Biegowelove.pl

informacje o Polsce. Wybierz tematy, o których chcesz dowiedzieć się więcej

Inspiracja rzeźbą Jasmine Larian dla najnowszych miejsc kultu Gai

Po 10 latach budowania globalnej obecności poprzez media społecznościowe, e-commerce i sprzedaż hurtową, Kult Gai Świętowano uruchomienie dwóch głównych stron internetowych. Sklepy w Los Angeles i Nowym Jorku będą dla fanów marki naturalnym miejscem zakupów i doświadczania fizycznego kontaktu jako przedłużenia piękna, które znają i kochają. Podobnie jak wiele innych produktów, sklepy pozwolą wędrować oczom i nieustannie będą inspirować do odkrywania dzięki szczegółowym łukom, unikalnym detalom sztukaterii i świetlikom. Yasmine Larian, założycielka i dyrektor generalna Cult Gaia, zaprojektowała sklepy, aby zapewnić swoim klientom wyjątkowe wrażenia zakupowe.

Podczas gdy marka ma wiele Pomyślne kamienie miloweLarian nigdy nie czuł, by marka w pełni wykorzystała swój potencjał online lub u partnerów hurtowych. „Nigdy nie lubiłam rezygnować z kontroli nad sprzedażą hurtową pod względem doświadczenia, jakie ludzie mają z naszym produktem. To zawsze było dla mnie trudne. Myślę, że twoje doświadczenie związane z zakupem produktu jest również przedłużeniem produktu” – powiedziała. Z mediami społecznościowymi i naszym biznesem e-commerce, ale zawsze chciałem pokazać im więcej nas i kim jesteśmy w fizycznej przestrzeni. Konieczność polegania wyłącznie na zdjęciach w celu sprzedaży produktu jest tym, co przyniosło nam sukces, ale tym, co zapewnia nam długowieczność, jest piękny produkt, szczegóły, których cyfra po prostu nie może uchwycić. To bardzo ekscytujące i znaczące, kiedy możemy fizycznie wchodzić w interakcje z naszymi klientami, a kiedy kupują namacalny przedmiot, to dla mnie najbardziej potwierdzająca rzecz. Bycie w sklepie jest zarówno doświadczeniem Cult Gaia, jak i fizycznym przedłużeniem estetyki, którą znamy i kochamy. Nasze sklepy mają wszystkie szczegóły, urok i powściągliwość, które mają nasze produkty. Projektowanie tych przestrzeni od początku do końca daje nam możliwość całkowitego zawładnięcia doświadczeniem i klimatem klienta”.

READ  Japońskie przygody w stylu pixel art Opowieści z Tokio wyglądają tak fajnie

Popularność kultowej Gai z jej rzeźbiarskimi projektami przyciągnęła uwagę nie tylko wielkich celebrytów, ale całych pokoleń kobiet. Laren przypisuje ponadczasowość swoich projektów projektowaniu wbrew trendom: „Nie jestem trend girl. Zawsze powtarzam, że rzeczy, które tworzymy, masz chcieć nosić za pięć lat, nie muszą być ładne, bo każdy je ma. I nie powinni tego chcieć, ponieważ jest to trend”. Musisz tego chcieć, ponieważ jest to coś, co chcesz zachować na zawsze”.

Projektując dwa okręty flagowe w Los Angeles i Nowym Jorku, Larian chciał, aby czuli się jak przystań, która zapewnia klientowi doświadczenie, w którym chce pozostać w eksploracji, niezależnie od tego, czy kupi produkt, czy nie. „W przypadku Melrose początkowo przyciągnęła mnie ta przestrzeń ze względu na jej półokrągły kształt i lokalizację. Uwielbiam też detale projektowe w całym sklepie i to, jak zrodziła się moja wizja stworzenia świątyni Cult Gaia poświęconej naszemu produktowi. Jednym z moją ulubioną częścią jest podłoga, która jest układanką złożoną z ponad 600 pojedynczych paneli wapienia, z których każdy jest pieczołowicie ręcznie malowany i cięty na zamówienie, aby stworzyć niepowtarzalny wzór. Inną osobistą cechą są światła wewnątrz sklepu, które są pomalowane w kształt lwa, jako hołd dla mnie i wszystkich innych lwów. Chodzi o to. Sklep ma dla mnie szczególne znaczenie i został stworzony z taką starannością. Nie mogę się doczekać, aby nasi klienci tego doświadczyli!”, wykrzyknął Larian . Jeśli chodzi o nowojorski okręt flagowy, zainspirowałem się wielkimi kolumnami starożytnych świątyń. Wzdłuż przestrzeni zostaną wykute trzy pokoje, a każda przestrzeń zapewnia klientom intymne wrażenia zakupowe, jednocześnie wzbudzając chęć zwiedzania. W przeciwieństwie do produktów Cult Gaia Sklep będzie pokryty ziemistym wapieniem i sztukaterią. Nic w przestrzeni nie jest standardowe, każdy element jest indywidualny”.

Jeśli chodzi o ekspansję na bardziej tradycyjne lokalizacje, Larian chce być tam, gdzie jest klient Cult Gaia. Obecnie istnieje wyskakujące okienko dla Cult Gaia w Miami, ale nie ma jeszcze rozmów o stałej lokalizacji. Podobnie jak w przypadku ich ubrań, statki Cult Gaia dają miłośnikom mody miejsce, w którym moda naśladuje sztukę.

Chodź za mną Świergot Lub Linkedin. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.