie sądzę, że możemy to nazwać”.

Ale z pewnością uważa, że ​​testowanie powinno być przeszłością. Musiał śledzić rozbieżne polityki Covid w Europie przez okres dwóch lat, powiedział: „Czasami bywało to niezwykłe”.

Jak mówi, między wprowadzeniem przez Unię Europejską cyfrowych paszportów Covid w maju zeszłego roku a początkiem wersji Omicron, większość krajów europejskich była otwarta dla zaszczepionych podróżnych: „Bez testów, bez kwarantanny. Wielka Brytania była jedynym krajem, który miał te”. Ograniczenia – a także naukowcy i eksperci [all] Biorąc pod uwagę te same dane. Wielka Brytania ma jedne z najwyższych wskaźników infekcji i przypadków.

Powinno więc być jasne, że testowanie podczas podróży jest wyjątkowo nieskutecznym środkiem do zwalczania wirusa. Ten eksperyment został zakończony. To nie działa. „


Życiorys

Omar 55

rodzina Jest żonaty, ma bliźnięta, chłopca i dziewczynkę, a teraz studiuje: „Poznali się i wyjechali razem”.

Edukacja Opuścił szkołę w Szwecji w wieku 16 lat, aby studiować klasyczny puzon. Kursy rozwoju biznesu w Sztokholmie i Lozannie; oraz szereg mentorów – „Pozyskiwanie ludzi, od których mogę się wiele nauczyć, aby dzielić się pomysłami i doświadczeniami”.

popychać 740 000 £, w tym premie; Od 2019 r. nie otrzymano żadnej premii.

READ  Najważniejsze wydarzenia w Europie, na Bliskim Wschodzie i w Afryce w przyszłym tygodniu

ostatnie wakacje Jazda na łyżwach w Les Trois Vallées we Francji podczas Świąt Bożego Narodzenia.

Najlepsza rada mu udzielona „Otaczaj się wybitnymi ludźmi”.

Największy błąd w pracy „Jako prezes firmy w Kanadzie dokonałem ogromnej zmiany w ich strategii dystrybucji i wdrożyłem ją z dnia na dzień, mimo że ludzie powiedzieli mi, żebym tego nie robił. To spektakularnie zawiodło. Uczysz się słuchać ludzi.”

Nadużywane słowo Moja żona mówi: „Czy zrobiłeś…?” „

jak się zrelaksować „With My Wife, Reading Books” (obecnie artykuły Christophera Hitchensa).


aSzwed, mówi, że uważa konfrontacyjną politykę Wielkiej Brytanii za „fantastyczną” i czynnik w tym, czym ona jest To myląca polityka: Myślę, że rząd uważał, że ludziom podobał się pomysł kontrolowania silnych granic. Ale nie było dowodów na to, że była skuteczna. Nie wiem, dlaczego rząd tak chętnie sprzeciwiał się temu, co robiły prawie wszystkie inne kraje w Europie – myślę, że większość Europy zrobiła to dobrze”.

Lundgren po raz pierwszy zamieszkał w Wielkiej Brytanii w wieku 16 lat, podążając zupełnie innym torem lotu. Od 11 roku życia młody Johan miał tylko jeden cel: zostać solistą na puzonie. „Moja matka była jedną z tych osób, które powiedziałyby „absolutnie”, gdybym jej powiedział, że chcę zostać astronautą, więc prawdopodobnie miało to sens” – mówi Lundgren.

Po rzuceniu szkoły w Sztokholmie na trzyletnie próby z czołowymi gwiazdami orkiestr symfonicznych w Londynie, a następnie w Stanach Zjednoczonych, zdał sobie sprawę, że nie osiągnie pożądanego poziomu – przyznał, że jest to „bolesne”. „Byłem tak zdeterminowany, aby odnieść sukces. Tak bardzo chciałem to zrobić.” Sprzedał swoje puzony i przez wiele lat nie dotknął instrumentu.

Zamiast tego ocenił, uznał, że lubi ludzi i wakacje, i skierował się do branży turystycznej: zaczynał jako przewodnik wycieczek autokarowych do starego Związku Radzieckiego, opierając się na swojej wiedzy o Primskim-Korsakowie i Rachmaninowie.

Po rosyjskim przeziębieniu skoczył w miejsce na Cyprze. To był początek kariery w słonecznych wakacjach dla europejskich firm: został numerem dwa w Tui, zanim wylądował w easyJet pod koniec 2017 roku.

READ  Tesla na autopilocie zderza się z radiowozem i innym pojazdem na Florydzie | Wiadomości z USA

Lundgren postanowił wzmocnić wakacyjne ramię EasyJet i planuje uczynić go bardziej zorientowanym na dane. Dwa lata później wybuchła pandemia — i przez jakiś czas Lundgren skupiał się wyłącznie na tym, jak powstrzymać krwawienie pieniędzy i iść dalej. Flota początkowo była uziemiona, potem sytuacja została odwrócona z powodu zmieniających się przepisów i niepewnego popytu. Wielu pracowników zostało zwolnionych, chociaż porozumienia ze związkami zmniejszyły liczbę przymusowych zwolnień, mówi.

Linia lotnicza ponownie zatrudniła tych, którzy otrzymali dobrowolne separacje, stawiając na pierwszym miejscu byłych pilotów i załogę po powrocie do pracy, choćby sezonowo. Wielu pracowników otrzymało również urlopy, podczas gdy ci, którzy pozostali, „pracowali ciężej niż przez całe życie”, powiedział.

Chociaż lotnictwo zostało dotknięte przez Covid, branża ma trudniejsze do rozwiązania problemy. Po pandemii, mówi Lundgren, największą zmianą będzie skupienie się na dekarbonizacji. „Ludzie będą zwracać większą uwagę na produkty, usługi i firmy, od których kupują. Wybiorą te, które zmniejszają ich wpływ na środowisko. To świadomy wybór.”

Z tego powodu easyJet jest pierwszą linią lotniczą, która oświadczyła, że ​​zrekompensuje emisje ze wszystkich swoich lotów – około 8 milionów ton – za cenę, której Lundgren nie chce ujawnić, ale w obliczu pewnego sceptycyzmu upiera się, że jest to najwyższa cena. „Wiele osób próbowało dowiedzieć się, czy projekt ma wady – co nie jest prawdą”.

Przyznaje, że kompensacja nie jest rozwiązaniem, ale argumentuje, że samoloty elektryczne i wodorowe dla linii lotniczych krótkodystansowych pojawią się szybciej, niż myślimy: „Zmiana jest wykładnicza, a nie liniowa. Airbus powiedział, że wprowadzi samoloty wodorowe na dużą skalę do 2035 roku. Po stronie elektrycznej nasz partner [US startup Wright Electric] Powiedział, że do 2030 r. będzie miał samolot elektryczny z ponad 100 miejscami.

READ  Badanie, wiadomości zdrowotne, ET HealthWorld

To nie jest pytanie, które się wydarzy. Kiedy i jak ruszasz dalej? Mamy dzisiaj flotę 322 samolotów – potrzebujemy planu i mapy drogowej.”

Wymaga to pomocy rządowej w całej Europie, aby wesprzeć transformację i stymulować praktyki przyjazne dla środowiska, przekonuje: „Przejście na nową technologię powinno być łatwiejsze i tańsze. Obecnie nie otrzymujemy żadnych ulg podatkowych, na przykład za nasze wysokiej jakości program kompensacyjny, chociaż wiemy, że do 2050 r. nie będzie kraju, który nie będzie zależny od kompensacji pod względem samoistnego osiągnięcia zera netto”.

Czy nie byłoby lepiej, gdyby ludzie jeździli pociągami niż samolotami? „Europejska sieć kolei dużych prędkości nie jest tak rozwinięta, jak niektórzy myślą. Ogromne inwestycje w infrastrukturę kolejową oznaczają, że teraz uderzysz w węgiel – te rzeczy powodują ogromne emisje dwutlenku węgla – i zanim będą gotowe, ty” Zobaczymy nową technologię w lotnictwie. Nacisk kładziony jest na dekarbonizację przemysłu; pytanie nie powinno dotyczyć tego, czy należy przestać latać.

Czemu nie? Imponująca sylwetka Lundgrena lekko się unosi, podnosi głos, a niebieskie oczy wpatrują się jeszcze mocniej, gdy mówi: „Ze względu na miliony ludzi, którzy czerpią korzyści – korzyści gospodarek, które mają wpływ na prawdziwe życie ludzi”.

Ale z pewnością zmiany klimatyczne będą miały większy wpływ? Nie powinieneś ograniczać tych korzyści: Powinieneś zmniejszyć wpływ na środowisko. Niezwykle się denerwuję, gdy ludzie są leniwi intelektualnie i mówią, że powinniśmy przestać latać. Zachowujesz korzyści i redukujesz efekty – tak jak w wielu innych branżach.”

Ponad 200 dobrze finansowanych projektów bada lotnictwo elektryczne, w które EasyJet jest zaangażowany od 2015 roku, mówiąc: „To branża sama w sobie i będzie bardzo opłacalna – musimy podnieść głos, aby przyspieszyć to jak najszybciej.

„Czuję się bardzo silny – wykonaliśmy naszą pracę w easyJet nad tym wszystkim. Widzimy wyzwanie, ale także wyjście z niego.”